Sherpojen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yön Sudet ..

Onhan näitä maita liitetty ennenkin!

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:73.6kg. Tulee piiiiiiitkä yö.
Hetkonen. Minä olen hyväkuntoisena hirveen lihaskuntotreenin jälkeen ilman rasvaa painanut "parhaimmillani" 73 kg. Valitettavasti minulla lihasmassa haihtuu kuntoilematta ja läski taas ei tartu, joten kynäniskana treenaamatta kaljadieetillä peruspainoni on niinkin rääpäle kuin 63-66 kiloa. Kuten armeijakaverini sanoivat: "Tuollaista miestä nainen pitelee näin".. tehden rivoja nostelevia liikkeitä.

Minä olen 185 senttiä pitkä (tai nykyään vasta yli 190 olisi oikeasti pitkä mies), olen tuulen nussima vinkuheinä, ja sellaisena epäihminen.

Edellisestä päivästä luin, että aiot seuraavaksi pyrkiä 64 kiloon :shock:
Kuitenkin näytät perussuomalaiselta tanakalta persjalalta eli ihmiseltä ainakin valpkuvissa.
Pitkäkö olet? !50 senttiä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:edit: tolla raamilla sulla ois lupaava ura takanapäin melkeinpä missä tahansa pistehippalajissa
Kiitos.
Kun ainakin nuorena olin myös nopea, niin varmaan myös mailerina, mäkihyppääjänä, miekkailijana (niissä lajeissa on meitä kynäniskoja) ja mikä ettei nyrkkeilijänäkin ja pitkäkoipisena potkulajeissa, koska osaan lyödä ja samanpainoiset olisivat vähemmän ulottuvia.

Mun mutanttifysiologialla on vain vieras ajatus, että suomalaisten suurin ongelma on läskin poistaminen. Enhän liho edes kaljalla! Tosin en useinkaan muista syödäkään. Mutta painoa olen saanut vain lihaksilla enkä sittenkään paljoa.

Sitten lihavat ihmiset valittavat. että heitä pilkataan.
Ja paskat, sehän on normaalia nykysuomessa olla läski.
Laihoja varsinkin poikia se pilkataan jo alakoulusta asti normaalien toimesta.

Mun pituinen (mutta hartiaton, hehheheh) JuhaniTurbohaltijakin se valitteli suunnilleen_
"Olen luullut itseäni kookkaaksi mieheksi, ja yllättynyt, että lähes kaikki NAISET ovat minua kymmenen tai kaksikymmentä kiloa painavampia". Eli isompia siis.

Sifuni Bruce Lee oli jotain 173-senttinen tumppi, ja hirveellä bodaamisella sai lihaksia leffoihin. Mutta hänelläkin oli aineenvaihduntaongelma, että massa haihtui kuin lumi keväällä. Yritti kompensoida paitsi treenaamalla, myös vetämäällä päivittäin litrakaupalla jotain piimä-kananmuna-voisekoitus-litkua.

Eli ongelmansa kullakin, ja se alipainoisuus on vähemmän hyväksyttävää nykyään, vaikka lihavat miten valittavat.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pizza, muutama keskiketterä ja Minnesota Wild - St. Louis Blues viimeistelee viikon. Maistuis varmaan sullekin?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsingissä yllättävän sumuista, mutta ei se mitään , ehkä viimein voisi pesaista koslan kun meni 140k rikki..
Puoleen hintaan tietenkin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eli ongelmansa kullakin, ja se alipainoisuus on vähemmän hyväksyttävää nykyään, vaikka lihavat miten valittavat.
Sinne suuntaan tosiaan näyttäs maailma makailevan, fitness on se taikasana nykyään, pumpattua ja jumpattua lihasta olla pitää.

Sinällänsä ihan jees, että noi ihanteet muuttuu, mutta mikä vittu siinä maksaa, että aina äärilaidasta toiseen, ei voi tajuta.
Olisihan se hyvä olla kunnossa ja liikkumiskykyinen kelle vaan. Mutta että jotain amatöörifitnessiäkin varten mennään kursseille? Siinä kun ei opeteta edes tappelemaan, eivätkö voisi pomppia ilmaiseksi kotonaan?

Punttitreenin yleistyminen se minua jotenkin masentaa. Ennen vanhaan (vielä 70-80-luvulla) ei tavallinen kansa "käynyt salilla" (no ehkä Helsingin jupit) joten tämmöinen tuulen nussima vinkuheinäkin saattoi treenaamalla lihaksia ikäänkuin naamioida itsensä treenaamatonta normaali-ihmistä melkein vaan ei ihan ulkonaisesti lähestyväksi. Nyt kun kaikki tavikset ja naisetkin ja kaikki jo valmiiksi normaalirotevat persjalkajuntit käyvät punttisalilla, kynäniskalla ei ole mitään toivoakaan edes yhtään tavoittaa sitä nyt punttibodaavien tavisten tasoa! Ne on jo luonnostaan vartaloltaan isompia, ja kun puntistelevat, rääpäle ei koskaan voi saavuttaa normaaliutta lähestyvää vaikutelmaa, koska ne luonnontanakatkin lähes kaikki kaikki "käyvät salilla".

Ja hämmentävää myös normaali-ihmisten aineenvaihdunta.
Kaikki lehdetkin on täynnä laihdutusvinkkejä. Ruokavaliota ja liikuntaa, liikuntaa.
En tajuu. Minulla nimittäin paino NOUSEE jos liikun, ja paino LASKEE jos en harrasta liikuntaa. Kaljakaan ei tosiaan lihota. Syödä mussutatteko te normaali-ihmiset koko ajan vai miten se toimii vai olenko läpipasko tai jotain?
Viimeksi muokannut Gat, 27.04.2015 9:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Minulla nimittäin paino NOUSEE jos liikun, ja paino LASKEE jos en harrasta liikuntaa. Kaljakaan ei tosiaan lihota. Syödä mussutatteko te normaali-ihmiset koko ajan vai miten se toimii vai olenko läpipasko tai jotain?
Me normaali-ihmiset emme jatkuvasti oksenna ja ruiskuripuloi. Epäilisin myös, että nauttimasi kiinteän ravinnon määrä on aika vähäinen. Liikunta tuppaa lisäämään ruokahalua ja kuvittelisin että noin deekiksellä ei liikuntaa voi edes harrastaa. Rappioalkkikset ovat aika usein vinkuheiniä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minulla nimittäin paino NOUSEE jos liikun, ja paino LASKEE jos en harrasta liikuntaa. Kaljakaan ei tosiaan lihota. Syödä mussutatteko te normaali-ihmiset koko ajan vai miten se toimii vai olenko läpipasko tai jotain?
Me normaali-ihmiset emme jatkuvasti oksenna ja ruiskuripuloi. Epäilisin myös, että nauttimasi kiinteän ravinnon määrä on aika vähäinen. Liikunta tuppaa lisäämään ruokahalua ja kuvittelisin että noin deekiksellä ei liikuntaa voi edes harrastaa. Rappioalkkikset ovat aika usein vinkuheiniä.
Kuules tmä sama tianne painon kanssa oli minulla jo viattomana nuorukaisena, joka ei alkoholia vielä maistellut eikä haistellut ollenkaan. Kyllä siinä muutakin on kuin holismi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Kuules tmä sama tianne painon kanssa oli minulla jo viattomana nuorukaisena, joka ei alkoholia vielä maistellut eikä haistellut ollenkaan. Kyllä siinä muutakin on kuin holismi.
Todennäköisesti olet sitten koko ajan syönyt kuin lintu. Silloin kun käyn salilla, mun suurin hankaluus on syödä tarpeeksi ettei paino laske vaan nousee. Palaa asiaan kun olet lopettanut oksentamisen ja ruiskuripuloinnin ja syöt säännöllisesti 3000 kaloria päivässä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kuules tmä sama tianne painon kanssa oli minulla jo viattomana nuorukaisena, joka ei alkoholia vielä maistellut eikä haistellut ollenkaan. Kyllä siinä muutakin on kuin holismi.
Todennäköisesti olet sitten koko ajan syönyt kuin lintu. Silloin kun käyn salilla, mun suurin hankaluus on syödä tarpeeksi ettei paino laske vaan nousee. Palaa asiaan kun olet lopettanut oksentamisen ja ruiskuripuloinnin ja syöt säännöllisesti 3000 kaloria päivässä.
No mähän vedän tuon moninkertaisesti jo kaljassa ja paheksumassanne O-Boy-sokerilitkukaakaossa täysmaitoon sekoitettuna. Ennen alkoholisoitumistakin sama kynäniskamaisuus, vaikka miten oikeasti treenasinkin nuorempana ja muistin syödäkin myös proteiinia. On se kai tutkittukin, että ihmisillä on erilainen vartalotyyppi johon palautuvat vaikka mitä teksivät Ja jotkut eivät ihan tutkitusti kertakaikkiaan lihoa vaikka kermakakkua söisivät kaikki päivät. Vaikka ihmettelen ihmisiä, joilla on laihdutusngelma, he ovat niitä normaaleja. Mutta tää munhan on friikkimutanttia Suomessa. Vai onko Kitinässä muita luonnostaan kukkakeppejä? Elco ehkä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sanoin notta syöt, et juo. Kaikki kaloriarvot ovat puhdasta teoriaa kunnes se ravinto pysyy sisällä. Luultavasti olet koko ajan aliravittu
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Sanoin notta syöt, et juo. Kaikki kaloriarvot ovat puhdasta teoriaa kunnes se ravinto pysyy sisällä. Luultavasti olet koko ajan aliravittu
Enkö mä jo sanonut, että sama paino-ongelma vastoin normaalien paino-ongelmaa oli jo silloin nuorena, raittiina ja kuntoilevana. Enhän mä ole hyperdeekuillutkaan kuin muutaman vuoden tästä loppuiästäni.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Enkö mä jo sanonut, että sama paino-ongelma vastoin normaalien paino-ongelmaa oli jo silloin nuorena, raittiina ja kuntoilevana. Enhän mä ole hyperdeekuillutkaan kuin muutaman vuoden tästä loppuiästäni.
Kyllä mullakin nuorempana miehenä oli niin vilkas aineenvaihdunta ettei mikään koskaan jäänyt vyötärölle. Saati sitten jos olisin ripuloinut ja oksentanut koko ajan. Älä viitsi taas jankuttaa. Jos syö tarpeeksi kaloreita ja suolisto pelaa, paino nousee.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Enkö mä jo sanonut, että sama paino-ongelma vastoin normaalien paino-ongelmaa oli jo silloin nuorena, raittiina ja kuntoilevana. Enhän mä ole hyperdeekuillutkaan kuin muutaman vuoden tästä loppuiästäni.
Kyllä mullakin nuorempana miehenä oli niin vilkas aineenvaihdunta ettei mikään koskaan jäänyt vyötärölle. Saati sitten jos olisin ripuloinut ja oksentanut koko ajan. Älä viitsi taas jankuttaa. Jos syö tarpeeksi kaloreita ja suolisto pelaa, paino nousee.
Äh. Nyt en löydä, mutta telkussa pari vuotta sitten oli brittidokumentti, jossa testattiin onko olemassa luonnonlaihoja ihmisiä, jotka eivät liho vaikka miten syövät. Siinä toistettiin aikaisempaa ja virallisempaa USA:n armeijan vastaavaa koetta. Brittien oli epävirallinen, mutta eihän ne kokeeseen valitut saatana lihoneet millään. Ei vaikka miten söivät. Tai yksi kynäniska ei pystynyt syömään pakotettuja annoksia, ei vaan pystynyt nielemään enemmän tai oksensi loput. Sama minullakin, ruokahalu vaan loppuu ja sen jälkeen en pysty edes nielemään sitäkään mitä suussa vielä on. Voisi kuvitella anoreksiaksi, mutta nehän päinvastoin haluavat pysyä laihoina! Toisaalta siinä brittiohjelmassa yksi aasialaissyntyinen jätkä teki fysiologisesti mahdottoman ihmeen: Paino kyllä nousi, mutta lihasmassaa silkasta hiilidydraatista plus rasvasta ja harjoittelematta. Mahdotonta.

Onhan niitä "Dieetit vaihtoon"-ohjelmia, tekisinkö saman jonkun Kitinän läskimooseksen kanssa? No sehän kärsisi rassu hirveästi kun ei koko ajan mässytä.

Jaa, netistäkin löytyy tämmöinen lihotusneuvozydemi, ehkä minäkin voisin pieninä annoksina pitkin päivää vaikka se vieraalta tuntuukin:

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mik ... eellisesti

Ajatella että kerran näinkin päin eikä niitä laihdutusdieettejä.
Vähän niikuin Pahkasiassa peikko kysyi toiselta:
"Mikä on meidän asemamme yhteiskunnassa?"
"Meitä ei ole."
Viimeksi muokannut Gat, 27.04.2015 18:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muutama ymmärtämäni tosiasia aiheesta:
1) vilkas aineenvaihdunta kuluttaa itsessään kaloreita
2) rasva-aineenvaihduntaa ja hiilariaineenvaihduntaa voi kuka tahansa kiihdyttää erilaisella liikunnalla
3) lihasmassaa keräämällä myös aineenvaihdunta kasvaa, koska lihasmassa vaatii sitä
4) on kokonaan eri asia se, kuinka paljon tai usein kukin pystyy syömään
5) nälkää tai sen tunnetta pystyy kasvattamaan aineenvaihduntaa kiihdyttämällä ja lihasmassaa lisäämällä
6) ihmiset ovat erilaisia: vatsallaan tunnereagoivilla on haastavampi tie syödä riittävästi, toisaalta monet syövät kaikkea paskaa suruunsa
7) onhan näitä varmasti muitakin, mutta ei pidä huijata itseään
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Täytyy sitten olla nämä mun superaivot. Varmaan kuin yrittäisi nupissaan polttaa 150 watin vanhanajan hehkulamppua ja tällä rungolla samalla kerätä rasvaa vararavinnoksi. Ei onnistu. Siitähän sen täytyy johtua, niinhän?

Tarkemmin ajatellen eilen en muistanut syödä ollenkaan, eikä vieläkään ole nälkä kun vattaa kouristaa vaikka vain sixpäkin eilen "nautin".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Et sä kyllä kauaa elä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Et sä kyllä kauaa elä.
Oli siinä sixpäkin lisäksi kolme pikkutölkkiä aamiaiseksi, jos oikein muistan. Ajaa ei tarvinnut. Mutta totta, sisuskumi eienää kestä, sen verran karmeita aamuoloja jo noin vähästä. Syödäkään ei nyt vaan voi. Byöööörk.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Kannattaa tehdä testamentti, ettei se sun velipuoli peri jäämistöäsi, jos satut kuolemaan vanhempiesi jälkeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:^ Kannattaa tehdä testamentti, ettei se sun velipuoli peri jäämistöäsi, jos satut kuolemaan vanhempiesi jälkeen.
Serkku se vieras, ja onhan mulla vanhojakin serkkuja. Vaan serkut ei peri, joten minut perii Suomen valtio. Ellen toisiaan testamenttaa mieluiten jollekin luonnonsuojelu- tai eläinsuojeluterroristijärjestölle.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Et sä kyllä kauaa elä.
Oli siinä sixpäkin lisäksi kolme pikkutölkkiä aamiaiseksi, jos oikein muistan. Ajaa ei tarvinnut. Mutta totta, sisuskumi eienää kestä, sen verran karmeita aamuoloja jo noin vähästä. Syödäkään ei nyt vaan voi. Byöööörk.
Kun elämäntapasi aiheuttavat sinulle tuollaista eikö sinun pitäisi MUUTTAA elämäntapojasi? Tai ainakin yrittää muuttaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Et sä kyllä kauaa elä.
Oli siinä sixpäkin lisäksi kolme pikkutölkkiä aamiaiseksi, jos oikein muistan. Ajaa ei tarvinnut. Mutta totta, sisuskumi eienää kestä, sen verran karmeita aamuoloja jo noin vähästä. Syödäkään ei nyt vaan voi. Byöööörk.
Kun elämäntapasi aiheuttavat sinulle tuollaista eikö sinun pitäisi MUUTTAA elämäntapojasi? Tai ainakin yrittää muuttaa?
Sepä viisaasti sanottu, eipä olisi tullut mieleenkään, pahvi.
Kuitenkin tämähän on aina vain just oksennuskrapulan taltutusta ja krapulaisten paniikkikohtausten. Kierre. Ei siinä mitään kivaa ole.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuo nyt oli tietysti itsestäänselvyys mutta jostain syystä ei ole mennyt sinulle ns. jakeluun. Siis täytyy juoda kun on krapula ja mistä se krapula sitten tulee...no tietysti juomisesta. Ihan oikeasti noilla elämäntavoilla sinulla ei ole kyllä kauan elinaikaa. Mutta et vaan välitä? Jonkinlainen tietoinen, hidas itsemurha?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:Tuo nyt oli tietysti itsestäänselvyys mutta jostain syystä ei ole mennyt sinulle ns. jakeluun. Siis täytyy juoda kun on krapula ja mistä se krapula sitten tulee...no tietysti juomisesta. Ihan oikeasti noilla elämäntavoilla sinulla ei ole kyllä kauan elinaikaa. Mutta et vaan välitä? Jonkinlainen tietoinen, hidas itsemurha?
Kysymykseesi, että mahdollisesti joo. Ei tosiasioiden selittäminen mitään muuta, tiedän itsekin. Mutta nyt on asiat huonosti, kun HOMEBOY antaa minulle elämäntapaohjeita. Vähän niinkuin Keith Richards toruisi alkoholin ja päihteiden käytöstä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sherpojen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tuo nyt oli tietysti itsestäänselvyys mutta jostain syystä ei ole mennyt sinulle ns. jakeluun. Siis täytyy juoda kun on krapula ja mistä se krapula sitten tulee...no tietysti juomisesta. Ihan oikeasti noilla elämäntavoilla sinulla ei ole kyllä kauan elinaikaa. Mutta et vaan välitä? Jonkinlainen tietoinen, hidas itsemurha?
Kysymykseesi, että mahdollisesti joo. Ei tosiasioiden selittäminen mitään muuta, tiedän itsekin. Mutta nyt on asiat huonosti, kun HOMEBOY antaa minulle elämäntapaohjeita. Vähän niinkuin Keith Richards toruisi alkoholin ja päihteiden käytöstä.
Ööh...heh. :)
Verrataanpa vähän meidän kahden elämäntapoja. Ensiksi, en polta. Toiseksi olen kertonut alkoholin käytöstäni tarkalleen Kitinän alkoblogissa. Sinulla taitaa alkon käyttö olla melkein päivittäistä. Minä käytin viimeksi reilu viikko sitten. Viime viikolla esim. en tippaakaan. Harrastan myös kohtalaisesti liikuntaa ja syön melko terveellisesti. Olen lopettanut sokerin (kahvi & tee) ja suolan käytön.
Taitaa meidän kahden elämäntavoissa olla "vähän" eroa, vai väitätkö vastaan?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin