Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sovin olevani lomalla viisi viikkoa juhannuksesta. Vähän kyllä ahdistaa. Pitää varmaan viimeiselle viikolle jotain duunia jo kehittää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Awww yezzz, uusi viikko, uudet kujeet ja uusia juttuja <3

Vajaa työviikkojun kivasti, mihin kuuluu kaikkea siistiä:

Perjantaina Turkuun keikalle, soittokomennus 06:30-08. Seuraavana iltana Helsingissä helppo nakki, kaveri kanssa tunnin setti 01:30-02:30 eräillä synttäreillä.

Siisteintä on se, että viimeviikonloppuna mä löysin piirteelle itsessäni nimen. Olen aina tykännyt alistaa, mutta en satuttaa tai olla itsekäs varsinaisesti itsekäs. Jämäkkä mutta hellä voisi olla oikea kuvaus. Kuten olen kertonut, niin olen nyt löytänyt neidin joka ilmeisesti on se vastapari tuolle kaikelle. Haluaa miellyttää, haluaa kuria, haluaa tuntea olevansa arvostettu & tuettu ihmisenä. Tämä kaikki tietynlaisen leikin välissä, jonginlaisella latauksella.

Rakastan omaa tyttöystävääni todella paljon, mutta tuota puolta ei oikein pääse näyttämään samalla tavalla kotona. Kyllä oma neiti haluaa osan tuosta persoonasta, mutta kokonaan ei viitsi tuoda esille, sopii paremmin ns leikkikaverin kanssa tuollainen asetelma. DD-LG suhteita on niin lukuisia, ettei niille voi piirtää karttaa.

Damn, mä alan tuntea sielunveljeyttä Jouz-sankariimme. Happy travels where ever you are!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jotenkin tosi hyvä pössis! Hyviä asioista tapahtuu hyville tyypeille alkaa ehkä kantaa hedelmää omallakin kohdalla. Ei huano!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin