Kuinka usein vedät lärvit?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuinka usein vedät lärvit?

En koskaan
5
25%
Harvemmin kuin kerran vuodessa
3
15%
Noin kerran vuodessa
1
5%
Alle 5 kertaa vuodessa
9
45%
6-12 kertaa vuodessa
1
5%
Joka kuukausi
0
Ei ääniä
Joka viikko
0
Ei ääniä
Joka päivä
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tässä tarkoitetaan lärvien vetämisellä sitä, että muisti lähtee tai loppuillan tapahtumat ovat hämäriä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Alle 5 kertaa vuodessa. Pitäisi olla nolla kertaa vuodessa. Lärvien veto ei ole koskaan hyvä asia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Laitoin alle viisi kertaa vuodessa, luulen että 1-2 on lähellä. Nolla on tietysti tavoite. Täysin holtittomasti vähemmän kun kerran vuodessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Höh lärvit pari kertaa vuodessa korkeintaan, yleensä vältän kooman..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tulkintakysymys. Minulle "lärvit" tarkoittaa että on kännissä eikä tissuttele.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:Tulkintakysymys. Minulle "lärvit" tarkoittaa että on kännissä eikä tissuttele.
Ei tämä ole mikään tulkintakysymys, koska "lärvit" on määritelty avausviestissä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hiprakka on kiva, kaatokänni ei. Lopetan ja menen nukkumaan.

Tasapaino heikentyy satunnaisesti, mutta sehän ei ole kovin hyvä alunperinkään. Muisti katoaa äärimmäisen harvoin, harvemmin kuin kerran viidessä vuodessa.

Ja kun rähinäviinaa en juo ja vastuuntunto pysyy niin sattumuksiakaan ei satu. Jos ei lasketa kerran kun matkalla Jurassic rockkiin nappasin pullon Campairia matkalla ja tanssin Therapyn? tahtiin sen verran villisti, että lähistöllä olleet humanistihipit olivat vaarassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Viime vuonna rekisteröin kaksi tilaisuutta, joissa olin mielestäni "lärvit." Juhannuksena meni yli ja yksi ilmaisen viinan ilta. Ei kyllä ole mitään muistihäiriöitä tai sammumisia kun niitä mulle ei vaan tapahdu, mutta sen verran kovassa humalassa että jälkikäteen on harmittanut. Raksin siis "alle 5."
Universaali disclaimer.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Viimeisen parin kolmen vuoden aikana en kertaakaan. Sitä ennen 0-2 kertaa vuodessa. En koe tuota tilaa tavoittelemisen arvoiseksi. Muisti ei ole pätkinyt kertaakaan ja onpa virkavalta pari kertaa epäillyt mun olleen kuskina (koska selvimmän oloinen), vaikka olin kipannut kaikkein reippaimmin ja en todellakaan ollut autokuski.
Kertaakaan ei ole kohdalleni osunut rähinäviinaa. Laattaviinaa joskus aiemmin juniorina saattoi tulla nautittua :roll:
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kohta 13 vuotta edellisistä lärveistä. Ruksin 0 kertaa vuodessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maksimissaan kerran vuodessa. Mun viinansietokyky on niin kova, että ylilyöntejä ei kovin vähällä tinttaamisella tule.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Pari kertaa vuodessa. Yleensä juomiskontrolli on kokolailla automaattinen ja lapasesta lähetys vaatii autokontrollin tietoista disabloimista.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

1-5
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja aasi »

James Potkukelkka kirjoitti:Tässä tarkoitetaan lärvien vetämisellä sitä, että muisti lähtee tai loppuillan tapahtumat ovat hämäriä.
Tällä määritelmällä sanoisin että alle viisi kertaa eläessäni.

Jäätävän krapulan perusteella lärvät alle 5 kertaa vuodessa, mutta ei silloinkaan mitään erityisen holtitonta juoopottelua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos tissuttelee esim. 3-4 kertaa viikossa, se voisi vastata lärvejä kerran viikossa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti:Jos tissuttelee esim. 3-4 kertaa viikossa, se voisi vastata lärvejä kerran viikossa.
Kyllä kai olemme edes siitä yksimielisiä, että tissuttelu eli 1-4 annosta kerralla vaikka neljä kertaa viikossa on useimmin vähemmän haitallista kuin lärvit kerran viikossa. Lärvit on siis kunnon känni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Jos tissuttelee esim. 3-4 kertaa viikossa, se voisi vastata lärvejä kerran viikossa.
Kyllä kai olemme edes siitä yksimielisiä, että tissuttelu eli 1-4 annosta kerralla vaikka neljä kertaa viikossa on useimmin vähemmän haitallista kuin lärvät kerran viikossa. Lärvät on siis kunnon känni.
Mutta kyllä se tissuttelu voi olla myös esim. 4-6 annosta. Ainakin minusta on mielekkäämpää nollata kerralla kunnolla kuin tissutella. Tästä voi olla tietysti eri mieltä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Jos tissuttelee esim. 3-4 kertaa viikossa, se voisi vastata lärvejä kerran viikossa.
Kyllä kai olemme edes siitä yksimielisiä, että tissuttelu eli 1-4 annosta kerralla vaikka neljä kertaa viikossa on useimmin vähemmän haitallista kuin lärvit kerran viikossa. Lärvit on siis kunnon känni.
Kyllä mun mielestäni on selvä, että tosiaan 4 x4 annosta viikossa on vähemmän haitallista terveydellisesti ja sosiaalisesti kuin 16 annosta yhtenä iltana.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Jos tissuttelee esim. 3-4 kertaa viikossa, se voisi vastata lärvejä kerran viikossa.
Kyllä kai olemme edes siitä yksimielisiä, että tissuttelu eli 1-4 annosta kerralla vaikka neljä kertaa viikossa on useimmin vähemmän haitallista kuin lärvät kerran viikossa. Lärvät on siis kunnon känni.
Mutta kyllä se tissuttelu voi olla myös esim. 4-6 annosta. Ainakin minusta on mielekkäämpää nollata kerralla kunnolla kuin tissutella. Tästä voi olla tietysti eri mieltä.
Vähän yli 3,5 annosta eli 40 g alkoholia on tilastollisesti se määrä, jonka ylittävä määrä alkaa lyhentämään miehen elinikää verrattuna raittiisiin. Hyvin pienten määrien tissuttelu vs. saman määrän vetäminen kerralla on vähemmän haitallista. Siitä ei voi olla eri mieltä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: Hyvin pienten määrien tissuttelu vs. saman määrän vetäminen kerralla on vähemmän haitallista. Siitä ei voi olla eri mieltä.
Voi olla eri mieltä, mutta silloin on väärässä :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haitallisuuteen voi tässä yhteydessä laskea tietenkin myös sosiaalisen puolen, jossa kertaoodee peittoaa tissuttelun satanolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Joskus vuosia sitten liian monesti.

Yli kahteenkymmeneen vuoteen en kertaakaan, enkä usko, että tilanne tulee muuttumaan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Määritelkää "lärvit". Tänään kun ei tarvinnut lähteä ajamaan, olen juonut arviolta 18-20 kolmasosalitran Karhua ja sitä riittää vielä aamuksikin. Onko se "lärvit" ja olenko kännissä? Itse en niin koe.

Määritelkää "putki":
Kai minulla sitten on jo vähintään 25 vuoden putki, joka päivä enemmän ja joskus vähemmän.
Kuu kiurusta kesään, peikkojuomasta ei päivääkään.

P.S: tarvitsisin VAIMON.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:Maksimissaan kerran vuodessa. Mun viinansietokyky on niin kova, että ylilyöntejä ei kovin vähällä tinttaamisella tule.
Näin minäkin itsestäni ajattelen. Onneksi pari kertaa vuodessa lähtee lapasesta, muistaa kunnioittaa vastustajaa. Lapasesta lähtemisellä tarkoitan sitä että puhe menee mongerrukseksi ja näköaisti näyttää joko tuplaa tai triplaa. Deanmartineja ei olekaan tullut baarivuosien jälkeen koettua - lattiallakaan ei voi maata pitämättä jostain kiinni.

Itsekin suosin mieluummin kerralla enemmän kuin melkein joka päivä muutama.
Viimeksi muokannut KKK, 06.03.2015 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka usein vedät lärvit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pissiskännejä ei lasketa
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin