Haukkojen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sinne se meni toinen finaalipaikka, Haukoille. Ankoista jäi vain pöllyävät höyhenet. Haukoista on tulossa melkoinen dynastia, kun suorittava porras on vielä kovin nuorta ja kannua ollaan jo nosteltu. Ja nostellaan taas alkavan finaalisarjan jälkeen.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Hassu seikka Windy Cityn Timosen kohdalla on se, että käytännössä hän ei saa kaiverrusta pyttyyn ilman poikkeuslupaa, koska alle puolet runkosarjasta pelattu, eikä finaaleissa todnäk pelaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Hassu seikka Windy Cityn Timosen kohdalla on se, että käytännössä hän ei saa kaiverrusta pyttyyn ilman poikkeuslupaa, koska alle puolet runkosarjasta pelattu, eikä finaaleissa todnäk pelaa.
Ei siinä mitään hassua ole. Timonen ei koskaan ole ollut suorittavassa portaassa siinä vaiheessa, kun sormuksia jaetaan.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Timonen ei koskaan ole ollut suorittavassa portaassa siinä vaiheessa, kun sormuksia jaetaan.
Veikkaan, ett jos poika tulee, tuo poikkeuslupa haetaan. Vaikka sitten säälinsekaisesta kunnioituksesta uraa kohtaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täällä kirjoitetaan jostain tärkeäatä asiasta, not..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos päättäis lomanodotuksen kympin lenkkiin pyhäpalkalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Timonen ei koskaan ole ollut suorittavassa portaassa siinä vaiheessa, kun sormuksia jaetaan.
Veikkaan, ett jos poika tulee, tuo poikkeuslupa haetaan. Vaikka sitten säälinsekaisesta kunnioituksesta uraa kohtaan.

Ollille kanssa! Se on pelannut - no siis kaikissa joukkueissa jotka ei ikinä menestyneet pleijareissa. Tai siis ikinä päässeet pleijareihin. Vai miten se nyt meni?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haukkojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ÄLÄ pety,..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin