ReipasPertjantain

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Se on perjantai!

Kuva

Tänään normiperjantai. Huomenna miljonärienon synttäreille selincron kera (vaimon vaatimus). Saa nähdä, miltä känniset sukulaiset näyttävät selvinpäin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pitää käydä hu ostamassa synttäreitä varten uusi taskuliina, kun nyt omistan kokonaista yhden kappaleen ja nykyinen on mallia vakava ja juhlallinen valkoinen. Lisäksi taitos muutetaan presidential foldista casualiksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään teen jotain jännää!

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään en tee mitään.

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Niba »

:jee: :jee: :jee:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mikäs picwar tänään... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gif-war, kitinäkeskustelun visualisoitu muoto:

Kuva

Jos olisi lantrinkia niin vetäisi kosmisen kännin. Keskiviikon jälkeen ei ole tullut nukuttua yli tuntia putkeen ja nivelkivut ei lähde buranalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuva
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Pitää käydä hu ostamassa synttäreitä varten uusi taskuliina, kun nyt omistan kokonaista yhden kappaleen ja nykyinen on mallia vakava ja juhlallinen valkoinen. Lisäksi taitos muutetaan presidential foldista casualiksi.
:h:

Mulla oli pieni shopping spree tänään. Mut hei, oon sen arvoinen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 88
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hei!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Talvilomaviikolla alkanut sikatappoinfulenssa ei oikeastaan ole hellittänyt vieläkään. Sinnillä vetänyt tän viikon duunissa ja siihen päälle päivystykset. Sen verran nuutunut, että äsken kattomani Need For Speed oli mielestäni hyvä leffa. Ainakin sen naispääosan näyttelijän huulet oli erinomaisen suudeltavat. Ehkä GT isosta kupista väsymyksen kera edesauttoi taidenautintoa. Taidan ottaa toisen ison kupin. Sen kylkeen leffaksi Sweetwater.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:
Tänään normiperjantai. Huomenna miljonärienon synttäreille selincron kera (vaimon vaatimus). Saa nähdä, miltä känniset sukulaiset näyttävät selvinpäin.
Tämäpäs olikin kokemus. 1. kerta kun otin alkoa enemmän selincron kanssa. Lähes koko ajan ei tuntunut minkäänlaista nousuhumalaa ja porukka näytti aivan oudolta. Tanssia nyt lattialla piirissä ja mennä piirin keskelle tanssimaan muiden taputtaessa Oh gosh.

Sitten muutaman tunnin lipittämisen jälkeen hetkeksi aikaa iski vähän nousuhumalainen olo. Aloin sönköttää normaaliin humalaiseen tyyliini vähän. Mutta sitten noin puolen tunnnin kuluttua tapahtuikin varsinainen outo twisti. Yht'äkkiä em. nousuhumala hävisi ja iski kauhea morkkis. Piti mennä juhlapaikan ulkopuolelle tuuulettumaan. Loppuillan (jotain tunnin) olin kuin seipään niellyt ja lähdimme kotiin.

Yhteenvetona, että join vähemmän kuin ilman lääkettä olisin ottanut. Varmasti myös sönkötin huomattavasti vähemmän. Morkkis tuli silti.

Ainiin. Kun yleensä olen aina eniten kännissä olevassa desiilissä niin nyt oli outoa kohdata känninen tyyppi, joka kysyi saman asian 5 minuutin välein. En ole tottunut moiseen.

Selincro on kyllä tehokas aine mulle. Jos ottaisin aina Selincron ennen alkon ottamista, lopettaisin varmasti alkon oton kokonaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mutta kyllä toi selincro hyvin toimii aversion kehittäjänä alkoa kohtaan. JOS ottaisin Selincron joka kerta, niin tosiaan lopettaisin alkon ottamisen kokonaan. Olisi se kännissä olo ilman nousuhumalaa kännisten joukossa niin hirveää :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:Ja kieltämättä selvin päin ei jaksa känniläisiä. Ei niinku pääse samalle aallonpituudelle ;-)
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Mä jaksan niitä oikein hyvin, sehän on täysin suhtautumiskysymys.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla ei aikuisiällä juuri ole kokemusta selvinpäin olemisesta kännisten seurassa. Paitsi töissä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ja kieltämättä selvin päin ei jaksa känniläisiä. Ei niinku pääse samalle aallonpituudelle ;-)
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Mä jaksan niitä oikein hyvin, sehän on täysin suhtautumiskysymys.
Kyse on ulkopuolisuuden tunteesta. Ymmärrän davea täysin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: ReipasPertjantain

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vesper kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Ja kieltämättä selvin päin ei jaksa känniläisiä. Ei niinku pääse samalle aallonpituudelle ;-)
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Mä jaksan niitä oikein hyvin, sehän on täysin suhtautumiskysymys.
Olen nyt kahtena viikonloppuna mennyt nukkumaan 23:00 maissa ja laittanut kellon soimaan 4:20. Toissaviikonloppuna lähdettiin kuuntelemaan kaksi viimeistä artistia bileistä jotka alkoi 21:00, ne soittivat 05-07 ja 07-09. Oli ihan hiton hauska reissu loppujen lopuksi ja koko sunnuntai edessä vielä.

Viime viikonloppuna tehtiin sama ,mutta suuntana aamujatkot joissa olin soittamassa. Komennus oli 07:30 - 09:00. Oli todella erillaista soitella tuohon aikaan, fiilis yleisöstä oli erillainen. Ei mitenkään huono siis,todella mielenkiintoinen.

En huomannut mitään suurta kauhun tasapainoa sen kanssa että oli paikalla tuohon aikaan ja muut ihmiset päihtyneet illan. Kyllähän sen huomasi, mutta en voi sanoa että olisi häirinnyt.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin