Uusnatsimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aikamoisia noi Vastarintaliikkeen tyypit. Näiden kanssahan Immonen poseerasi Fb:ssa Schaumannin haudalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Immosta pitäis panna kunnolla hanuriin, niin rauhoittuisi. Varmaan kyrvänpuutteesta johtuu moinen mellakointi. Melaa huuleen vaan, kyl se sit siitä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En mä mistään mitään tiedä. Kyllästyttää vaan koko Immonen, kun joka tuutista on tullut jo viikkotolkulla Immonen sitä Immonen tätä ja jokaisella on mielipide ja kilsan pituinen kirjoitus. En jaksa edes seurata mitä kaikkea hänen taannoinen aivopierunsa Facebook-seinällään sai aikaiseksi eli kunhan horisen :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sitä paitsi naisillekin AINA sanotaan, että kunnon pano niin loppuu se valitus.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kituviikko ennen viimeistä lomapätkää. Tämä mukaan lukien viisi kokonaista työviikkoa ennen äitiysvapaata. Hullua! Maha on aika iso, sellainen koominen muumipallero. Puhelimen countdown näyttää 94 päivää laskettuun aikaan, alle sata!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Immosta pitäis panna kunnolla hanuriin, niin rauhoittuisi. Varmaan kyrvänpuutteesta johtuu moinen mellakointi. Melaa huuleen vaan, kyl se sit siitä.
En nyt ole kyllä tippaakaan aiheesta perillä, mutta luulen ettei tämä ko. kansanedustaja kait ollut ketään pieksämässä tai marssimassa natsien kanssa Jyskylässä.

Lainasitko viher-punalaseja joltakin? :)
Kyllä Immonen samaa porukkaa on. Laittoi kuvan poserauksesta näiden tyyppien kanssa Fb:iin. Takuulla tiesi, mitä sakkia ovat.

Jos se näyttää ankalta, ääntelee kuin ankka ja kävelee kuin ankka, niin se on ankka.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sitten olisi aika kovettaa sielu ja totutella näihin lauseisiin: "Valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ristiselkään taas juilii, lääkäri puolentoista tunnin päästä. Olisiko kesäkuun alussa ostamani uudet lenkkarit ja pohjalliset syynä. Ei mulla ole koskaan juoksusta ristiselkä kipuillut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Uusnatsimaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Jos se näyttää ankalta, ääntelee kuin ankka ja kävelee kuin ankka, niin se on ankka.
Yhdistävä tekijä lienee maahanmuuton vastustaminen ja kansallismielisyys, mutta kyllähän nuo vastarintaliikkeen kaverit ovat ihan täyskajahtaneistoa siinä missä hakkaamansa antifasistitkin. Ton natsiporukan agenda on kuitenkin suhteellisen erikoislaatuinen.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin