Lyöntilauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pakko olla tikissä, että jutut selviää. Huomenta sorvin äärestä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Raskas pilvimassahan se tietenkin, koska viikonloppu. Kaipa se silti pitää lenkittää itsensä ja käydä vaikka samalla hankkimassa sitä suolaa koneeseen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin isääni katsomassa sairaalassa. Syötin häntä nyt toista kertaa, koska henkilökunta ei ehdi, mikä kiire/resurssivaje on hanurista. Totesin isälle, että johan tässä pari vuotta menikin, kun syötössä oli tauko nuorimmaiseni ollessa yksi vee. Elämän kaari.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ehdittiin sentään käydä tsekkaamassa Shaun The Sheep ennen kuin pöpö iski ja apina valahti valkoiseksi. Nyt se koisii tossa sohvalla.

Mä sen sijaan suoritin Ikean kierroksen. Ja selvisin hengissä! Haastavin osa on suoritettu. Insinöörillehän toi kokoominen tulee niinku verissä - ei tartte edes ohjeita. Kyllä mä nää osaan!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No niin, nyt on suolet koneessa. Älä tule paha astia, tule hyvä astia!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tuli ihan hyvät astiat. Hieman lasisissa astioissa vielä "röpöä", mutta muuten oikein kirkkaat ja liukkaat. Kyllä on mukava olo, kun ei tarvitse tiskata astioita enää, kun ovat tulleet tistkikoneesta. Sen kunniaksi juon viiniä juuri pestystä viinilasista.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Viimeiset vieraat heitetty pihalle, lahjaksi lempiasioitani eli vodkaa, sampanjaa ja rahaa. Nyt voisikin vetää pienet pleksit. Xättiin sieltä, hus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lyöntilauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poikkesin isääni katsomassa sairaalassa. Syötin häntä nyt toista kertaa, koska henkilökunta ei ehdi, mikä kiire/resurssivaje on hanurista. Totesin isälle, että johan tässä pari vuotta menikin, kun syötössä oli tauko nuorimmaiseni ollessa yksi vee. Elämän kaari.
Mulla tuo on vielä edessä. VArmasti rankkaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin