iatnauaL Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Salaliitto Suomen sahaamiseksi metrin pätkiksi, Keskustajohtoinen hallitus
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Johan oli menoa ja meininkiä. Kuitenkin yksin hotellihuoneeseen, kuten hienon naisen kuuluukin. Kauniita unia! Pus pus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiva terassi-ilma, mutta nenänvalkaisu. No menen Hesen terassille ja tilaan jotain alkoholitonta. :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aamun lenkki dallattu (painot repussa). Kahden vuoden totaalisen liikunnan puutteen jälkeen alkaa pikkuhiljaa tuntua, että olen elossa taas. Polviin sattuu kyllä, mutta diagnosoin sen lihaskivuksi. Polvien tukilihakset kun pitääkin saada kuntoon. Poika pitää vielä noukkia koululta. Laitan senkin latva been kävelemään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paras Lenkki on tehty lihasta..

Kohta tule Helsingissä vettå kuin Esterin perseestä? Ainakin kaupungin osaittain..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lenkille lähden kohta. Pieni sade ei haittaa. Singing in the rain...*hyräilee* :hevikaraoke:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen melko varma, että yksi ennenkin havinnoimistani Orimattilan K-marketin nuorehkoista myyjättäristä Haluaa minua! Sellainen söpö hoikka pitkä blondi. Siinä se peppu pystyssä asenteli röökimaattia, havaitsi isäni ja minut, mutta vain minulle sanoi hymyillen "Hei!". Siis jos nainen osoittaa satunnaiselle yhdestä päivän sadoista asiakkaista saati minulle tarpeettomasti huomiota, senhän Täytyy tarkoittaa, että hän Haluaa minua, niinhän? (Beavis ja Butthead -logiikkaa) Noin vaikka yleensä olen siellä saatanan krapuloissani ja haisten metrien päähän (feromoneilta?) . Nyt selvin päin ja vittuuntuneena kun unohdin käsijarrun päälle, ololla että I´m Back, nyt riitti, olen olen hereillä. Siis karismaattinen. Voi toki olla, että Hän on huomioinut miten siellä kaupassa tapaan ynseästi auttaa höppänää isääni, ja se vaikutti tunnistukseen ja tervehdykseen. Eihän, vaan Hän haluaa minut Sisälleen, niinhän?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Eihän, vaan Hän haluaa minut Sisälleen, niinhän?
Jos kertoisit vähän n y k y i s e s t ä habituksestasi (pukeutuminen ym.) niin tähän varmaan osattaisiin vastata. Kitinässähän on kaikkien alojen asiantuntemus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
Gat kirjoitti: Eihän, vaan Hän haluaa minut Sisälleen, niinhän?
Jos kertoisit vähän n y k y i s e s t ä habituksestasi (pukeutuminen ym.) niin tähän varmaan osattaisiin vastata. Kitinässähän on kaikkien alojen asiantuntemus.
Ei muuta kuin kävin suihkussa, vaihdoin puhtaat vaatteet ja rakas musta pilottinahkatakkini. Tukka on vielä siistimättä, ite teen, joten musta lippis päässä. Mutta poikkeuksellisesti ilman krapulaa ja siis ei haistenkaan. Lisäksi henkisesti sanoisinko kontrolloidulla päättäväisellä asenteella. Oleellista vaan, että hän muistaa minut huonommassakin tilassa, ja ilahtuneena tervehtii, siis Haluaa Minua? :D Pidätellyt tänne asti? Kontrastiefekti? (Toki se Beavis ja Butthead-efekti, uskovat Saavansa, jos nainen sanoo "hei". Sellaisen harvinaisuuden suhteellisuus)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nyt tulee kysymys, joka pitäisi vissiin johonkin lääkäripalstalle postata. Mutta meillä ei taida sellaista täällä olla, joten. Onko korkea verenpaine aina yhteydessä korkeaan kolesteroliin? Tarkoitan voiko vain toinen olla korkea/matala ja toinen ei? Mietin asiaa ihan uteliaisuudesta. Oma verenpaineeni on laskenut entisestään (ei koskaan ole edes ollut koholla) lopetettuani tupakoinnin. Nyt mietin onkohan kolesteroliarvotkin laskeneet (nekään eivät koskaan ole olleet koholla, päinvastoin). Tässähän menee ihminen kohta miinukselle!

Noin muuten on ollut kiva päivä: lenkkeilin puutarhassa ja näin joutsenenpoikasia, aurinko paistaa on lämmin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lähdetään nyt vaikka siitä, että Tampa Bay hoitaa. Ekan pelin ja koko sarjan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Ei muuta kuin kävin suihkussa, vaihdoin puhtaat vaatteet ja rakas musta pilottinahkatakkini. Tukka on vielä siistimättä, ite teen, joten musta lippis päässä. Mutta poikkeuksellisesti ilman krapulaa ja siis ei haistenkaan. Lisäksi henkisesti sanoisinko kontrolloidulla päättäväisellä asenteella. Oleellista vaan, että hän muistaa minut huonommassakin tilassa, ja ilahtuneena tervehtii, siis Haluaa Minua? :D Pidätellyt tänne asti? Kontrastiefekti? (Toki se Beavis ja Butthead-efekti, uskovat Saavansa, jos nainen sanoo "hei". Sellaisen harvinaisuuden suhteellisuus)
Saattaa ihan oikeasti halutakin. Ehdota treffejä. Kerro saman tien varallisuudestasi. Ja että olet "vapaata riistaa".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti: Ehdota treffejä. Kerro saman tien varallisuudestasi. Ja että olet "vapaata riistaa".
Sen verran naisia ymmärrän, että ei tuo tyyli toimisi. Pelästyisi ja inhoaisi itsekehuista röyhkeää vanhaa friikkiä. Pitäisi kesuttaa hitaasti, kuin kalastaessa. Ongelma (Paitsi että tuo tervehdystä lukuunottamatta on runkkarifantasiaani) on se, että enhän minä koskaan ole uskaltanut tuntematonta naista puhutella saati vähän aikaa tuntemillenikaan Livenä sillai ehdotella edes romantiikkaa. Ihan hävytöntä olisi. Saati jossain kaupassa! :shock:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Mitenkäs Gattis ajattelit "kesyttää hitaasti"?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

G Setä voisi alkaa Orimattilan paronina paikalliseksi Tykylevitsiksi. Olisi sitten tiedossa naisten tulvaa!


Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kottarainen kirjoitti:
Kolesteroliarvot ja verenpaine ovat yhteydessä keskenään vain välillisesti, eli useiden paskojen elintapojen kautta, jotka tuppaa kasautumaan samalle porukalle. Esim lihavuus ja tupakointi nostavat molempia. Sun tupakoinnin lopetus on varmaan yhteydessä sekä verenpaineen että kolesterolin laskuun, tupakkahan nostaa niitä molempia.

On silti ihmisiä runsain joukoin, joilla esim perimän tai jonkin sairauden myötä vain jokin ns riskitekijöistä on keturallaan, vaikka kaikki muut olisi ok.
Luetaan nyt kunnolla ne viestit, pliide. :P

En mä tiedä onko mun kolesteroli laskenut vielä siitä, mitä se oli. Mullahan on ollut matala verenpaine (ja kolesteroli) aina, mutta nyt verenpaine on mennyt vielä alemmas (mulla on himassa mittari) lopetettuani röökäämisen kuten tuossa kerroinkin. Kolesterolista en siis tiedä, mutta ei sen kyllä varmaan tarttis laskea, kun kokonaisarvo on ollut muutenkin yhteensä noin kolme jaettuna suunnilleen tasan HDL:n ja LDL:n kanssa.

Ja joo, tiedän että perimällä on vaikutusta arvoihin. Tässä nyt mietin itsekkäästi sitä, voiko arvot olla liian matalat. Ja jos on niin, tartteeko tehrä jotain.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: iatnauaL Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kottarainen kirjoitti:No uus yritys!

Kolesteroli ei voi olla liian matala. Kannattaa kuitenkin syödä jotain. Verenpaine on liian matala vain silloin jos ei pysy pystyssä.
Alkuperäinen kysymys oli kulkeeko korkea/matala verenpaine JA korkeat/matalat kolesteroliarvot AINA käsi kädessä. Eli voiko esim. ihmisellä olla matala verenpaine ja korkeat kolesteroliarvot tai päinvastoin (kohollaan oleva verenpaine ja matala kolesteroli)? :D Ihan yleisesti tämä aihe kiinnostaa, kun verenpainetta ja kolesterolia yleensä tunnutaan käsittelevän yhdessä.

Mut joo, joskus tulee huippauskohtauksia ihan selvinpäinkin ja hyvinsyöneenä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin