Wednesday with no weed

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Muutatko pois Suomesta jos Verot?

En
2
67%
Joo
1
33%
EOS
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Niba »

Facer

Kuva

SunSeeker 108
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Että osaakin olla perse kipeänä.

Toivottavasti edes nautit?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Koska muu perhe on känäriällä, maalaan tänään sisäportaat. Mietin lähinnä sitä, minkähänlainen katku maalista kämppään tulee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mietin lähinnä sitä, minkähänlainen katku maalista kämppään tulee.
Riippuu millä maalaat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mietin lähinnä sitä, minkähänlainen katku maalista kämppään tulee.
Riippuu millä maalaat.
Muistaakseni vesiohenteista sisäkalusteisiin sopivaa maalia. En muista tarkalleen. Viimeksi kun maalasin, oli kämppä tyhjillään, joten ei ole vertailupohjaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Kaikesta huolimatta en muuten ole vieläkään poistanut yhtään idioottia kavereistani.
Mä olen ratkaissut ongelman siten, että olen piilottanut ärsyttävät kaverit (tai niiden kommentit), jolloin he eivät tiedä asiaa ja pysyvät kuitenkin kavereina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mietin lähinnä sitä, minkähänlainen katku maalista kämppään tulee.
Riippuu millä maalaat.
Muistaakseni vesiohenteista sisäkalusteisiin sopivaa maalia.
Se ei pahemmin döfää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Se ei pahemmin döfää.
:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:Facebook väsyttää ja aiheuttaa päänsärkyä.
Mikä pakko siellä naamakirjassa on viettää aikaa? Btw missä mun kaveripyyntö viipyy? Mussukka?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Suvinen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Facebook väsyttää ja aiheuttaa päänsärkyä.
Mikä pakko siellä naamakirjassa on viettää aikaa?
Suurin osa kontakteista on siellä, ja suurin osa mua koskettavasta päivän aiheita sivuavasta keskustelusta käydään myös siellä. Täällä perämetsässä ei juuri muuta sosiaalista kanssakäymistä päivän mittaan tapahdu lukuunottamatta kauppareissua ja päiväkodin tädeille moikan sanomista.
Kai sitä ihmisille voi soittaakin?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kaikesta huolimatta en muuten ole vieläkään poistanut yhtään idioottia kavereistani.
Mä olen ratkaissut ongelman siten, että olen piilottanut ärsyttävät kaverit (tai niiden kommentit), jolloin he eivät tiedä asiaa ja pysyvät kuitenkin kavereina.
Itse olen estänyt muutaman tyypin näkemästä suurintaa osaa päivityksistäni. Olen ollut liian höveli hyväksymään kavereita ja nyt on tullut tilanne, että tekisi mieli oikeasti paiskata melko iso porukka pellolle. Mutta en oikein voi, koska kuulun erääseen samaan ryhmään ja osa tyypeistä on kivoja ja livestikin kavereitani. Osa sitten näistä ihmisistä on mielestäni ilkeitä itserakkaita laumalampaita, joiden mielipuuhaa on naureskella toisille. Ei millään jaksaisi. Pitää varmaan peittää niiltä seinä, kun ei voi poiskaan heittää. (Lisäys: nämä tyypit eivät siis liity Kitinään mitenkään :D )
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja KKK »

Suvinen kirjoitti:Facebook väsyttää ja aiheuttaa päänsärkyä
Fiksun tuntuinen ihminen olet - mikä estää lopettamasta somettamisen? Reilun vuoden kokemuksella voin sanoa että elämää ON ilman some-hapatustakin. Jos haluaa pitää kavereihin yhteyttä - mikä estää soittamasta, tekstaamasta tai herrajjestas - käymästä vaikka kaljalla tai kahvilla?
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tarviitko sä tota kaikkea? Vai siis etkö viihdy omassa seurassa? Ukon ja/tai lapsen kanssa?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Wednesday with no weed

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Tarviitko sä tota kaikkea? Vai siis etkö viihdy omassa seurassa? Ukon ja/tai lapsen kanssa?
Miksi pitäisi viihtyä vain omassa/puolison/lapsen seurassa? Ei tuo nyt varsinaisesti erityisen rikkaalta sosiaaliselta elämältä kuulosta, en ymmärrä miksi sitä pitäisi vielä kuihduttaa.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin