Painajaismaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Painajaismaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aamulla näin unosen jossa valloitin pohjoisnavan ja välillä kävin uimassa jääkarhujen ja miekkavalaitten kanssa, katselin välillä jäänvirtausta tuhatkertaisella nopeudella..
(vaikuttaa joltain Puttosen syndrooma unelta?) ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Painajaismaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Painajaismaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kyllä repäisen ja lähden snagarille vetämään hampparin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Painajaismaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen siivonnut koko pääsiäisen periaatteella huone per päivä. Ja kyse ei siis pelkästä normisiivouksesta, vaan vaihtelin järjestystä ja sisustin jne. Ryyppäsin samalla, koska en en jaksa siivota ilman viinilasillista. Ja päivällä kävin lenkkeilemässä ja kyyläämässä päästäismeininkejä eli joutui näkemään ihmismassoja. Se ahdisti, mutta en tappanu ketään enkä itseäni edes.

Eräs toveri on käärmeissään, kun hänen tekstariin ei vastata HETI. Hänelle heti tarkoittaa parin minuutin sisällä. Mikäs arvon kitinäraadin mielestä on kohtuullinen vastausaika? Mun mielestä sellaista ei ole: jos on muka niin urgenttia asiaa, niin vittu soittaisi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Painajaismaanantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ennakkoepäilyksistäni huolimatta jaksoin ryypätä neljä iltaa putkeen ihan suvereenisti. Kävin lisäksi kotiintulomatkalla vaihtamassa yhden yön verran kuulumisia Turussa, joten koen onnistuneeni pääsiäisenvietossani kokonaisuutena arvostellen suomalaisen miehekkäästi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Painajaismaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti: Mikäs arvon kitinäraadin mielestä on kohtuullinen vastausaika?
Tapauskohtaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin