Pers'aukkojen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko "yksinäinen susi"?

En
0
Ei ääniä
Olen, valmis käyttämään kaikkia keinoja
2
100%
EOS
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylppärijuhlat onnella takana. Oli niistä kuitenkin jonkin verran stressiä etukäteen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ehkä pääsekään viettämään valmistujaisjuhlia tänä keväänä. Tentit menivät komeasti nelosilla läpi ja gradukin lähti arvosteluun ihan ajallaan, mutta ilmeisesti vielä 2015 voidaan olla tilanteessa, jossa yliopiston kirjapainon painokoneen rikkoutuminen lykkää koko kevään valmistuvien päättötöiden arviointia. Tämä siis siitä huolimatta, että työ on palautettu pdf-muodossa. Paperit saan siis ulos jossain kohtaa, mutta en välttämättä niin aikaisin, että ehtisin hakea tutkintotodistusta ajoissa ennen valmistuvien juhlaa. No, tällä viikolla sen näkee.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kolaa asiasta. Painoja on maailmassa muitakin.

Tai käy teettämässä itse 3 kpl ja vie ne tiedekuntaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä sain jo omani painosta, mutta se ei ole ainoa tarkastettava.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei niin että itseäni kehuisin, vanha sairas luuseri runkkari ja juoppo minä.

Mutta ette uskoisi millaista on elää 83-vuotiaan dementoituneen ja vakavasti alkoholisoituneen isäukon kanssa. En halua jakaa kokemusta yksityiskohdin kirjallisesti nyt ja Homie, älä soita tänäänkään, en ole juttutuulella virkistäviä Kitinäheittoja lukuunottamatta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Ei niin että itseäni kehuisin, vanha sairas luuseri runkkari ja juoppo minä.

Mutta ette uskoisi millaista on elää 83-vuotiaan dementoituneen ja vakavasti alkoholisoituneen isäukon kanssa. En halua jakaa kokemusta yksityiskohdin kirjallisesti nyt ja Homie, älä soita tänäänkään, en ole juttutuulella virkistäviä Kitinäheittoja lukuunottamatta.
No en.
Koeta kestää. :paijaa:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Joo, varsinainen mahdollistamisen sankari.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Joo, varsinainen mahdollistamisen sankari.
Eipä nyt huvita selostaa kaikenosaaville kitinäläisille tilannetta. Veisi liikaa palstatilaa ja neuvot olisivat ylimalkaisia kliseitä kuin hallitukselta, sitten vittuilua miten tuollaiseen joudut. Eikun tähän painajaiseen Syntyy. Kirjaimellisesti kusessa.

Edit: Olisiko sähköpiiska laillinen keino alasti kulkevan lattialle ja tuoleihin kusevan haisevan ja viisastelevan dementoituneen vanhan humalaisen ukon kontrollointiin? Jaa ei? Edes vaippoihn pakottamiseen?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat. Sua on tällä palstalla neuvottu ja autettu, jopa etsimällä etsitty vastauksia kysymyksiisi. Itse ainakin olen ihan vilpittömästi halunnut sinua asiassasi auttaa. Ongelma on se, että et ole valmis apua vastaanottamaan ja vaikuttaisi sille, että selkeästi nautit uhriutumisesta ja asiasta valittamisesta. Joten on ehkä turha edes odottaa enää, että kukaan jaksaisi valitusvirsiisi tarttua.
Palstakliseenä toteaisin, että on toteuttajia ja paskanjauhajia. Kenellekään ei liene epäselvää kummassa jengissä pelaat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos selostaisin tilanteen, ei teillä olisi siihen neuvoja. Elätte ihan eri rinnakkaistodellisuudessa. Luultavasti sanoisitte että ukko hoitoon, tai lähde itse pois, ja sitten minä kertoisin, ettei se nyt käy ja miksi ja te vain vittuilisitte. Ihan eri maailma.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:sitten minä kertoisin, ettei se nyt käy ja miksi
Jos et ole huomannut, vastaat kaikissa tilanteissa kaikkiin nykytilan muutosehdotuksiin 100% todennäköisyydellä näin. Miksi vain vaihtelee.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo. Gat on suomenmestari kertomaan, miksi joku asia ei onnistu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:sitten minä kertoisin, ettei se nyt käy ja miksi
Jos et ole huomannut, vastaat kaikissa tilanteissa kaikkiin nykytilan muutosehdotuksiin 100% todennäköisyydellä näin. Miksi vain vaihtelee.
OK: Vastaapa sinä lakitieteen ja yleisnero:
Vanhempani eivät enää pärjää yksin. Kävelykyky molemmilla olematon ja isäni on lisäksi dementoitunut juoppo. Eivät haluaisi vanhainkotiin, en minäkään heitä sinne. Vaikea sinne on päästäkin. (Kokoomusleikkaukset) Nykyään kotihoito joo, mutta se ei ratkaise liikkumisongelmaa eikä vanhempani kestäisi kaksistaankaan. vanhainkodissa tuskin saa kaljaa ja ainakaan ei tupakoida.

Nyt olemme Varkaudessa, koska äitini oli jättänyt tänne kesävaatteensa. Äiti haluaa ja totta kai saa olla kesät siellä Orimattilan maalla. Äiti ei osaa ajaa autoa eikä saa enää edes ovia auki eikä maitotölkkiä eikä telkkaria. Isää taas ei voi jättää Varkauteen yksin, polttaa vielä koko talon. Äiti harkitsee avioeroa, mutta hankala prosessi, ja sittenhän isä päätyisi Mun taloon!

Isä ei voi taas siis ei halua tehdä fyysisesti mitään, ei mennä nurkan taaksekaan Siwaan. Paitsi kun tarvitsee kaljaa, kas kumma pystyykin kävelemään ja sitten kulkee munasillaan kusten ympäri asuntoa ellei pakota vaippoja päälle. (Itse ei osaa miten päin ne laitetaan). Sitten konttailee nakusillaan kusta valuen, viisastelee ja höpisee muinaisMuhoksesta. Tunnit täyttyy tunnista tuntiin yän sanoista Missä on sytkäri? Missä on tupakkaa? Ja aamuisin: "Älä huuda mutta anna mulle yksi olut"(Ei niin että äitiänikään kestäisin henksiesti)

Laskujaan se ei isä maksa, hukkaa kaiken. Autonsa on Orimattilassa, vieläkin katsastamatta, eikä ukko sillä uskalla ajaakaan enään. (paitsi jos tarvitsee kaljaa, sitten jopa mun autoa). Tän takia olisi hyödyllistä, jos perheessä olisi kaksi kuskia ja kaksi autoa, kun pitää reissata alvariinsa läpi Suomen, toisin kuin teidän. Mutta ei sitäkään mahdollisuutta enää.

Lääkäriin pääsevät vain Varkaudessa, ja vain Varkauden vanhuspalveluihin. Mutta nut äidin pitää olla "viimeinen kesänsä" Orimattilassa.

No mikä on ratkaisu NYT? Ihan siis NYT tänä kesänä, ei yleisfilosofiaa vaan käytäntö nyt?
Minä Orimattilaan yksin ja jätän äidin isän kanssa? Ei hyvä.
Lähden äidin kanssa maalle ja jätetään isä tänne? Katastrofi.
Mennään huomenna ta ylihuomenna kaikki Orimattilaan, ja ovat riippuvaisia minun autokyydeistäni?
Niinhän se menee, mutta ei kiva. Ja kuka kantaa isäni autoon? SoHard ehkä?

Itse en taas koskaan ole ollut henksesti terve, ja nyt len fyysisestikin sairas. Vatsa ja sydänkin Jos pitäisi mennä lääkäriin, kuolemantaudinhan ne löytäisi.

Tämä on kuin se vanha arvoitus miehestä, jonka piti viedä veneellä johon mahtuu vain yksi... joen yli susi, vuohi ja kaalinkerä. Siihen on helppo ratkaisu, mutta ehkä So Hard ratkaisee munkin ongelman?

Kuuntelen mielenkiinnolla. Voi olla että jotain jätin selittämättä, palaan asiaan nerokkaiden ehdotustensa kanssa.
Viimeksi muokannut Gat, 01.06.2015 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Siis kumpikin vanhempi hoitokotiin. Siinähän se.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Siis kumpikin vanhempi hoitokotiin. Siinähän se.
Ei, kun ei halua, siksi se on mahdonta. Pitäisi olla kalja- ja tupakkahoitola. :roll:
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Siis kumpikin vanhempi hoitokotiin. Siinähän se.
Eivät ole sitä vastaankaan, mutta kun tietävät mitä hoitokodit ovat, eivät haluaisi sinne leikitettäväksi ja laulatettavaksi. Enkä minäkään heitä sinne. Sitäpaitsi justhan oli iltapäivälehdissä juttua, että ei vanhainkotiin niin vaan pääse. Ei vaikka olisi halvaantunut. Uusi hallituskin suosii omaishoitoa, kuten kokoomussanoin "koska meidän täytyy uudestaan oppia ottamaan vastuuta toisistamme". Omaishoitajana ei kummminkaan ole kivaa, siitä ei makseta paljon mitään ja jotkut joutuvat jättämään koko muun elämänsä. Ja minähän toki haluaisin eroon vanhemmistani. (Tosin yksinäni tulen hulluksi, tarvitsen vaimon)

Ja sitäpaitsi vanhempani pääsisivät hoitoon vain Varkaudessa (jos sielläkään). Orimattilaa hoitoon pääsyä varten heidän täytyisi muuttaa kirjansa sinne? Jolloin mahdollisesti menettäisivät tämän Varkauden kaupungin vuokra-asuntonsa? Hirvee muuttorevohka kamojen roudaamisessa. Eikä minuakaan huvittaisi mennä vanhainkotiin.

Ja sitäpaitsi kysyin että mitse NYT. Siis NYT: Tänä kesänä. Ei yleisfilosofiaa. Vanhempani ovat 50-luvuta asti olleet kesänsä silellä Orimattilan talossa, (nyt melkein koko viime talvenkin)enkä minä jumalauta heitä siellä kiellä olemasta, kunhan minä saan olla välillä Varkaudessa. Joten mites NYT?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:sitten minä kertoisin, ettei se nyt käy ja miksi
Jos et ole huomannut, vastaat kaikissa tilanteissa kaikkiin nykytilan muutosehdotuksiin 100% todennäköisyydellä näin. Miksi vain vaihtelee.
OK: Vastaapa sinä lakitieteen ja yleisnero:
Vanhempani eivät enää pärjää yksin. Kävelykyky molemmilla olematon ja isäni on lisäksi dementoitunut juoppo. Eivät haluaisi vanhainkotiin, en minäkään heitä sinne---

Kuuntelen mielenkiinnolla. Voi olla että jotain jätin selittämättä, palaan asiaan nerokkaiden ehdotustensa kanssa.
Vanhainkotiin. Seuraava kysymys, olkaa hyvä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Vanhainkotiin. Seuraava kysymys, olkaa hyvä!
Ja ukonkin saa kaljalla houkuttelemalla autoon, ei tarvitse kenenkään kantaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Vanhempani ovat 50-luvuta asti olleet kesänsä silellä Orimattilan talossa, (nyt melkein koko viime talvenkin)enkä minä jumalauta heitä siellä kiellä olemasta, kunhan minä saan olla välillä Varkaudessa. Joten mites NYT?
Kun sä vastaat itse kysymyksiisi, miksi sä edes kyselet? Mikään ei saa muuttua, 50-luvulta asti on näin tehty, mikään ei saa muuttua vaikka kaikki edelltykset onkin muuttunut, marttyyri barttyyri blaa blaa blaa. Eihän tässä ole kuin 2 vaihtoehtoa - joko sinä avustat/mahdollistat riippuen näkökulmasta tai sitten et. Tuskinpa Orimattilan kunta maksaa pystytisuista juoppokuski/kusisiivooja/kotihoitajaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vanhainkotiin. Seuraava kysymys, olkaa hyvä!
Mainitsin äiteelleni, että kysyn Kitinän kaikentietäjiltä. En ole vielä luettanut heillä, mutta saatanpa. Jolloin krjoitatte suoraan vanhemmilleni. No niin, jo yllä ennakoin, että sanotte "vanhainkotiin".

Josta kitinäviisaudesta kuultuaan äitini kommentoi suunnilleen:
"Totta kai sitä harkitaan.
Mutta se on pitkä prosessi.
Kirjatkin pitäisi muuttaa Orimattilaan.
Asunnosta luopua, iso homma tavaroiden kuljetuksessa.
Eikä tänä kesänä tuollaista.
Mietitään joskus. Pitää miettiä joskus kesällä."

Eli juuri niinkuin yllä kerroin.
So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Vanhempani ovat 50-luvuta asti olleet kesänsä silellä Orimattilan talossa, (nyt melkein koko viime talvenkin)enkä minä jumalauta heitä siellä kiellä olemasta, kunhan minä saan olla välillä Varkaudessa. Joten mites NYT?
Kun sä vastaat itse kysymyksiisi, miksi sä edes kyselet? Mikään ei saa muuttua, 50-luvulta asti on näin tehty, mikään ei saa muuttua vaikka kaikki edelltykset onkin muuttunut, marttyyri barttyyri blaa blaa blaa. Eihän tässä ole kuin 2 vaihtoehtoa - joko sinä avustat/mahdollistat riippuen näkökulmasta tai sitten et. Tuskinpa Orimattilan kunta maksaa pystytisuista juoppokuski/kusisiivooja/kotihoitajaa.
No siis tarkoittaa sulla ei ole vastauksia tähän rinnakkaistodellisuuteen. Kunhan vittuilet. Ja sulla on vieläkin mun whiskeypullo. Omituinen peli mulla, ainoa tapa voittaa on olla pelaamatta. Mutta tässä stondaan enkä muuta voi.

Muuten ihmettelen, millaisia ihmissuhteita teillä oikeilla ihmisillä on. Ihanko noin kylmiä vanhuksillenne? Vaikka vanhempanne vielä pärjäisivät, kai asute niiden kanssa sitten kun kusevat housuunsa? Tai jo nyt laitatte ajan isovanhempienne tai tätienne ja setienne ja enojenne 24/7 apuun? Miksi ei? Huonoja ihmisiä taidatte olla, tai ette kunnioita vanhempia ihmisiä. Eikö teitä ole ollenkaan kasvatettu? :paavi:

Minun ja vanhempieni asumisjärjestelyyn: Sehän on äitini lapsuudenkoti, ja hänelle on aina ollut tärkeintä olla kesät siellä. Se sinänsä ei haittaa minua. Kuvitteellinen pehmuste kun on muitakin ihmisiä vaan ei vaimoa minulla. Vastapainona minä olen ennenkin pitänyt yksinänikin "kaupunki"lomia heidän kämpässään eli lasuudenkodissani Varkaudessa.. OK. Mutta aika pitkä välimatka, ja nyt näyttää, etteivät keskenään pärjää ilman minua kummassakaan paikassa. tai jos isällä olisi katsastettu auto ja se vielä osaisi ajaa... ehkä. Joka viikko se kertoo sen tekevänsä, mutta ei.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mielestäsi dementoitunut on ihan ok pörräilemään autolla?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Ajatelepa G sellaista teoreettista vaihtoehtoa, että sulla olisi työ, joka veisi 40h/viikossa, töissä käyvä vaimo ja 3 kouluikäistä lasta ja olisit töissä esim. Helsingissä. Hoitaisitko edelleen vanhempiasi kuten nyt teet?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:^^ Ajatelepa G sellaista teoreettista vaihtoehtoa, että sulla olisi työ, joka veisi 40h/viikossa, töissä käyvä vaimo ja 3 kouluikäistä lasta ja olisit töissä esim. Helsingissä. Hoitaisitko edelleen vanhempiasi kuten nyt teet?
Keltaisen lehdistön mukaan vastaavaa tapahtuu omaishoitoon sitoutuneilla. Tyypillisesti keski-ikäisiä naisia, joiden pitää jättää sekä työ että myös perhe ja lapset vaihtaakseen vaippoja isälleen tai äidilleen niiden luona asuen. Isällekin muuten mainitsin tästä keskustelusta, ja hän sanoi Totuuden: "Ei mene pitkääkään aikaa ennen kuin Jukka on samassa tilanteessa kuin me." Ihanata. Tosin mulla ei silloin ole vaipanvaihtajaa ja hyväksyn sen. Tai vaimo mulle, sellanen nuori!

(Sivu vaihtui, edell sivulla SoHardille, korostan viskipulloa)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pers'aukkojen Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^^ Ajatelepa G sellaista teoreettista vaihtoehtoa, että sulla olisi työ, joka veisi 40h/viikossa, töissä käyvä vaimo ja 3 kouluikäistä lasta ja olisit töissä esim. Helsingissä. Hoitaisitko edelleen vanhempiasi kuten nyt teet?
Keltaisen lehdistön mukaan vastaavaa tapahtuu omaishoitoon sitoutuneilla. Tyypillisesti keski-ikäisiä naisia, joiden pitää jättää sekä työ että myös perhe ja lapset vaihtaakseen vaippoja isälleen tai äidilleen niiden luona asuen. Isällekin muuten mainitsin tästä keskustelusta, ja hän sanoi Totuuden: "Ei mene pitkääkään aikaa ennen kuin Jukka on samassa tilanteessa kuin me." Ihanata. Tosin mulla ei silloin ole vaipanvaihtajaa ja hyväksyn sen. Tai vaimo mulle, sellanen nuori!
Ylivoimaisesti yleisimmin tuossa tapahtuu, että hankitaan maksimaalinen kotiapu ja jos se ei riitä, niin laitokseen. Yritän sanoa, että et sä ole maailmankaikkeuden ensimmäinen ihminen, jonka vanhemmat ovat vanhoja ja sairaita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin