Vantaa maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Matkalla ollaan parin päivän koulutukseen. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kevättä rinnassa ja pöksyissä ja ties missä..

Kävin tapaamassa erästä ystävätär-neitosta jonka kanssa oli noin vuosi sitten välit lämpenemässä aika hyvin, mutta sitten hommat viileni, en silloin tiennyt miksi. Nyt tiedän: neidon poikaystävä oli suoraan kieltänyt minun kanssa leikkimisen, vaikka olivat sovitusti avoimessa suhteessa. Pakko sanoa ,että kyllä se vähän itsetuntoa hioo kun tuollaisena uhkana nähdään.

Neiti taas sinkku, juteltiin hommista, ja asiat johti eteenpäin. Tulin kotiin ja kerroin tyttöystävälle että visiitti meinas mennä vähän kiihkeäksi, niin kommentti oli " Sä tuoksutkin ihan XXXX:lle".. Tämä kaikki hymyillen siis ja seuraavaksi kannustamaan että onpas kiva juttu ja varmasti hauskaa teillä! Mielenkiintoinen havainto: Uuden kokemuksen energia seurasi kotiin asti ja vaikutti paljonkin siihen minkälainen tunnelma oli kotona. En ole siis hakemassa toista tyttöystävää, mutta onneksi voi leikkiä monen kanssa.

Mitään en vaihtais.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Koskahan kitinän naiset alkavat kuolata trendikästä iskävartaloa? Loppuu se teini-ikäisten sikspäkkien ihastelu. Häh? Swiddu nämä läskien itselohdukkeet on koomisia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Matkalla ollaan parin päivän koulutukseen. Huomenta.
Tarkoitus oppia lukemisen lisäksi myös kirjoittamaan? Huomenta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Matkalla ollaan parin päivän koulutukseen. Huomenta.
Tarkoitus oppia lukemisen lisäksi myös kirjoittamaan?
Vois melkein sanoa, että ryyppäämään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:Koskahan kitinän naiset alkavat kuolata trendikästä iskävartaloa? Loppuu se teini-ikäisten sikspäkkien ihastelu. Häh? Swiddu nämä läskien itselohdukkeet on koomisia.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Matkalla ollaan parin päivän koulutukseen. Huomenta.
Tarkoitus oppia lukemisen lisäksi myös kirjoittamaan?
Vois melkein sanoa, että ryyppäämään.
Muista käyttää kondomia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Koskahan kitinän naiset alkavat kuolata trendikästä iskävartaloa?
Jos plösö tulee muotiin niin taidan vetäistä vatsapalat pintaan ihan vain ollakseni tarpeeksi epämuodikas. Mutta en kyllä siltikään ala miksikään tuulenheiluttavaksi vinkuheinäksi eli alle sadan kilon ei mennä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä oon kyllä aina tyännyt enemmän "iskämahasta" kuin siksarista. Iskällä tarkoitan nyt tässä sellaista sopivaa pehmikekerrosta, en mitään pesupalloa. Tiukka siskari ei ole mitenkään seksikäs.

Edit: Lievennän lausuntoani. Tiukka siksari vois olla hottis, jos se tulee luontaisesti esim. töistä. Jos se on salilla rakennettu, se vaatii yleensä sellaiset elämäntavat joita en pidä kovin seksikkäinä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Koskahan kitinän naiset alkavat kuolata trendikästä iskävartaloa?
Jos plösö tulee muotiin niin taidan vetäistä vatsapalat pintaan ihan vain ollakseni tarpeeksi epämuodikas. Mutta en kyllä siltikään ala miksikään tuulenheiluttavaksi vinkuheinäksi eli alle sadan kilon ei mennä.

Ei olla koskaan tavattu, mutta lienet selvästi alle 190cm? Sikspäkki satakiloisella vaatii silloin kyllä myös farmakologisia apukeinoja. Suosittelen clenbuterolia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: Sikspäkki satakiloisella vaatii silloin kyllä myös farmakologisia apukeinoja.
Ei vaadi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

ok. Tiedät toki minua paremmin, mutta vedän hatusta, että olet 185 cm.

Jos painaisit 100kg, BMI:si olisi 29. Väitän, että joudut käymään lääkekaapilla. Varsinkin, jos olet lyhyempi.

Jos olet 180 cm, BMI on jo 30.8.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tässäpä kuva kymmenen senttiä meikäläistä pidemmästä ja noin viisitoista kiloa painavammasta jannusta ihan riittävän erottuvalla masulla:

Kuva

Toki jannu on käynyt lääkekaapilla, mutta sillä taas ei ole tekemistä vatsapalojen kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:Jos olet 180 cm, BMI on jo 30.8.
BMI:llä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, se on rääpäleiden juttuja. Vain rasvaprosentti on merkitsevä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Tässäpä kuva kymmenen senttiä meikäläistä pidemmästä ja noin viisitoista kiloa painavammasta jannusta ihan riittävän erottuvalla masulla:

Kuva

Toki jannu on käynyt lääkekaapilla, mutta sillä taas ei ole tekemistä vatsapalojen kanssa.
Kuva eii näy.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Jos olet 180 cm, BMI on jo 30.8.
BMI:llä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, se on rääpäleiden juttuja. Vain rasvaprosentti on merkitsevä.
Tietenkin rasvaprosentti on merkitsevä. Ja matalalla rasvaprosentilla lihasmassaa täytyy olla paljon, jotta paino on yli 100kg kun pituutta on 180 ja risat.

Yhdistelmä 20kg lihasta ja matala rasvaprosentti vaatii lääkekaapilla käyntiä.

20kg lihasta ilman matalaa rasvaprosenttia ei vaadi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä ihmettä hourit?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Jos olet 180 cm, BMI on jo 30.8.
BMI:llä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa, se on rääpäleiden juttuja. Vain rasvaprosentti on merkitsevä.
Tietenkin rasvaprosentti on merkitsevä. Ja matalalla rasvaprosentilla lihasmassaa täytyy olla paljon, jotta paino on yli 100kg kun pituutta on 180 ja risat.

Yhdistelmä 20kg lihasta ja matala rasvaprosentti vaatii lääkekaapilla käyntiä.

20kg lihasta ilman matalaa rasvaprosenttia ei vaadi.
Julistit juuri kaikki ammattiurheilijat douppareiksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Mitä ihmettä hourit?
Minkä pituinen sä olet?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

~ 180cm
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: Julistit juuri kaikki ammattiurheilijat douppareiksi.
Noh, ehkä liian jyrkkä lausunto, kun maailmassa on monta miljardia ihmistä.

Mutta ihan mielenkiinnosta, linkitätkö jonkun 180 cm ammattiurheilijan sixpäkillä, joka painaa 100kg.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:~ 180cm
Löydätkö pointteria johonkin puhtaana pitämääsi hemoon, joka painaa 100kg, on 180 cm ja jolla on sixpäkki?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Yksi informaatiokiinnekohta on, että amatöörinyrkkeilijöiden super heavy weight painoraja on 91kg.

Kaikki mestarit ovat selvästi yli 190 cm, paitsi kuubalainen ja venäläinen. Kaikki ovat yli 180cm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Super_heavyweight

Kuubalainen tai venäläinen puhdas olympiaurheilija? Reipasta sotilasnaurua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva

Ihan pirun nerokas veto linkata ammattilaisnyrkkeilijöitä. Tottakai pituutta löytyy koska nyrkkeilyssä on melko merkitsevää semmoinen pikku juttu kuin ulottuvuus. Lisäksi lihasmassa hidastaa lyöntejä ja syö kropan happivarastoja aivan liikaa tietyn pisteen jälkeen, kuinka monta erää Bob Sapp jaksaa? Lisäksi kehon treenin painopiste on ylävartalossa, jalathan noilla on melko ruipelot. Vatsalihaksetkin heillä on tyypillisesti hinkattu miljoonilla toistoilla kestämään pidempiaikaista rasitusta, ei voimaa tai kokoa ajateleen kuten kuvista näkyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tämähän on mielenkiintoinen keskustelu. Innostuin pitkästä aikaa kurkkaamaan omaa BMI:tä. 38 tuli arvoksi, eli vaikea lihavuus. Ahkeralla laihduttamisella voisi saada painon merkittävän lihavuuden puolelle, mutta sen paremmasta tuloksesta ei ole toivoa.

Reilu kymmenen vuotta sitten sicpack näky vähän alta 90kg painossa. Sen jälkeen on tullut lihasmassaa lisää, niin että tuossa muutama vuosi sitten olin hoikka, mutta sixpack ei näkynyt, tuossa maagisessa 100kg painossa. Viime vuonna innostuin ottamaan pitkästä aikaa tiukemman salikuurin ja lihasmassa tuli niin silmämääräisesti kuin mittanauhallakin tarkastellen lisää. Nykyisen rasvaprosentin mukaan arvioden 100kg painossa rasvaprosentti on 9-13, jos en menetä lihasmassaa laihdutuksen mukana (Nykyisen rasvaprosentin arvio perustuu sähkönjohtavuuden mittaukseen, joten ei ole ihan tarkkaa lähtöarvoa tiedossa ja siten lopputulos jää melko epätarkaksi).

En ole ihan varma millä rasvaprosentilla sixpack alkaa näkymään, mutta luulisin sen viimeistään vähän alta sadasta löytyvän ja mä olen kuitenkin kymmenkunta senttiä Jameksen antamaa pituutta lyhyempi. Kokemusperäisesti vielä uskon pystyväni pudottamaan painoa lihasmassaa menettämättä, jos käyn painonpudotuksen aikana kolme kertaa viikossa salilla. Lääkekaapilla olen käynyt vain terveydenhoitoon liittyvistä syistä, vaikka epähuomiossa on dopingsääntöjä tullut rikottuakin (en onneksi joutunut testiin, mutta oli aika lähellä), mutta siltäkin osin asiat laitettiin kuntoon heti kun virheen tajusin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin