Vantaa maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eli Vagis laitatko vielä selvyydeksi, minkä pituinen olet.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Julistit juuri kaikki ammattiurheilijat douppareiksi.
Noh, ehkä liian jyrkkä lausunto, kun maailmassa on monta miljardia ihmistä.

Mutta ihan mielenkiinnosta, linkitätkö jonkun 180 cm ammattiurheilijan sixpäkillä, joka painaa 100kg.
Tarkoitin osaa "Yhdistelmä 20kg lihasta ja matala rasvaprosentti vaatii lääkekaapilla käyntiä." 180 cm pituudessa aika harvassa lajissa tarvitaan moista lihasmassaa. Ehkä jokunen painonnostaja.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
So Hard kirjoitti: Julistit juuri kaikki ammattiurheilijat douppareiksi.
Noh, ehkä liian jyrkkä lausunto, kun maailmassa on monta miljardia ihmistä.

Mutta ihan mielenkiinnosta, linkitätkö jonkun 180 cm ammattiurheilijan sixpäkillä, joka painaa 100kg.
Tarkoitin osaa "Yhdistelmä 20kg lihasta ja matala rasvaprosentti vaatii lääkekaapilla käyntiä." 180 cm pituudessa aika harvassa lajissa tarvitaan moista lihasmassaa. Ehkä jokunen painonnostaja.

Njoo, tuo väitteeni oli selkeästi väärä. Olisi pitänyt laittaa siihen lisäksi se maksimipituus 180cm

Eli löytyykö yhtään puhdasta urheilijaa spekseillä sixpack, 100kg, pituus max. 180 cm.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Eli Vagis laitatko vielä selvyydeksi, minkä pituinen olet.
170+risat. Matemaattisten pyöristyssääntöjen mukaan tasakymmeniin pyöristettäessä olen 170, eli jotain 171 ja 174 väliltä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Eli Vagis laitatko vielä selvyydeksi, minkä pituinen olet.
170+risat. Matemaattisten pyöristyssääntöjen mukaan tasakymmeniin pyöristettäessä olen 170, eli jotain 171 ja 174 väliltä.
Mikä sun käsitys on, jos olisit 180cm tasan, saisitko sixpäkin näkymään 100 kiloisena? Ilmeisesti?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sixpackin voi käydä lekurissa laittamassa siihen kaljamahaan, jos ei muuten ala näkyä.

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Mikä sun käsitys on, jos olisit 180cm tasan, saisitko sixpäkin näkymään 100 kiloisena? Ilmeisesti?
Jos pitäisin moista tavoittelemisen arvoisena, voisin sen saavuttaa ihan nykyiselläkin pituudellani.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mikä sun käsitys on, jos olisit 180cm tasan, saisitko sixpäkin näkymään 100 kiloisena? Ilmeisesti?
Jos pitäisin moista tavoittelemisen arvoisena, voisin sen saavuttaa ihan nykyiselläkin pituudellani.
Eli 171-174cm, 100kg, sixpäkki ja au naturell?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: Eli 171-174cm, 100kg, sixpäkki ja au naturell?
Joo. Uskon, että halutessani pystyisin tuohon.

Ruokavaliota pitäisi hieman säätää ja jättää herkuttelut ja juopottelut pois. Käytännössä mun olisi pakko karsia kaikki illanistujaiset pois, koska syöminen ei pysy kurissa, kun istuu illan viinilasin kanssa herkkupöydän ääressä.

Treeniohjelmaa pitäisi muuttaa ja ennen muuta alkaa seuraamaa systemaattista suunnitelmaa. Mähän en ole vielä tähän mennessä koskaan edes tavoitellut lihasmassa kasvua, vaan saliharjoittelu on ollut urheilua tukevaa treeniä. Ilmeisesti mun lihaksisto olisi kuitenkin hyvin bodaukseen soveltuvaa tyyppiä. Kasvavat nopeasti ja ovat isoja tuotettuun voimaan nähden. Omaa massaa vastaan mä en ole koskaan ollut mikään erityisen hyvä. Itseasiassa aika surkea.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:

Seison korjattuna

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Me ollaan vagis varsin tarkasti saman pituisia, mutta sä painat n 34kg mua enemmän ja sä olet mitä ilmeisimmin mua paremmassa kunnossa huomattavasti. Hämmentävää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Me ollaan vagis varsin tarkasti saman pituisia, mutta sä painat n 34kg mua enemmän ja sä olet mitä ilmeisimmin mua paremmassa kunnossa huomattavasti. Hämmentävää.
Niin, siis mullahan on nyt se viitisentoista kiloa ylimääräistä, jotka pitäisi pudottaa pois tuohon tavoitteeseen pääsemiseksi :wink:

Jos selaa laihdutusketjua, niin ensimmäinen viestini sinne oli 111,1kg painoisena. Seuraavana kesänä 100kg olin jo varsin hoikassa kunnossa. Sellainen normaalipainoinen, mutta ei vielä sixpack. Tällä hetkellä paino 115kg ja olen silmin nähden hoikemmassa kunnossa kuin tuossa laihdutusketjun alkupainossa 1.1.2012, joten lihasmassaa on kertynyt kolmessa vuodessa useampi kilo. Rasvaa on mielestäni nyt suunnilleen saman verran kuin kolme vuotta sitten oli 105kg painoisena.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hämmentävää on se, että mä olen aina kuvitellut Vagiksen sellaiseksi kestävyysurheilijatyyppiseksi kuivan kesän oravaksi, mutta olen kuvitellut aivan väärin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Hämmentävää on se, että mä olen aina kuvitellut Vagiksen sellaiseksi kestävyysurheilijatyyppiseksi kuivan kesän oravaksi, mutta olen kuvitellut aivan väärin.
Tähänkö tää meidän suhde nyt kaatui?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Hämmentävää on se, että mä olen aina kuvitellut Vagiksen sellaiseksi kestävyysurheilijatyyppiseksi kuivan kesän oravaksi, mutta olen kuvitellut aivan väärin.
Tähänkö tää meidän suhde nyt kaatui?
No ei todellakaan, päinvastoin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Lasse Lehtinen
:shock:

Mitä sieniä sä oot syöny?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:No ei todellakaan, päinvastoin!
Ihanaa :dream: :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Lasse Lehtinen
:shock:

Mitä sieniä sä oot syöny?
Paranoiaa ja hallusinaatioita aiheuttavia Keputatteja, as usual.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Lasse Lehtinen
:shock:
Mitä sieniä sä oot syöny?
Paranoiaa ja hallusinaatioita aiheuttavia Keputatteja, as usual.
Olen ottanut vahingossa samoja: Nauratti Pertsan heitto.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Eiks sen pitänyt olla joku hedonisti älykkö?
Emmä tiiä. Mutta käsittääkseni täällä keskusteltiin lihaksista ja mitä mä nopeesti Lassea googlasin, niin en kyllä sellasia löytänyt.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Olen ottanut vahingossa samoja: Nauratti Pertsan heitto.
Sitä ne mätsäävät tuulipuvut teettää.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olen ottanut vahingossa samoja: Nauratti Pertsan heitto.
Sitä ne mätsäävät tuulipuvut teettää.
Kyllä sitä nyt vinoillaan, mutta tulevassa persukepukratiassa tuulipukumies on kuningas.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

On näemmä jäänyt energiaa Vapun jälkeen tai sitten lisääntynyt samasta systä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Kirjoitin vaan ensimmäisen ajatuksen mitä luetusta tuli mieleen.

...

Jännää ettei viestini toiseen osaan 'isävatsatrendiin' puuttunut kukaan.
No problem, kyllä mä sille hieman hymyilin, vaikka en teidän tuulipukuteamiin oo liittynytkään. Pidin mielleyhtymää vain kovin yllättävänä, kun ei se mielestäni mitenkään liittynyt minuun tai keskustelun aiheeseen.

...

Kyllä mä vähän harkitsin, mutta sitten mä ajattelin sen olevan liian itsestään selvää. Mähän kuitenkin oon trendsetter ja kaikkee, niin tietenkin mä oon trendien aallonharjalla ja jos joku ei sitä tajua, niin sehän vaan kertoo kuinka pihalla kyseinen ihminen on.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vantaa maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mulla ei tule tästä ketjusta mieleen mitään. Jatkan pyykkien ripustamista ja jääkiekon katselua.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin