Kitinätön tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällä ollaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä ainakin meen kinkkiin syämään!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hommia olis niin vitusti ettei tiedä mistä aloittaa. Mopon perseen purkaminen, pihatöitä, kotitöitä ja töitä. Josko sitä saa enemmän aikaiseksi ku ainakin juhannukseen pyrimmä pitämään korkin kiinni. Sunnuntai-aamuna sivuttiin omia huuto- ja kaariyrjöennätyksiä, ikään kuin kroppa yrittäisi kertoa jotain...
Pakko myöntää että vähän desperado-meiningin puolelle on taas puolihuomaamatta valuttu. Ehkäpä paineet tuohon harrastukseen pienenevät edellyttäen että nämä muut vitutaatiota aiheuttaneet asiat alkavat selvitä..
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Kipasin vitosen ja kympin enarit samalla lenkillä...
Paljon meni?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Et oo MC tracker buddy? Sieltä tulee heti ilmoitus..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti: 5k 25:52
10k 52:51
Toi kymppi on (tietenkin) suhteessa parempi ja indikoi alle 2h puolimaraa. Mielestäni hyvä suoritus! Mulla on hiljainen tavoite syksyn Tre puolimara ja alle 2h. Jos vain terveenä pysyn, pitäis kyllä mennä syksyllä ja aiemminkin. Nyt on ollut polvi tulehtuneena ja jo hieman huolestuin. Mut reipas 11km lenkki meni viikko sitten 1:05:een, josta voi vetää johtopäätöksen, et vastaa noin 55min/10km. Ihan oma arvio. Mut pistä vaan jatkossakin juoksukirjoituksia tänne, mä olen innokas keskustelija niin juoksusta kuin vaikkapa puntistakin, Bluntly hoi!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen nyt keväällä saanut pari kolme lenkkiä viikkoon plus puntit ja kerran viikkoon säbä sekä ajoittaiset pyörälenkit. En usko, et saan juoksua edes neljään kertaan säännöllisenä, mut yritän sit nostaa kertakilsoja. Nyt normilenkki on joko 11km tai 7km.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinätön tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on kans täysin fiilispohjalta ja miten kerkiää. Tulee usein parikin välipäivää liikunnasta peräkkäin. Juoksua otan myös paljon siten, että tuoreilla jaloilla pitäis vain juosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin