I päästäispäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

I päästäispäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: I päästäispäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

1. kertaa hieman yli 30 vuoteen menossa laskettelemaan. Kuumottaa niin saatanasti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: I päästäispäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulostaa vaaralliselta. Ehkä kannattaisi suunnata suoraan after ski-osastolle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: I päästäispäivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Poltin sormeni hanan alla, sattuu. Pitäis muistaa, että täältä tulee yhtäkkiä kiehuvaa vettä hanasta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: I päästäispäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän tarinaa eiliseltä.

Sais päähäni lähteä vähän "viihteelle" kun huomasin erään keskustelun FB:ssä. Lätkä kuitenkin meni niin pitkään, että tuli kiirus bussiin ja juuri lähtiessäni tajusin etsiä puhelimen. No akku oli loppu niin piti muutama minuutti sitä ladata, sitten saikin jo juosta liukastellen lumessa. Pääsin onnellisesti bilepaikalle, mutta ihan luuserina oikean oven löytäminen oli aikas toivotonta. Lisäksi kello oli juurikin niin paljon ettei kaljaa myyty lähikaupassa, joten sekin meni vituiksi. Lipittelin sitten vettä, mikä oli oikeastaan aikas hyvä koska olin lätkän seuraamisesta aika humalassa.

Päädyimme siitä sitten baariin. Kauaa kestänyt kun sain kuulla olevani pallon etovin kaveri.

Baariin mennessä huomasimme rautatientorilla kojuja, joissa myytiin hyvännäköistä mättöä. Kuitenkin oli niin kiire bussiin, että nekin jäi kokeilematta. Menin sitten paikalliselle grillille hakemaan lihiksen suruuni, mutta idän ihme sitten tuuttasi kysymättä herkkuuni ketsuppia niin sekin meni pilalle. Piti käydä hakemassa rahaa ja vetää oikein kunnon roskaruokaöverit, mutta automaatilla oli pari virolaista aineissa riehumassa.

Mitä tämä riemu kustansi:

- matkat 10€
- yksi kalja 8,5€
- lihis 5€
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: I päästäispäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi olen lähempänä itärajaa aprikoimassa, televisiostakin tulee niin huonoa ohjelmaa että joutui katsomaan -39 John Waynen läpimurto länkkärin, ihan hyvä, intiaanit hyökkäsi mutta ratsuväki ja paremmat ihmiset sai siipeensä..

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin