Keskiviikko 3.6. 2015

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiukkutipu kirjoitti:Mua nyt hiukan kiinnostaa, että minkälainen paita mahtaa olla kyseessä :mrgreen:
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Mua nyt hiukan kiinnostaa, että minkälainen paita mahtaa olla kyseessä :mrgreen:
Kuva
:D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Mistä myyjä tiesi sut heteroksi? Kerroit olevasi menossa tractor pulling -kisoihin ja kädessä oli HK:n sininen lenkki?
HK:n siniseen en koske edes metrin kepillä, mutta justhan me keskusteltiin mun fyysisestä olemuksesta. Tällä ulkomuodolla ei pelkkää paitaa vaihtamalla tipahda homon stereotypiaan. Toisaalta olin liikkeessä vaimon kanssa. Poika ei sentään ollut lahkeessa roikkumassa.

Sanamuoto oli kyllä tarkoin harkittu, kun urpiainen jätti hyvän tilaisuuden humoristiseen kevennykseen. Kiva kun elco suomensi sen myös hieman hitaammin tajuaville :twisted:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tohon paitaonglmaan tarjoaisin ratkaisuksi kuumaa rakastajatarta. Unohtuu se tuliaisharmitus vaimoltakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: Tällä ulkomuodolla ei pelkkää paitaa vaihtamalla tipahda homon stereotypiaan.
Eipäs dissata karhuhomoja!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Tohon paitaonglmaan tarjoaisin ratkaisuksi kuumaa rakastajatarta. Unohtuu se tuliaisharmitus vaimoltakin.
Sopii. Koska pääset tulemaan? Sullahan oli nyt valmiiksi ne housut, jotka ei pysy päällä...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Sateenkaaripaitamies vastaan liukaspikkuhousunainen. Tässähän alkaa olemaan samaa intensiteettiä kuin lapinleukumiehen ja teleskooppipamppumiehen eeppisessä kohtaamisessa, jossa ei koskaan kohdattu.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täällähän on vallan hulluteltu kun en ole joutanut päivystämään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ajoissa sitten nukkumaan! Kolmelta yöllä pärähtää käyntiin kauden huipennus. Ei ehkä kannattaisi missata.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Menin ihan paniikkiin, kun pleikkari vaati päivitystä. Onneksi porvariyhtiömme on täynnä insinöörejä. Mutta kappari naamaan ja viimeinen tunnin kaivuuveto tälle päivälle. Kovaa hommaa sekin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uiddu kun uppoutusin duuneihin puolivahingossa. Pilkotut vihannekset odottaa kokkaajaa. Ja piti ajaa parta, sekä tukka. Ne nyt jää. Onko tämä tie metsuriseksuaalisuuteen?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti:^ Sateenkaaripaitamies
Mä en muuten tykkää kirjavasta värimaailmasta vaan hyvinkin selkeistä yksivärisistä kuoseista ja sen verran heteronormatiivisesti rajoittunut, että vaaleanpunaisia vaatteita en omista, joten en oikein osaa allekirjoittaa tarjoamaasi nimitystä.

Mutta oikeastaan tulin kertomaan, että huomaan valinneeni vaatekaappiin hautaamisen paitagaten ratkaisumetodiksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin