Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. Mutta kohta täryttelemään, tärylevyn hain juuri. Haalarit päälle...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kerron terveisiä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kerron terveisiä!
Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..
Kerron terveisiä!
Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.

Etkö sä enää ole :shock:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Juhannuksen menu aiheuttaa päänvaivaa. Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia. Pitäiskö äkkiä hankkia joku juhannusheila? Vai aiheuttaisko vaan pahennusta saunomalla miesten kanssa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Olen siellä 1999 suorittanut valtiollisen tason työharjoittelun kolmisen kuukautta palvelupäivystyksessä muun lisäksi. ..

Kun ne kerran kysyvät kuitenkin, olin sellainen utelias ja haparoiva manselaispoika, joka jaksoi vielä kuunnella murheita ja hymyillä ihan kaikille.

Etkö sä enää ole :shock:
Se on Lain julma Koura! (G.R.R. Martin)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
On mustekala paikalla edelleen :]
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
On mustekala paikalla edelleen :]
Oi aikoja, oi tapoja!

Passin hakeminen poliisiasemalta kesti n. 2 minuuttia.

Wanhoina hyvinä aikoina jonotettiin 2-3 tuntia (toki silloinkin valmiin passin sai nopeasti, mutta hakemuksen jättäminen tapahtui jonottamalla, nyt siis netin kautta).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy hakea passi. Toivottavasti Espoon poliisiaseman aulassa on edelleen se symppis mustekala.
On mustekala paikalla edelleen :]
Oi aikoja, oi tapoja!

Passin hakeminen poliisiasemalta kesti n. 2 minuuttia.

Wanhoina hyvinä aikoina jonotettiin 2-3 tuntia (toki silloinkin valmiin passin sai nopeasti, mutta hakemuksen jättäminen tapahtui jonottamalla, nyt siis netin kautta).
...eli mikä vitun resurssipula?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...eli mikä vitun resurssipula?!
A-jan-va-raus-sys-tee-mi. Aikaa sitten saakin odottaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei ollut ajanvarausta. Passin haku netin kautta ja valmiin passin hain jononumerolla. Passin olisi saanut R-kioskillekin, mutta siinä olisi mennyt muutama päivä kauemmin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia.
Niin?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lisäksi olen ns. kolmas pyörä, sillä kaikki muut paikalla olijat ovat pariskuntia.
Niin?
Sä tarviit mustan kirjan, ei me ehditä täällä daven kanssa koko ajan päivystämään!

Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Ja tämä vielä korostuu juuri tässä juhannusporukassa, sillä olen alkujaan porukan miesten ystävä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Luonnollisestikaan tilanne ei ole miellyttävä.
Ja tämä vielä korostuu juuri tässä juhannusporukassa, sillä olen alkujaan porukan miesten ystävä.
Meet äijien kanssa saunomaan, niin kyllä ne naiset sillä aikaa rauhoittuvat!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan. :)
:mrgreen:

"tai siis en minä tiedä, mutta Janne ja Ari olivat sitä mieltä"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Vespan naispuoliset ystävättäret pitävät seurueen ainoaa sinkkunaista uhkana liitoilleen, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Olisivat parempia vaimoja, niin ei tarvitsisi jännittää :D
Ehkä Vespan kannattaisi ääneen todeta se noille naisille. Saataisiin jää murtumaan. :)
Ehdottomasti. Ton vois heittää vaikka siinä vaiheessa, jos joku alkaa huomauttelemaan siitä miesten kanssa saunomisesta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

"Jos olisitte parempia vaimoja kun mitä olette niin teidän ei tarvitsisi jännittää mua täällä. Nyt pojat saunaan!"
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Voittavin veto olisi alkaa pokaamaan niitä mimmejä. Pahimmassakin tapauksessa kutsu ko. hilpeään seurueeseen jää ensi vuonna tulematta, parhaassa tapauksessa vietät tulevat jussit miesporukassa tai saat välittömänä bonarina pesää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiitos vinkeistä! Erinomaisena vaimomatskuna olenkin jo heti aamulla käynyt lihakauppiaalta hakemassa kilotolkulla ribsejä, jotka parhaillaan marinoituu jääkaapissa. Illalla keitän ne makuliemessä ja keittelen lopuista sopivan glaseerauksen huomista grillausta varten. Hain myös torilta uudet perunat, joista pyöräytän vielä fetan kanssa salaatin samalla kun valmistan mummonkurkut ja keitän hillon muurikkaletuille. Ja jos vielä vähän raparperimehuakin keitteilis. Hain myös uudet Juhannusfarkut ja värjäsin aamulla ripset ja kulmat. Sitten ajattelin vielä pakata mukaan mukavia seurapelejä ja muuta tarpeellista mökkikamaa koko jengille. Ja ehkä pieni drinkkibaarikin lähtee matkaan.

Että ehkä mä tosiaan kokeilen tota lainia. Jos ei sunnuntaina kuulu, olen kuollut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti: ribsejä...keitän
FAIL!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti: ribsejä...keitän
FAIL!
Fail on housuissas.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin