Keskiviikko 3.6. 2015

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Siteeraan Goldie Hawnia: "Morning...coffee..." (Vanha suola janottaa)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vastaanotolla aivan kuollutta (pun not intended). Missä kaikki sairaat ovat?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Paitagate. Vaimo tuli eilen reissusta ja toi tuliaisiksi paidan. En osannut esittää ilahtunutta ja innostunutta, vaan jäin tuijottamaan paitaa sanattomana ja parasta mihin kykenin oli; ei ihan mun tyylinen. Tämä oli luonnollisesti vaimolle paha pettymys, kun rakkaudella hankittu tuliainen ei ollut onnistunut.

Mä en nyt tiedä miten suhtautua kyseiseen vaatekappaleeseen. Pitääkö mun käyttää sitä vaimon mieliksi, voinko mä unohtaa sen kaappiin vai olisiko parasta vain antaa se eteenpäin lahjaksi jollekin muulle? Paidassahan ei sinänsä ole mitään rumaa, mutta se nyt vaan on niin tylsä ja tavallinen, ettei ole yhtään mun juttu. Vastaavia on kaikki vaatekaupat pullollaan.

Mä en nyt oikein pysty suhtautumaan ko. paitaan neutraalisti ja mielestäni olisi parasta hankkiutua siitä kokonaan eroon, mutta loukkaanko mä pahasti vaimoa, jos mä pyydän sitä antamaan paidan lahjaksi mun appiukolle? Hän kuitenkin ilahtuisi siitä ja pitäisi sitä mielellään.

Älkääkä naurako siellä :kele: Tää on pahin parisuhdekriisi miesmuistiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja elco »

Vagabondo kirjoitti:Pitääkö mun käyttää sitä vaimon mieliksi, voinko mä unohtaa sen kaappiin vai olisiko parasta vain antaa se eteenpäin lahjaksi jollekin muulle?
Hyökkäys on paras puolustus! Osta sille joku kireä vihreä villapaita kostoksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:ei ihan mun tyylinen.

Paidassahan ei sinänsä ole mitään rumaa, mutta se nyt vaan on niin tylsä ja tavallinen
Sä et vain tunne itseäsi? Ainakin nyt tiedät, millaisena vaimosi näkee sinut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Taas meni virka sivu suun, ja kortisto odottaa syyskuussa. Kiva aloittaa kesäloma ensi tiistaina. PERKELE!
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:Paitagate. Vaimo tuli eilen reissusta ja toi tuliaisiksi paidan. En osannut esittää ilahtunutta ja innostunutta, vaan jäin tuijottamaan paitaa sanattomana ja parasta mihin kykenin oli; ei ihan mun tyylinen. Tämä oli luonnollisesti vaimolle paha pettymys, kun rakkaudella hankittu tuliainen ei ollut onnistunut.

Mä en nyt tiedä miten suhtautua kyseiseen vaatekappaleeseen. Pitääkö mun käyttää sitä vaimon mieliksi, voinko mä unohtaa sen kaappiin vai olisiko parasta vain antaa se eteenpäin lahjaksi jollekin muulle? Paidassahan ei sinänsä ole mitään rumaa, mutta se nyt vaan on niin tylsä ja tavallinen, ettei ole yhtään mun juttu. Vastaavia on kaikki vaatekaupat pullollaan.

Mä en nyt oikein pysty suhtautumaan ko. paitaan neutraalisti ja mielestäni olisi parasta hankkiutua siitä kokonaan eroon, mutta loukkaanko mä pahasti vaimoa, jos mä pyydän sitä antamaan paidan lahjaksi mun appiukolle? Hän kuitenkin ilahtuisi siitä ja pitäisi sitä mielellään.

Älkääkä naurako siellä :kele: Tää on pahin parisuhdekriisi miesmuistiin.
Nää on vakavia juttuja joo. IMHO olisi kannattanut tehdä kuten vaimoni ostaessani hänelle vaatteita joululahjaksi. On ilahtunut, mutta ei koskaan käytä ko. vaatetta :)

Sä et ole riittävän hyvä näyttelijä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:...ja kortisto odottaa syyskuussa...PERKELE!
Taidan päästä kokeilemaan tätä riemua jo elokuussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemistä en pysty auttamaan, mutta Bluntlynä katsoisin tätä

http://www.workinestonia.com/

Ilmatorjunta-alalla on paljon paikkoja. Kohta tulet simpsakan Kätlinin kanssa lomalle!
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 03.06.2015 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Vastaanotolla aivan kuollutta (pun not intended). Missä kaikki sairaat ovat?!
Lämmöntuotannossa? :)
No nyt on kyllä niin kolea saa, että parempi niin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:IMHO olisi kannattanut tehdä kuten vaimoni ostaessani hänelle vaatteita joululahjaksi. On ilahtunut, mutta ei koskaan käytä ko. vaatetta :)

Sä et ole riittävän hyvä näyttelijä!
Joo, tiedän. Feikkaaminen on kyllä helpompaa, kun osaa odottaa saavansa jotain. Tää tuli niin yllättäen... :oops:

No, tehty mikä tehty. Nyt vaan pitää minimoida aiheutunut mielipaha.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Sä et vain tunne itseäsi? Ainakin nyt tiedät, millaisena vaimosi näkee sinut.
Vaimo on kaupassa aikaisemminkin ehdotellut vastaavan tyylisiä paitoja kivoina, mutta siellä ne on ollut helppo ohittaa, joten ehkä mulla on vaan enemmän silmää väreille ja tyylille. Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Sä et vain tunne itseäsi? Ainakin nyt tiedät, millaisena vaimosi näkee sinut.
Vaimo on kaupassa aikaisemminkin ehdotellut vastaavan tyylisiä paitoja kivoina, mutta siellä ne on ollut helppo ohittaa, joten ehkä mulla on vaan enemmän silmää väreille ja tyylille. Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Ehkä sun vaimo vaan yritti vihjata vähän heteromman pukeutumisen suuntaan :) Nyt voit itse loukkaantua ja kriisiytyä!
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Sä et vain tunne itseäsi? Ainakin nyt tiedät, millaisena vaimosi näkee sinut.
Vaimo on kaupassa aikaisemminkin ehdotellut vastaavan tyylisiä paitoja kivoina, mutta siellä ne on ollut helppo ohittaa, joten ehkä mulla on vaan enemmän silmää väreille ja tyylille. Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Joo, varmaan se on noin. Itsellä sikäli päinvastoin, että minulta tuntuu puuttuvan tuollainen kuluttajamielikuvitus enkä ole hyvä ostamaan edes itselleni sopivia vaatteita. Mutta jos paidassa ei sinänsä ole mitään vikaa, miksi et ratkaise asiaa siten, että käytät sitä harvakseltaan tarkkaan valituissa tilanteissa todeten, että ihan hyvähän tämä olikin? Vai pelkäätkö, että tulet vahvistaneeksi trendiä, jossa vaimo muokkaa habitustasi jatkossakin epätoivottavaan suuntaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Sä et vain tunne itseäsi? Ainakin nyt tiedät, millaisena vaimosi näkee sinut.
Vaimo on kaupassa aikaisemminkin ehdotellut vastaavan tyylisiä paitoja kivoina, mutta siellä ne on ollut helppo ohittaa, joten ehkä mulla on vaan enemmän silmää väreille ja tyylille. Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Ehkä sun vaimo vaan yritti vihjata vähän heteromman pukeutumisen suuntaan :) Nyt voit itse loukkaantua ja kriisiytyä!

:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja elco »

Pistä nyt herran tähden se vaimon ostama paita päälle, und schnell!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Mistä myyjä tiesi sut heteroksi? Kerroit olevasi menossa tractor pulling -kisoihin ja kädessä oli HK:n sininen lenkki?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Mistä myyjä tiesi sut heteroksi? Kerroit olevasi menossa tractor pulling -kisoihin ja kädessä oli HK:n sininen lenkki?
Ei tuo quotti mitenkään implikoi, että myyjä piti ostajaa heterona!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Just viimeviikolla myyjä kehui valitsemieni neulepaitojen värejä ihaniksi ja valitteli kuinka vähän heteromiehet ostaa niin upean värisiä vaatteita...
Mistä myyjä tiesi sut heteroksi? Kerroit olevasi menossa tractor pulling -kisoihin ja kädessä oli HK:n sininen lenkki?
Ei tuo quotti mitenkään implikoi, että myyjä piti ostajaa heterona!
:D :mrgreen:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mua nyt hiukan kiinnostaa, että minkälainen paita mahtaa olla kyseessä :mrgreen:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt on hei kuulkaa ihan oikeakin ongelma! On nimittäin niin liukkaat pikkarit jalassa, ettei housut meinaa pysyä päällä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Nyt on hei kuulkaa ihan oikeakin ongelma! On nimittäin niin liukkaat pikkarit jalassa, ettei housut meinaa pysyä päällä.
Ota pikkarit pois. Tai housut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Nyt on hei kuulkaa ihan oikeakin ongelma! On nimittäin niin liukkaat pikkarit jalassa, ettei housut meinaa pysyä päällä.
Ota pikkarit pois. Tai housut.
Se on näissä opehommissa vähän nou nou.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Nyt on hei kuulkaa ihan oikeakin ongelma! On nimittäin niin liukkaat pikkarit jalassa, ettei housut meinaa pysyä päällä.
Helppo! Pistä pikkarit housujen päälle!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko 3.6. 2015

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Putos kaksi flabaa käteen Kivenlahti Rockin lauantaille. Kun se tapahtuma on sopivasti kävelymatkan päässä, niin onhan sinne valuttava :) Rock rock!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin