Karvaton pää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:En henkilökohtaisesti tunne vetovoimaa kaljuihin miehiin. Kalju mies tuo mielleyhtymän jäyhästä, aggressiivisesta ja hieman yksinkertaisesta miehestä.
Tämä selvä. Minkäslaisiin miehiin sitten tunnet kaikista suurinta vetovoimaa?
Herra Manala, juuri sinunlaisiin miehiin. Tässä suhteessa koen olevani hyvin rajoittunut.
Herra Manala

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:En henkilökohtaisesti tunne vetovoimaa kaljuihin miehiin. Kalju mies tuo mielleyhtymän jäyhästä, aggressiivisesta ja hieman yksinkertaisesta miehestä.
Tämä selvä. Minkäslaisiin miehiin sitten tunnet kaikista suurinta vetovoimaa?
Herra Manala, juuri sinunlaisiin miehiin. Tässä suhteessa koen olevani hyvin rajoittunut.
Sori, 130%
nypari

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Tämä selvä. Minkäslaisiin miehiin sitten tunnet kaikista suurinta vetovoimaa?
Herra Manala, juuri sinunlaisiin miehiin. Tässä suhteessa koen olevani hyvin rajoittunut.
Sori, 130%
Ei mitään sori. Miksi et ole imarreltu, sinä homoikoni? Eikö mieheltä tullut kehu olekin sitä aidointa parhautta. Eikä kerta homoa tee.
Filovirus

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

nypari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:

Aika nihkeetä poikarakkaus viritelmää, ei tästä lämpeäisi edes Jack Bauer.
nypari

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja nypari »

Filovirus kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:

Aika nihkeetä poikarakkaus viritelmää, ei tästä lämpeäisi edes Jack Bauer.
Ole sinä hiljaa! Sinä puhut poikarakkaudesta kuin leivästä, poikarakkaus on kaunis ja herkka asia.
killkill

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja killkill »

Selvästikin palstan poikamiehet ovat havainneet nahkakuulan eSeksikkyysarvon. Tukka pois vaan, siitä se elämä urkenee! Tytöt huutavat HII!, pomo tarjoaa paikkaa johtokunnassa ja Veho tyrkyttää uutta E-sarjan Mersua sponssiautoksi. Yleensäkin kannattaa tehdä mitä tahansa siinä toivossa, että kerää vastakkaisen sukupuolen huomion.

Itse taidan pitää tämän hiuston alle sentin mittaisena. Ei tarvitse olla joka päivä raapimassa, kerran viikossa koneella ja trimmeriterällä määrämittaan. Kuivuu nopeasti vesileikkien jälkeen. Kesäksi taas voi ottaa kaikki pois ja antaa nahan ruskettua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla oli joskus sellainen kausi, että tykkäsin pitkätukista ja kerran sellainen kausi, että tykkäsin kaljuista. Nyt tykkään eniten sellaisesta tavallisesta lyhyestä tukasta. No jaa, toisaalta tärkeintä on, että tukka sopii kantajalleen. Muistelen kaljuuntunutta kuuskybästä ja sitä yhtä intiaaniprinsessan näköistä surinamilaista kikkarapolkkatukkaa...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nypari kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:
nypari kirjoitti:
HOMOT!1 HAHHAHAA!!

Piti vaan päästä jatkamaan tuota nerokasta lainauskuviota.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Filovirus

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Mylwin kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:
Nelistään on aina hauskempaa Q kolmistaan, kysy vaikka Jack Bauerilta ja kaapin ovet aukeilee.
Exsat

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Filovirus kirjoitti: Miltäköhän Jack Bauer näyttäisi olkapäihin ulottuvilla kiiltävillä hiuksilla?
Tältä
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja martza »

Kaljut on rock, rock.

Itse tykkään pitää (ylä)pääni kaljuna tai enintään parin millin tukan sänki siinä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kalju on uusi tinttitukka = homo
(vrt se-ja-se väri on "uusi musta")
Exsat

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gattaca kirjoitti:Kalju on uusi tinttitukka = homo
(vrt se-ja-se väri on "uusi musta")
Tinttitukat, kaljut ja pitkätukat on jo homoja. Vähiin käy ennen kuin loppuu..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Exsat kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Kalju on uusi tinttitukka = homo
(vrt se-ja-se väri on "uusi musta")
Tinttitukat, kaljut ja pitkätukat on jo homoja. Vähiin käy ennen kuin loppuu..
Pitkätukat, jotka vain kasvattavat pitkän tukan ilman neitimuotoiluja, eivät ole homoja. Tiedän tämän siitä, että minullakin, kuten kaikilla yläasteen pojilla oli yläasteen luokkakuvissa 70-luvulla pitkä tukka.

Asiaa ja rock se pitkä tukka , homoutta vasta jos olisivat alkaneet geelaamaan, föönaamaan, tupeeraamaan, kihartamaan saati värjäämään.
Filovirus

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Exsat kirjoitti:
Filovirus kirjoitti: Miltäköhän Jack Bauer näyttäisi olkapäihin ulottuvilla kiiltävillä hiuksilla?
Tältä
Joo, kiiltoa löytyy näköjään, hiukan huonosti hoidetulta kuitenkin näyttää. Jack Bauer muskettisoturina ei vetoa.
Patz

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Patz »

Palstan virallisena kaljufetistinä haluaisin tarkentaa, että ei kenestä tahansa räkänokasta saa haluttavaa kuula ajelemalla. Todellisen håttisvaikutelman halutakseen, on osattava kantaa kalju oikein. On oltava oikean mallinen kallo ja mikä tärkeintä, tiettyä asennetta.

Ymmärrättekö?
Viimeksi muokannut Patz, 29.11.2005 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä jo luulin, että sä linkkasit mun galleriaan, mutta olihan tuo komeampi esimerkki.

(okei, nyt mä lupaan pitää suuni supussa, eiköhän mun kampaus ole tullut jo kaikille selväksi :roll: )
killkill

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:On oltava oikean mallinen kallo ja mikä tärkeintä, tiettyä asennetta.
.. ja oltava miehen kokoinen, eikä mikään puolitoistametrinen, nyrkillätapettava, tuulen-nussima-vinkuheinä ;)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja martza »

Patz kirjoitti: Palstan virallisena kaljufetistinä haluaisin tarkentaa, että ei kenestä tahansa räkänokasta saa haluttavaa kuula ajelemalla. Todellisen håttisvaikutelman halutakseen, on osattava kantaa kalju oikein. On oltava oikean mallinen kallo ja mikä tärkeintä, tiettyä asennetta.

Ymmärrättekö?
OLEN TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Kallon muoto on hyvin tärkeä eikä se saa olla kuhmurainen. Kallon pitää olla sopivan pyöreä eikä minkäälainen suippo tms.
Itselläni on totaalisen hyvämuotoinen kallo, joten kalju sopii minulle kuin nyrkki silmään. :wink:
Ja muutenkin, kun tuo olemukseni on niin valloittava ja asenne on rock, rock.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Patz

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:... ja oltava miehen kokoinen, eikä mikään puolitoistametrinen, nyrkillätapettava, tuulen-nussima-vinkuheinä ;)
Sä luet mua kuin avointa kirjaa...
SingleMalt

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:
Patz kirjoitti:On oltava oikean mallinen kallo ja mikä tärkeintä, tiettyä asennetta.


.. ja oltava miehen kokoinen, eikä mikään puolitoistametrinen, nyrkillätapettava, tuulen-nussima-vinkuheinä ;)


jaa että alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa vai?
Patz

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:jaa että alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa vai?
Osapuilleen :mrgreen: Ja pitäähän munkin näyttää edes jossain seurassa piene(hkö)lle.
killkill

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Sä luet mua kuin avointa kirjaa...
Ei vaadi kummoistakaan lahjakkuutta. Harvan olen kuullut huokailevan, notta "onpa tuo Klonkku kuuminta hottia!" Sen sijaan Vinnie Dieselpolttoaineesta ja Bruus Willisistä olen monenkin daamin kuullut tykkäävän.
SingleMalt kirjoitti:jaa että alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa vai?
Naah. Tuo nyt taas on sellaista äijäily-äijäilyä, jota kuulee enimmäkseen punttisalilla. Ja Pohjanmaalla ;)
Patz

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Bruus Willisistä
Bruce on kyllä kuuminta håttia, mut en mä sitä voi... tuntus ku broidiaan nussis.
nypari

Re: Karvaton pää

Viesti Kirjoittaja nypari »

Saatanan kuulapäät, juuri te kekkosennäköiset, eikö teille mikään riitä? Eihän tässä ole kohta pikkujouluihin tulemista, kun on muutenkin tämmöinen keskikokoinen(lue raamiton) tissiposki, joka raivopäissäänkin näyttää naapurin juuri ruokitulta mansikilta. Niin joo, löytyyhän multa vielä parjattu tinttitukkakin... josko enää pikkujouluissa?
Vastaa Viestiin