Ois taas perjantai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Eihän mulla ole kuin lisää kärsimystä odotettavissa ja kivulias kuolema kuitenkin joitakin vuosia myöhemmin. Ja olisihan toki mielenkiintoista: Oletan, että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Vai josko onko, niin minkä uskonnon mukaan vaan en kuitenkaan ole oikeassa uskossa, joten pääsen Helvettiin, Luvattuun Maahan. Kuten tekin. Mìtä sitäkään vitkuttelemaan. Armelias itse-eutanasia olemattomuuteen lopullisesti tai lisää tietoa maailmankaikkeuden pahuudesta jo nyt.
Jos tuo on visio, miksi et realisoi omaisuuttasi ja elä kuin viimeistä päivää?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Ei. Mee mieluummin hoitoon. Mitä sä voit hävitä? Ainahan sen itsarin voi tehdä myöhemmin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:Ei. Mee mieluummin hoitoon. Mitä sä voit hävitä? Ainahan sen itsarin voi tehdä myöhemmin.
So Hardilla hyvä pointti.
Ehkä mä vielä tän viikon pidättelen ratkaisuja :D

Mutta lopetetaanhan sitä eläimiäkin vastoin niiden tahtoa, humanitäärisistä syistä.
Mä olen kyllä ihmetellyt, kun pidetään niin laupiaana kun saksanseisoja hakee ja tappaa haavoittuneen sorsan kaislikosta.... niin todellako se vaikka ihan kuoleva ja piiloutunut sorsa ilahtuu kun iso karvainen hirviö tulee ja ottaa leukoihinsa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Mä olen kyllä ihmetellyt, kun pidetään niin laupiaana kun saksanseisoja hakee ja tappaa haavoittuneen sorsan kaislikosta.... niin todellako se vaikka ihan kuoleva ja piiloutunut sorsa ilahtuu kun iso karvainen hirviö tulee ja ottaa leukoihinsa?
Tuskin, mutta eipä sillä sorsalla ollut muutenkaan valinnanvaraa. Sulla on eli rinnastuksesi sorsaan ei oikein toimi. Jos tekee itsarin, tekee itsarin. Ei sillä ole sorsien kanssa mitään tekemistä. Itsehän periaatteessa ymmärrän itsareita, jos ei kerta kaikkiaan muuta näe itselleen. Toivottavasti sie näet kuitenkin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Toivottavasti sie näet kuitenkin.
Not really.
Voinhan toki palata nuoruuteni turhiin haaveisiin, jotka eivät toimi.

Tänään olen mikä soi nyt-osastolla mieltynyt joihinkin Pertin valintoihin, kuten Daft Punkiin. Mutta itsemurhantorjunnassa tämä pakkomielteeni olisi aika hyvä.

Paitsi tyhjiä lupauksia toki. Ainakin munattomalle ja jo vanhalle. Niin mitkä your little boy and your little girl tai the woman unfurled, Holding all the love that waits for you here. Catch us now for I am your future. Missä you will dance in the sunlit pools?


https://www.youtube.com/watch?v=fPoHqhgniiI

Hello, old lady.
I know your face well.
I know it well.

She says,
"Ooh-na-na-na-na-na-na-na-na!
I'll be sitting in your mirror.
Now is the place where the crossroads meet.
Will you look into the future?

"Never, never say goodbye
To my part of your life.
No, no, no, no, no!
Oh, oh, oh,

"Let me live!"
She said.
"C'mon and let me live, girl!"
She said,
"C'mon and let me live, girl!"
("C'mon and let me live!")

"This moment in time,"
(She said.)
It doesn't belong to you,"
(She said,)
It belongs to me,

"And to your little boy and to your little girl,
And the one hand clapping:
Where on your palm is my little line,
When you're written in mine
As an old memory?
Ooh, na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-

"Never, never say goodbye
To my part of your life.
Oh no, no, no, no, no!
Never, never, never!
Never, never let me go!"

She said,
"C'mon and let me live, girl!'
("C'mon and let me live!")
She said,
"C'mon and let me live, girl!"
("C'mon and let me live!")

I put this
moment.........here.
I put this moment..........here.
I put this moment--

"Over here!
"Over here!
Can't you see where memories are kept bright?
Tripping on the water like a laughing girl.
Time in her eyes is spawning past life,
One with the ocean and the woman unfurled,
Holding all the love that waits for you here.
Catch us now for I am your future.
A kiss on the wind and we'll make the land.
Come over here to where When lingers,
Waiting in this empty world,
Waiting for Then, when the lifespray cools.
For Now does ride in on the curl of the wave,
And you will dance with me in the sunlit pools.
We are of the going water and the gone.
We are of water in the holy land of water
And all that's to come runs in
With the thrust on the strand."

No hitto, Aus: "A Night at the Opera 5": Jig of Life - Die 5 Percussionisten und das Beethovenorchester unter der Leitung von Christopher Sprenger. Orchesterarrangement: Michael Barfuß


https://www.youtube.com/watch?v=LIzRKL-87ak
Viimeksi muokannut Gat, 12.06.2015 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Penkkitekniikka tarttui niin hyvin, että palkitsen itseni tukevalla punkulla ruuan kera. Jälkkäriksi Captain Morganin black spiceä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bluntly kirjoitti:Penkkitekniikka tarttui niin hyvin, että palkitsen itseni tukevalla punkulla ruuan kera. Jälkkäriksi Captain Morganin black spiceä.
Kyllä minussakin jotain outoa on kun luin tämän kahdesti väärin!

Ok. En tunne Bluntlia sen kummemmin. Tuskin olet Arskalainen. Mutta jos olet niin toki olen ilahtunut.

OLI MITEN OLI

haluan kertoa, että tänään on

STADINARSKAN OMA PÄIVÄ!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 88
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

TERVE
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eihän mulla ole kuin lisää kärsimystä odotettavissa ja kivulias kuolema kuitenkin joitakin vuosia myöhemmin. Ja olisihan toki mielenkiintoista: Oletan, että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Vai josko onko, niin minkä uskonnon mukaan vaan en kuitenkaan ole oikeassa uskossa, joten pääsen Helvettiin, Luvattuun Maahan. Kuten tekin. Mìtä sitäkään vitkuttelemaan. Armelias itse-eutanasia olemattomuuteen lopullisesti tai lisää tietoa maailmankaikkeuden pahuudesta jo nyt.
Jos tuo on visio, miksi et realisoi omaisuuttasi ja elä kuin viimeistä päivää?
Komppaan. Jos fyrkkaa on, niin käytä sitä ja katso mitä tapahtuu. Se on reaalioptio.

(tosin tiedän syyn hannailuun: jos paljastuisikin, että hommat voi olla ihan ok, niin silloinhan sitä olisi punkattu rottien kanssa vuosia ihan turhaan)
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:(tosin tiedän syyn hannailuun: jos paljastuisikin, että hommat voi olla ihan ok, niin silloinhan sitä olisi punkattu rottien kanssa vuosia ihan turhaan)
Mä luulen että syyt ovat osin sukutilasentimentaaliset ja osin fantasiapohjaiset - jokainen kaupan kassa joka hymyilee onkin se potentiaalinen pystytisuvaimo joka kääntää elämän kulun.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:...jokainen kaupan kassa joka hymyilee onkin se potentiaalinen pystytisuvaimo joka kääntää elämän kulun.
Sinä nyt vain elät siellä norsunluutornissa. Tämähän on keskimäärin se jokapojanunelma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:
So Hard kirjoitti:...jokainen kaupan kassa joka hymyilee onkin se potentiaalinen pystytisuvaimo joka kääntää elämän kulun.
Sinä nyt vain elät siellä norsunluutornissa. Tämähän on keskimäärin se jokapojanunelma.
Fantasiat ja todellisuus kuitenkaan harvoin kohtaa. Viiskymppisen alkoholistin maajussin realistinen elämän kulun muuttava vaimoke on sellainen perunanenäinen persjalkainen rehevä kristitty martta. Kolmekymppiselle pks-insinöörille se on mahdollisen rajoissa.

Olisi kiva voittaa lotossa, mutta ei sen varaan kannata elämäänsä rakentaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:Gat, wanhan itsemurhapaikan siivoojan vinkki, älä ammu, jos et voi ampua karhutäyteisillä. Toinen niksi, kannattaa tukea tukki lattian rajaan ja nurkkaan ja vastaavasti nojata kitalaella reilusti piippuun samalla kun polkaiset, muutoin on korkea riski, että lähtee vaan nahkat naamasta ja huonolla tuurilla näkö.

Ja jos ne vanhemmat vaivaa, niin eikö samalla vaivalla ammu kolmesti kun kerrankin?

Mutta muista, karhutäyteiset!
Mä olisin kyllä pidättyväinen tällaisten kehoitusten kanssa. Ihan oman mielenterveyteni kannalta.

Jos muutaman päivän kuluttua luet lehdestä, että noin on käynyt, niin luulen, että se voi olla varsin häiritsevää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mä olisin kyllä pidättyväinen tällaisten kehoitusten kanssa. Ihan oman mielenterveyteni kannalta.

Jos muutaman päivän kuluttua luet lehdestä, että noin on käynyt, niin luulen, että se voi olla varsin häiritsevää.
I has none. Enkä lue lehtiä. Ja vaikka lukisin, toivoisin, että jos työ on pakko tehdä, se olisi tehty hyvin eikä siten, että joku jää kitumaan.

Mulla on todella matala sietokynnys inhimillisille kärsimyksille.
Ok. Toki tämä toivottavasti jää jossitteluksi, mutta luulen, että jos kuulet, että Orimattilassa on tapahtunut kolmoissurma päivä sen jälkeen, kun olet suosittanut G:lle vanhempiensa ja itsensä ampumista, se häiritsisi sinua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:jos kuulet, että Orimattilassa on tapahtunut kolmoissurma päivä sen jälkeen, kun olet suosittanut G:lle vanhempiensa ja itsensä ampumista, se häiritsisi sinua.
Vaikka ei häiritsisikään, niin yllytys kaksoismurhaan kuulostaa jokseenkin typerältä ja snadisti rikolliselta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

We should make the night, but see your little light's alive. (No KB tietysti)
McJanne kirjoitti:Gat, wanhan itsemurhapaikan siivoojan vinkki, älä ammu, jos et voi ampua karhutäyteisillä. Toinen niksi, kannattaa tukea tukki lattian rajaan ja nurkkaan ja vastaavasti nojata kitalaella reilusti piippuun samalla kun polkaiset, muutoin on korkea riski, että lähtee vaan nahkat naamasta ja huonolla tuurilla näkö.

Ja jos ne vanhemmat vaivaa, niin eikö samalla vaivalla ammu kolmesti kun kerrankin?

Mutta muista, karhutäyteiset!
Mielenkiintoista! Oliko kyseessä yksityistapaus vai työn puolesta?
Yksi kaverini elätti itseään siivoojana. Joutui Myyrmannin pomminörtin siivoustalkoisiin. Kertoili, että katostakin löytyi aivokudosta ja kallonsiruja.

Vanhan kansan neuvo on pitää itseään ampuessa karvalakkia päässä, ei roisku niin pahasti. Itse luultavimmin duunaisin kylppärissä, helpompi suihkutella jämiä suoraan viemäriin.

Sen toki tajuan, että riittävän järeä ase pitää olla. Olisi tragikoomista yrittää nirhata itseään jollakin kakskakkosella. Voi kuolla, mutta kestää tunteja kitumista. Tai voi jäädä henkiin, mutta halvaantuneena tai sokiana. Ja onhan urbaanilegenda, miehestä joka meni lääkäriin valittamaan päänsärkyjään. No aivoista löytyi parikytä vuotta siellä muhinut kakskakkosen luoti, eikä muistikuvaa miten se oli sinne joutunut.

Hukuttautuminen kuulostaa romanttiselta, mutta on hirveimpiä tapoja kuolla. Kuvitelkaa nyt miltä tuntuu saada vettä nenään ja keuhkoihin ihan muutenkin, se satakertaistettuna ja sitten tukehtuu. Yhtä ikävää on kotikonstein hirttäytyminenkin

Joillakin pameilla (ei mulla niitä edes ole) "itsemurhan yrittäminen" on sellaista naisväen dramaattista teatteria. Ei niihin niin kuole. Kunhan nukkuu. Herää ehkä vatsahuuhteluun.

Teräaseilla toki saisi oman kaulavaltimonsa ja molemmat poikki. Mutta valintani olisi haulikko tai metsästysluodikko, varmasti kerralla henki poies. Toisaalta minä kun niin pidän korkeista paikoista ja vuorista ja lentämisestä, niin korkealta paikalta hyppääminen olisi cool. Täytyisi tosin olla todella korkea paikka, että tulos olisi varma. Veikkaan, että jos tavallisen kerrostalon vaikka katoltakin hyppää, pahimmassa tapauksessa vain raajat poikki ja halvaantuu, tai vaikka kuolisi, ehtii kitumaan liian pitkään.

Niin kassatytöt? Kaikkihan ne minua (salaa) haluaa, minä huomioin vain nuorimmat "sillai"-mielessä. Tänäkin kesänä on hyviä!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä en usko tohon hukkumisen kauheuteen. Adrenaliini potkaisee sen verran, ettei ehdi tuntea kipua. Tajunnan menetys on ain mukavaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Lähellä hukkumista olleet on raportoineet euforiasta, samoin liki paleltuneet. Kurja tunne vain siinä kohtaa kun vetää vettä keuhkoon.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Lähellä hukkumista olleet on raportoineet euforiasta, samoin liki paleltuneet. Kurja tunne vain siinä kohtaa kun vetää vettä keuhkoon.
Ehkä jos vesi olisi todella kylmää, shokkivaikutus auttaisi? Muuten ei kiinnosta.

Tulipa mieleen vielä JUNA. Junan alle jääneiden osia kun pitää koota muovisäkkeihin satojen metrien matkalta. Jo ennen minun syntymääni isoisäni kuoli niin. Vaikka oli ratavartija. Epäselväksi on jäänyt oliko se itsemurha. Pian isoäitini syöpään kuoleman jälkeen kuitenkin.

Juna olisi kuitenkin varma. Ja voisihan sitä piilotella ratapenkalla ja ihan viime tingassa laittaa kaulansa tarkasti raiteelle. Jokohan irtois?

Tosin dekapitaatiossahan on se arvoitus, että mahtaako irtopää olla vielä joitakin sekunteja tietoinen? Niin että giljotiinissa ehtisi kokemaan päänsä kierähtämisen koriin ja tuurilla vieläpä näkemään oman päättömän ruumiinsa? Mielenkiintoista, mutta jos sellaista testaa, eipä voi enää kertoa muille eikä saa tieteellistä vertaisarviointia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Eikö siihen raiteelle voi laittaa kalloa?

Tästä mallia:
http://totalfratmove.com/guy-goes-to-me ... ep-living/
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kaunis selviytymistarina ja hyvä esimerkki. Oikeasti. Kiitos!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ois taas perjantai...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tämä on tosi surullinen ketju. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin