Ripuli-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä olen NIIN väsynyt. Viikonloppuna ei ehtinyt nukkua ja viime yökin jäi heikolle. Ja valitan nyt samaan syssyyn vähän säästäkin. Vali vali. Onneksi on penkinlämmitin ja el-björn.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ensimmäinen kesäflunssan jälkeinen aamupyöräily ja tuntuu niin väsyneeltä että aloin jo googlamaan sydäntauteja.

Ehkä tää kuitenkin on vain kontrastia kun koko kevään oli terve kuin pukki ja sai urheilla just niin paljon kuin halusi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Väsymys painaa täälläkin. Viime viikko meni muuttaessa (2 erillistä tavaroiden siirtelyä) ja maakuntamatkaillessa, joten purkua ja järjestelyä on riittänyt joka illalle. Tavarat alkavat kuitenkin löytämään paikkansa vähitellen, ja puuttuvien tuotteiden täydennystä on ehditty hoitamaan ihan kiitettävästi. Töihin paluu ei onneksi ollut niin suuri katastrofi kun ennalta pelkäsin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen puolestani virkeä ja terve. Lapset väijyvät Aitiosta jotain leffaa ja mietin, et josko lähdettäis sadetta pakoon Ideaparkiin, kunhan kolmelta yöllä
Kirkkareilta kotiutunut vaimoni herää. Tänään vois rykästä juoksulenkin, vaikka sitten matolla, jos sade ei hellitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jalkapohjien rakot (varpaissa lähinnä) menivät niin pahaksi, että nyt on oikeasti huilittava siihen asti, että paranevat. Hieman vituttaa, mutta onneksi ei sentään mistään sen kummemmasta ole kyse eli eiköhän näillä raajoilla kohta taas pääse revittelemään.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jotenkin sitä viikonloppuna kuvitteli kesän alkaneen ja pakkasi mökille pääsääntöisesti shortseja. Huomaan pahasti erehtyneeni. Vedenlämpötilakin 3-4 astetta normaalin alapuolella, eikä pitkät ennusteet lupaa asiaan parannusta. Toivottavasti edes elokuu olisi normaalia lämpimämpi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joku sitkeä surffari sitkutteli Munkanrannassa, vähän sääliksi kävi. Itsellä meinasi irrota hiukset juurineen päästä. Kyllä näillä keleillä viitsii töissä olla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mulla on vähän tota Yllin vaivaa. Aamulla piti käydä vain isolla kaupalla kävellen, mutta se venähti 20 km mittaiseksi. Sen jälkeen olen jo ehtinyt ruokkia lapsen, asentaa yhden pimennysverhon makkariin (nyt on sysipimeetä jatkossa!) ja tyhjentää pyykkikorin. Tää tosin oli kyllä tarkoituskin näin ekalla lomaviikolla, kun työnteosta jää energiaa oleelliseen. Olenko mä muistanut sanoa, että mä en tartte vaimoa?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oli kyllä oikea päätös siirtää suomireissu syssylle. Voi nauttia täällä kesästä ja tulla sitten palelemaan sinne syksyllä. Mieluummin siellä sitten syksyllä palelee kuin kesällä. Kesällä paleleminen ottaa nääs enempi päähän. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paskardone, kyllä taitaa Laajasalo on suomen Fortitude?

Leikki sikseen ja ajan tappoon!

Uusi innoittava fb sovelma on markkinoilla,kuka tiputti sinut ystävistään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ripuli-tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei se MC opi?
Toivotan kuitenkin onnea..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin