Näppärä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ketterää keliä pukkaa. Selän takia saikulla pari päivää, mut otan irti rantailut, skedeparkit sun muut kesäiset toiminnot. Eiköhän tämä taas tästä, vaikka yö meni vähän huonoilla unilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Otsikkoon viitaten. Olen jo muutaman päivän miettinyt, että pitäisi laittaa nitojaan niittejä. Nyt laitoin ja näppärästihän se kävi!

:cheer:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lähetin näppärästi työhakemuksen firman kirjekuoressa. Kaikki kotiinpäin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Normi aamujumppa :h:

"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aika liikuttavaa, kun poliitikot nyt pohtivat, pitäisikö Vastarintaliike kieltää :roll:

Varmaankin pojat heti lopettavat toimintansa, jos liike poistetaan yhdistysrekisteristä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:Aika liikuttavaa, kun poliitikot nyt pohtivat, pitäisikö Vastarintaliike kieltää :roll:

Varmaankin pojat heti lopettavat toimintansa, jos liike poistetaan yhdistysrekisteristä.
Nythän sitä on helpompi seurata kuin jos se hajaantuisi/menisi "maan alle".
Jos se kiellettäisiin se jatkaisi toimintaansa joka tapauksessa, mahdollisesti vielä radikalisoituisi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Lisäksi täytyy muistaa, että rikollisjärjestöön kuuluminen on kielletty jo nyt, mutta ei se estä Helvetin enkeleitä ajelemasta jengitunnukset päällä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näppärä oli äitis! Muttei ollukaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei noin marginaalista porukkaa tarvitse paljon pelätä.
Tulee mieleen edesmennyt Pekka Siitoin & kumpp.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:Ei noin marginaalista porukkaa tarvitse paljon pelätä.
Tulee mieleen edesmennyt Pekka Siitoin & kumpp.
Noh.. ei se marginaalisuus paljon lohduta sitä, jota puukotetaan tai hakataan.

Ps. Siitoinin porukka poltti kirjapainon. Eivät siis mitään harmittomia pellejä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Noh.. ei se marginaalisuus paljon lohduta sitä, jota puukotetaan tai hakataan.

Ps. Siitoinin porukka poltti kirjapainon. Eivät siis mitään harmittomia pellejä.
Tässä(kin) tapauksessa puukotettu/hakattu on antifa-anarkomarko. Mun on yhtä vaikea ymmärtää kumpaankaan porukkaan kuulumista, molemmat porukat ovat harmillisia pellejä mutta pellejä silti.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Noh.. ei se marginaalisuus paljon lohduta sitä, jota puukotetaan tai hakataan.

Ps. Siitoinin porukka poltti kirjapainon. Eivät siis mitään harmittomia pellejä.
Tässä(kin) tapauksessa puukotettu/hakattu on antifa-anarkomarko. Mun on yhtä vaikea ymmärtää kumpaankaan porukkaan kuulumista, molemmat porukat ovat harmillisia pellejä mutta pellejä silti.
Mun mielestäni sillä, onko puukotettu anarkomarko vai hattivatti, ei ole mitään merkitystä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave, on sillä merkitystä, kun oikein mietit. Juoppoporukan puukotus ei käytännössä juuri koskaan vaaranna sivullisia, ja sellainenhan on tyypillinen kotimainen henkkari. Ihmisten turvallisuudentunteeseen ja kaikenlaiseen katuturvallisuusindeksiin on selvä merkitys kuka uhri on ja mitkä olivat olosuhteet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Dave, on sillä merkitystä, kun oikein mietit. Juoppoporukan puukotus ei käytännössä juuri koskaan vaaranna sivullisia, ja sellainenhan on tyypillinen kotimainen henkkari. Ihmisten turvallisuudentunteeseen ja kaikenlaiseen katuturvallisuusindeksiin on selvä merkitys kuka uhri on ja mitkä olivat olosuhteet.
No joo. Mutta tässä tapauksessa sain sen vaikutelman, että puukotus ei ollut niin paheksuttavaa, koska uhrikin oli harmillinen pelle.

Toki nämä Vastarintaliikkeen miehet varmasti jättävät tavikset rauhaan. Mutta sillä ei IMHO ole merkitystä. Tässä tapauksessa Hitler-kortti ei mielestäni ole liioittelua, vaan aivan asiaankuuluva. Natsitkin jättivät tavikset rauhaan ja kohdistivat huomionsa ainostaan juutalaisiin, mustalaisiin ja homoihin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:Natsitkin jättivät tavikset rauhaan ja kohdistivat huomionsa ainostaan juutalaisiin, mustalaisiin ja homoihin.
Nyt tulis hyvää otsikkoa!! Doc julistaa; juutalaiset, mustalaiset ja homot eivät ole tavallisia!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitä tahansa saa ajatella mutta ketään ole pakko puukottaa?
Suunsakin saa avata jos on mieltä tai puolta.
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Tässä tapauksessa Hitler-kortti ei mielestäni ole liioittelua, vaan aivan asiaankuuluva. Natsitkin jättivät tavikset rauhaan ja kohdistivat huomionsa ainostaan juutalaisiin, mustalaisiin ja homoihin.
Oikeilla natseilla oli puolellaan valtion väkivaltakoneisto. Näillä riehujilla on vastassaan valtion väkivaltakoneisto. Natsihitler-vertaus on siis ihan älytön.

Ei natseja tai kommareita pitäisi yksilöiden tekojen ja ajatusten takia dissata. Jos kommarit haluavat elää keskenään kommuunissa ja puhua proleista, niin antaa mennä vaan. Valtaan pääsy ja muiden pakottaminen on sitten ihan eri juttu.

Olen paljon huolestuneempi siitä, että päähallituspuolue pakottaa muut maksamaan maajussien bisnekset kuin siitä, että joku klanipää haluaa rähinöidä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niin, ei mulla kainalotuuletuksia tai heilaamisia vastaan mitään ole. Ainoastaan puukotuksia ja pahoinpitelyitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ yksi ihmishenki on n. 4 miljoonan arvoinen. Miljardi maataloustukea vastaa siis 250 elämää. Nää riehujat eivät edes tappaneet ketään. Peanuts.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti:^ yksi ihmishenki on n. 4 miljoonan arvoinen. Miljardi maataloustukea vastaa siis 250 elämää. Nää riehujat eivät edes tappaneet ketään. Peanuts.
Jos yksi ihmishenki on n. 4 miljoonan arvoinen, voisin mielellään antaa Somalialle kehitysapuna n. 2500 ihmishenkeä. 10 miljardin edestä moniosaajia, jos se ei sillä jaloilleen nouse niin ei sitten millään!
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12351
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

PS:n Tom Packalen vaati että ääriliikkeille annetavaa palstatilaa pitäisi rajoittaa. Mitenkäs rajoitat vapaan lehdistön kirjoittelua. Esim. iltapäivälehdistön journalistiset arvot on selviä. Jos vastakkain ovat kiinnostavuus/myyvyys tai tasapuolinen/puolueeton uutisointi on selvää kumpi vaakakuppi on painavampi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:^ yksi ihmishenki on n. 4 miljoonan arvoinen. Miljardi maataloustukea vastaa siis 250 elämää. Nää riehujat eivät edes tappaneet ketään. Peanuts.
Saisiko lapsesi tappaa neljästä miljoonasta?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Näppärä tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Saisiko lapsesi tappaa neljästä miljoonasta?
Maksaisitko 10 miljoonaa, jos joku muuten tappaisi lapsesi?
Vastaa Viestiin