Nytonmukakesämaanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Joko on juhannuksesta selvitty?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei edes humalaa tai krapulaa missään vaiheessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja elco »

Olo on aivan hirveä. Kai tästä perjantaihin mennessä toipuu. En kyllä tiedä mihin perjantaihin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oikeastaan mä odottelen Vesperin raporttia. Tuliko sanottua mitä lupaili? Tuliko sanomista vai tuliko palaute fyysisessä muodossa?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Oikeastaan mä odottelen Vesperin raporttia. Tuliko sanottua mitä lupaili? Tuliko sanomista vai tuliko palaute fyysisessä muodossa?
Jättikö Vespa jälkeensä seksuaalisesti turhautuneita miehiä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Oli hauska ja rento Jussi, Alkon kulutus jäi 4 olueen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Oikeastaan mä odottelen Vesperin raporttia. Tuliko sanottua mitä lupaili? Tuliko sanomista vai tuliko palaute fyysisessä muodossa?
Jättikö Vespa jälkeensä seksuaalisesti turhautuneita miehiä?
Toivottavasti vain yhden. Paikalle nimittäin saapui hopeanuolellaan ns. bonussektori, eli mökinomistajan ystävä ilman vaimoaan. Perjantai-ilta päättyi vienoon koputukseen aittani ovella, ja lauseeseen: "Olisitko kenties halunnut jatkaa vielä iltaa seksuaalissävytteisessä hengessä? Palvelisin mielelläni sinua." Tarkemmin ottaen se saattoi myös päättyä siihen hillittömään naurukohtaukseen jonka tilanne minussa aiheutti. Jatkoin kirjan lukemista ja heppu painui omaan koloonsa. Seuraavana päivänä oli ihan muina miehinä ja jäi vielä muiden mentyä nukkumaan kanssani terassille nauttimaan auringonnoususta. Paketissa ei todellakaan ollut mitään muuta vikaa kuin se sormus vasemmassa nimettömässä. Joko moraalini on kiristynyt tai minusta on tullut vanha. Saatte päättää itse.

Rouvat oli ihan cooleina, on varmasti käynyt selväksi ettei miekkosensa ole makuni mukaisia. Bonussekstori toivoi sekasaunaa ja ihan hetkellisesti pieni piru olkapäälläni meinasi kompata, mutta ajattelin kuitenkin säilyttää välit kaikkiin. Ja niistä FAIL-ribseistä tuli kahdesta suusta palaute, että parhaimmat mitä ovat koskaan elämässään syöneet. Ovat sitten ehkä käyneet vaan surkeissa ravintoloissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Oli hauska ja rento Jussi, Alkon kulutus jäi 4 olueen.
Itse join yhden olusen. Vaikka olin töissä, tuli mökilläkin oltua riittävästi. Leppoisaa, jopa "pehmeet touhuu".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Ja niistä FAIL-ribseistä tuli kahdesta suusta palaute, että parhaimmat mitä ovat koskaan elämässään syöneet. Ovat sitten ehkä käyneet vaan surkeissa ravintoloissa.
Eli pata + grilli?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja niistä FAIL-ribseistä tuli kahdesta suusta palaute, että parhaimmat mitä ovat koskaan elämässään syöneet. Ovat sitten ehkä käyneet vaan surkeissa ravintoloissa.
Eli pata + grilli?
Kuivarub 12 h + keitto + grilli
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja exsu »

Join kaksi alkoholitonta olutta viikonlopun aikana, kahlasin suossa etsimässä linnunmetsästykseen innostunutta russelia (onneksi myös löysin) ja vältin ruuhkat toimivalla aikataulusuunnitelmalla. Seuraavan viikon suunnitelmissa pakkausta, pakkausta ja pakkausta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna koko perheen voimin Särkänniemeen. Pitäisi jaksaa koko päivä. Lupasin, että iskä ei väsy kesken :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huomenna koko perheen voimin Särkänniemeen. Pitäisi jaksaa koko päivä. Lupasin, että iskä ei väsy kesken :roll:
Suusi jakelee shekkejä joita kroppasi ei pysty lunastamaan!
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Huomenna koko perheen voimin Särkänniemeen. Pitäisi jaksaa koko päivä. Lupasin, että iskä ei väsy kesken :roll:
Suusi jakelee shekkejä joita kroppasi ei pysty lunastamaan!
Oikeastaan tässä on taustalla turhan hyvämuistinen vaimoni ja vanhempi tyttäreni. Poikkesimme viime vuonna Särkänniemessä ja muutaman tunnin jälkeen saavuimme Koiramäelle. Siellä lapset olivat villejä ja itsellä loppu turnauskestävyys. Ilmoitin, että tämä reissu oli tässä ja lähdimme kotiin. Iskä ei vaan jaksa. Kostonomaisesti ja kunnianpalautuksena verhoen nämä lähisukulaiseni sitten muistuttivat kesän kynnyksellä miten viime vuonna kävi ja yhdestä suusta vaativat, ettei vastaava saa toistua. Lupasin, ettei toistu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Pari olutta, pari lasia viiniä, pari snapsia. Kumman kylmä sumu merellä lauantaina ja sunnuntaina. On kyllä hölmöä kääntämistä nimittää juhannusta keskikesän juhlaksi. Ei se voi olla keskellä kesää, kun kesä ei ole edes oikein alkanut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vähän on veto pois ja työntekijö jähmeää. Voisitteko nyt vähän viihdyttää, pwetty pwease?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Siitä on viihdytys kaukana kun pitäisi lähteä ahdistusmaximuspaikkaan, housukaupoille.

Painan nyt vähemmän kuin perjantaina klo 1000. Jokin meni vikaan juhannuksena.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Vähän on veto pois ja työntekijö jähmeää. Voisitteko nyt vähän viihdyttää, pwetty pwease?

Mä voin; tää ja ens viikko lomaan!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas tuskaton housujenosto. Katsoin päällä olleista koon, marssin Dressmannille ja nappasin kahdet samaa kokoa. Pikainen sovitus ja kassalle, aikaa meni vain muutama minuutti.

Viikonloppuna sitten Tuskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nytonmukakesämaanantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Äh kaksi naukkua Smirreä ja kaksi lasia Raimat punkkua jussina..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin