Lowrider-thursday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Suomettuminen ja itsesensuuri. Lopeta heti, älä anna Kepun vaikuttaa sinuun.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Lukiessani Suvisen kirja-arvostelua tajusin mikä hänellä on vikana.

Olen pitkään ollut muovaamassa ajatusta siitä miten älykkyys yhteydessä luonteenpiirteisiin joko tekee yhdistelmänä elämästä helppoa tai sietämätöntä.

Tyhmä + hyväntahtoinen = onnellinen
Tyhmä + pahantahtoinen = onnellinen
Älykäs + hyväntahtoinen = onneton
Älykäs + pahantahtoinen = onnellinen

Karkeasti näin. Näyttäkään joku muista huolehtiva älykäs ihminen joka on aidosti onnellinen.
Ihmiset ovat pohjimmiltaan hyväntahtoisia. Länsimainen kulttuuri ei ole vain virittynyt siihen että muille antaminen voisi olla yksi hyvinvoinnin tekijä. Halu toimia solidaarisesti on kulttuurisessa muistissamme ja kehomme soluissa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Minuakin ihmetytti miksi poistit sen. Tärkeää infoa Orimattilan paronille.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Minuakin ihmetytti miksi poistit sen. Tärkeää infoa Orimattilan paronille.
Näin sen ja ehdin ottaa linkin talteen. Yhdistetty vanhainkoti-lastenkoti ei taida liittyä asiaan, ei näin vanhat lapset sinne kuulu. Mutta onhan uusi vanhushoitola.

Vai jäikö minulta kuitenkin näkemättä josko Vesper lupasi antaa minulle pillua? Jaa ei.
Täällä junttilassa tuulee ja on huolestuttavan pitkä sähkökatkos. Läppärin akku loppuu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tajuatko paroni että Kitinä pysyisi huomattavasti eloisampana jos kirjoittaisit tänne enemmän?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Olen tänään jo kahdesti kirjoittanut tänne viestin ja heti poistanut sen. Mikä mua vaivaa?!
Näin sen ja ehdin ottaa linkin talteen. Yhdistetty vanhainkoti-lastenkoti ei taida liittyä asiaan, ei näin vanhat lapset sinne kuulu. Mutta onhan uusi vanhushoitola.
No kun meinastin siihen vielä kirjoittaa jotain pientä kiusaa, mutta päätin sitten kuitenkin olla kiusaamatta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tuli tuosta (alla linkki) mieleeni kysyä säilyttääkö kukaan kitinäläinen voiveistä jääkaapissa. Entä onko kenelläkään puista voiveistä. Voiteletko edes leivän? Syötkö ikinä leipää?

http://www.thespeakeasy.ch/why-finns-ke ... ign=buffer

Itse syön joskus näkkileipää ja voitelen sen jollain sulatejuustolla - koskaan en voilla tai margariinilla. En laita veistä jääkaappiin. Veitsi ei ole puinen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En syö leipää.

Mutta koska viikonloppuna pitäisi kirjoittaa työhakemus, ottaisin mielelläni nyt tähän alle kaikki ajantasaiset hakemusvinkit, kiitos.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Joskus tulee syötyä ruisleipää juustolla, vai pitäisikö sanoa juustoa ruisleivällä. Voiveitsi ei kuulu jääkaappiin, ihan niin kuin kauhaa ei tarvitse keittää. On mulla puinen voiveitsi, mutta se on tärkeysesine, ei käyttöväline. Tyttären mulle tekemä.

Kyllästysin työntekoon tällä Kuopion keikalla ja sen sijaan pyykkäsin vaatteita. Käsin!
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei veitsiä jääkaapissa säilytellä. Tiskikoneeseen odottamaan pesua!!!

Leivät teen itse, ruis- ja spelttijauhosta useimmiten.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En säilytä veistä jääkaapissa eikä veitseni ole puinen. Mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön: olen monesti kohdannut kotimaassa ilmiön, jossa veitsi tosiaan on jääkaapissa. Useamman kerran olen myös todistanut tilannetta, jossa leviterasian kanteen on oikein saksilla väkerretty kolo veitsen varrelle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:En säilytä veistä jääkaapissa eikä veitseni ole puinen. Mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön: olen monesti kohdannut kotimaassa ilmiön, jossa veitsi tosiaan on jääkaapissa. Useamman kerran olen myös todistanut tilannetta, jossa leviterasian kanteen on oikein saksilla väkerretty kolo veitsen varrelle.
Oletko joku jääkaappitarkastaja?! En minä ainakaan kurki ihmisten jääkaappeihin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:En säilytä veistä jääkaapissa eikä veitseni ole puinen. Mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön: olen monesti kohdannut kotimaassa ilmiön, jossa veitsi tosiaan on jääkaapissa. Useamman kerran olen myös todistanut tilannetta, jossa leviterasian kanteen on oikein saksilla väkerretty kolo veitsen varrelle.
Oletko joku jääkaappitarkastaja?! En minä ainakaan kurki ihmisten jääkaappeihin.
Auh, anonymiteetti kärsii kun ammattini paljastui!

No ei, mutta kyllä minä olen pitkän ja vaiherikkaan elämäni varrella yöpynyt muuallakin kuin omassa kodissa ja joskus jopa jakanut jääkaappiani muiden kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lowrider-thursday

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kreitsu kirjoitti:Tuli tuosta (alla linkki) mieleeni kysyä säilyttääkö kukaan kitinäläinen voiveistä jääkaapissa. Entä onko kenelläkään puista voiveistä. Voiteletko edes leivän? Syötkö ikinä leipää?
Itse syön joskus näkkileipää ja voitelen sen jollain sulatejuustolla - koskaan en voilla tai margariinilla. En laita veistä jääkaappiin. Veitsi ei ole puinen.
Totta kai on voiveitsi, totta kai se on puinen ja totta kai sitä säilytetään jääkaapissa. Niitä on jopa kaksi, pestä voi silloin kun veitsi on tarpeeksi voinen. Leivälle voita, juustoa, makkaraa ja jotain vihannesta, nam nam. Leipärasisteille plääh.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin