Nobelpalkittujen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palkintojen jako!

Loma jatkuu vielä viikon!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ihan sellanen rento paluu loman jälkeen työn pariin, kun sai eilen aamusta yö kolmeen asti vääntää duuneja. Näin ne työt aloitetaan!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Mä sain kuule aikanaan sinänsä paperilla pätevältäkin naisihmiseltä CV:n, johon oli liitetty alastonkuvia. Ei noista kannata ärsyyntyä. Kaiken maailman kekopäitä on maailma täynnä, yleensä ovat viranomaisten vaivana.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Mä sain kuule aikanaan sinänsä paperilla pätevältäkin naisihmiseltä CV:n, johon oli liitetty alastonkuvia..
Oliko muodollisesti pätevä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Mä sain kuule aikanaan sinänsä paperilla pätevältäkin naisihmiseltä CV:n, johon oli liitetty alastonkuvia. Ei noista kannata ärsyyntyä. Kaiken maailman kekopäitä on maailma täynnä, yleensä ovat viranomaisten vaivana.
Nääh... minä huijasin itseni intin lääkintämieheksi valehtelemalla, että olen käynyt Punaisen Ristin kursseja vaikken ollutkaan. Lisäksi käytin että olin oikeasti päässyt opiskelemaan biologiaa vaikken vielä ollut HY:ssä käynytkään. Kyllä ne jotain sitten kurssilla opetti, mutta en todellakaan uskoisi henkeäni omiin käsiini. Toisaalta meille opetettiin että puolet sitä on että antaa potilaalle rauhoittavan vaikutelman että jotain osaa, vaikkei osaakaan.

Mitä? Sanoiko joku nakukuvia? Olisit nyt edes pannut vai rumako oli?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Oliko muodollisesti pätevä?
En nyt varsinaisesti osaa arvioida 50+ vuotiaiden naisten muotojen pätevyyttä.
Universaali disclaimer.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Muodollisesti pätevä tai ei, aion silti lähteä juuri nyt poimimaan mustikoita (ja hyvällä onnella myös kantarelleja).
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti:Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Olen syönyt elämäni aikana joka päivä joten haluaisin päästä ravintola Savoyn keittiömestariksi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
exsu kirjoitti:Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Olen syönyt elämäni aikana joka päivä joten haluaisin päästä ravintola Savoyn keittiömestariksi.
Mitä muuten suosittelisit kokemusperäisesti Savoyn menusta?
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
exsu kirjoitti:Työhakemusärsytys vol 2. Hakeekohan esim. lääkärin tai sairaanhoitajan töitä monikin kouluttamaton sillä perusteella, että lähiomainen on joskus sairastanut, ja aihe on siksi tuttu?
Olen syönyt elämäni aikana joka päivä joten haluaisin päästä ravintola Savoyn keittiömestariksi.
Mitä muuten suosittelisit kokemusperäisesti Savoyn menusta?
Kokemusperäisesti en mitään. Ravintola Anin seisovaa pöytää kyllä suosittelen. Osoite löytyy varmasti googlettamalla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

No niin no. Anissa syö viikon samalla rahalla kuin Savoyssa kerran.
Jotenkin epäilen, että paskahousu ei ole jälkimmäisessä käynyt edes ovella. En tiedä mistä moinen tunne. :roll:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kiukkutipu kirjoitti:No niin no. Anissa syö viikon samalla rahalla kuin Savoyssa kerran.
Jotenkin epäilen, että paskahousu ei ole jälkimmäisessä käynyt edes ovella. En tiedä mistä moinen tunne. :roll:
Kuka paskahousu...ai niin. :oops:
Epäilysi pitää paikkansa.
Tänään "yhden" henkilön synttäreille. Olisi (teko)syy röpöttää, mutta en röpötä. Yritän nenänvalkaisua ensi viikon perjantaihin asti.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään ei taida olla hyvä päivä lyhythiuksisen, sikaa syövän heteromiehen lähteä kaupungille kun vihervasemmistosuvaitsevaisto riehuu kaduilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Käväisin metsästä hakemassa reilu kymmenen litraa mustikoita. Ei ole ongelmaa keksiä illaksi tekemistä... :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Remppa jatkuu edelleen. Vähän turmausväsymystä pukkaa. Onneksi saa huomenna nostimen pois ja kulut siltä osin seis.
Varmaan menee vielä perjantaihin kun homma klaari. Poislukien mahdolliset tarvikepuutteet, jotka hoitukoon sitten ens viikolla.
Takas pesemään räystästä..
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kauheaa kun piti lopettaa ryyppääminen jo aamun krapulakaljaan. Koska äidilläni on taas virtsatulehdus ja kun eilen vein näytteelle, tämä päivä piti odottaa tuloksia ja apteekkireissua. No eihän ne mitään vielä ilmoittaneet, huomenna sitten sama juttu. Krapulahan siinä iski jo aamulla ja huomenna sama juttu kuskaamisen kanssa. Isäni taas ei tietenkään enää uskalla tai halua ajaa autoa. Varsinkaan minun autoani ja omansa on siis vieläkin huollattamatta ja katsastamatta. Nautinkin siis Karhua nyt mutta aamuksi taas stoppi epäreilun lainsäädännön takia! Puhelinkaan ei lataa, vittu sentäs.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nobelpalkittujen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvin meni t.. lomapäivä taas oli hyvä keli mutta maaorjat oli keksineet itselleen jonkun ruokahärpäkkeet, joten pääsin heiluttamaan ruoskaa vasta joskus 15:00 ei ole hyviä orjiakaan enää, tilanne on huonontunut jatkuvasti vuoden 1917 jälkeen!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin