Auto pajalle torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Auto pajalle torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:On tääkin kun palstalla nykyään tapellaan siitä mikä määrä alkoholia on liikaa. Jeesus että ollaan vanhoja.
Näyttää olevan hittipuheenaihe koko Suomessa, kun sitä ei pääse pakoon edes Kitinässä. Suomalaisten lehtien (netti)kirjoituksetkin ovat täynnä Suomen "alkoholiongelmaa". :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Auto pajalle torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:On tääkin kun palstalla nykyään tapellaan siitä mikä määrä alkoholia on liikaa. Jeesus että ollaan vanhoja.
Näyttää olevan hittipuheenaihe koko Suomessa, kun sitä ei pääse pakoon edes Kitinässä. Suomalaisten lehtien (netti)kirjoituksetkin ovat täynnä Suomen "alkoholiongelmaa". :D
Olisiko se liikaa vai liian vähän muistella nuoruuden vonkuitani ja haluta teidät molemmat yhtäaikaa kanssani "sillai"?

"Auto Pajalle"-teemasta, että saisinpa edes autoni pajalTA. Eihän tämmöistä muille tapahdu. Mutta mun ovat unohtaneet marraskuusta asti jonnekin, jonka nimeä en vielä sano. Piti soittaa ja saada ne vapisemaan housuunsa pissaten. Sanoa sana "sosiaalinen media".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Auto pajalle torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ei nyt kuitenkaan koko autoa pajalle. Mulle riittäis kun sais vasemman eturenkaan kondikseen. Joku saatanan rakennuskeijo on asetellut ruuvin mun ajoradalle juuri siihen asentoon, että osu ja upposi. Vitun peelo!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin