JauhantaTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Hitto tätä vanhan ihmisen raihnautta. Selkä taas paskana ilman mitään järkevää syytä. Pitää käydä tänään hakemassa uusia nappeja lääkäriltä. Onkohan nämä selkävaivat tulleet jäädäkseen :(
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Hitto tätä vanhan ihmisen raihnautta. Selkä taas paskana ilman mitään järkevää syytä. Pitää käydä tänään hakemassa uusia nappeja lääkäriltä. Onkohan nämä selkävaivat tulleet jäädäkseen :(
Mulla tänää selästä fysio. Pystyn istumaan kivutta ehkä kaksi minuuttia. Muista, että lääkäri ei paranna selkävaivoja, antaa vain saikkua ja lääkettä!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muista, että lääkäri ei paranna selkävaivoja, antaa vain saikkua ja lääkettä!
Joo, laitoin jo eilen viestiä kaverille jos se ehtis pelastaa mun selän. Sillä on vaan yleensä vähintään kuukaudeksi kalenteri buukattu täyteen, joten voi kestää ennen kuin pääsee hoitoon, ellei tee jonon ohi vapaa-ajallaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Urpiaisen ilmainen nettilääkäri (asiakkaat pois Davelta):
Diagnoosi: Keski-ikä
Käypä hoito: Painosta pois 25 kg ja 3 kertaa viikossa äijäjoogaan.
Selkävaivat on tylsiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahvia koneeseen niin penteleesti ja tortulle, tästä ei tule hyvä päivä. Tuntuu jaloissa ja pepussa niin penteleesti eilinen äheltäminen levypainojen kanssa.

Pistin stoutin käymään, olikin lähtenyt pulisemaan nopeasti. Huomasin liikkeessä pakkauksen kriekille ja kun tykkään niistä, niin täytyy joku hetki käydä noutamassa kunhan pönttö vapautuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Urpiaisen ilmainen nettilääkäri (asiakkaat pois Davelta):
:kele:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Selkä paska, skolioosi ja neljäs niskanikama kulunut kiilamaiseksi..
Riv Här!
Ja juuri laihduttamisen seurauksena selkä viimein hajosi! Kiitos siis neuvoloista, voi poloista viimein järki loista, eikä löyhy kehosta edes voista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Girls, kausi kaksi, jakso viisi. Enpä usko koskaan katsoneeni yhtä osuvaa sarjaa. Dunham on nero.

Vapaapäivä, muksu eskarissa ja asiat hoituvat kaikesta huolimatta.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli kutsu toiselle kierrokselle työpaikkalotossa. Ei tämä olekkaan niin huono päivä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Duunaamassa @ Imatra. Ei olis ehkä kannattanut tulla; kurkkuun sattuu ihan simona, aivastelen jatkuvasti ja alkaa tuntumaan että lämpö nousee. Kiva ajaa kotiin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"Är det inte Backman?" soitti taas. Voisin tietty jättää vastaamattakin, mutta sitten mummo ajattelisi, että Backman ei vastaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Julkisilla Isolle kirkolle, ooh! Laatuaikaa itseni kanssa eli muiden tekemää juomaa, kevyttä terassihiprakkaa ja nahkan tuoksua kenkä- & laukkuosastoilla. Ah! Ehkä jopa päiväleffaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nopeat ohimennen:
- työnantaja edelleen sama. Päädyin kuitenkin hakemaan aukinaista paikkaa pääkonttorilla, olisi logistisesti hankalampaa mutta työhön tulisi taas vaihteeksi mielekästä sisältöä. Haastattelukutsua odotellessa.
- tyhmästä päästä kärsii joskus koko ruumis. Turhan reipas kaasutus mopolla ohitukseen lähtiessä (erittäin liukasta, sadekeli) heitti perseen sladiin ja johti kaatoon. Henkilövahingoilta vältyttiin mutta kulkinetta on entisöity (omin kustannuksin) reilu viikko suunnilleen 8-10 tuntia mutta (onneksi yöunet ovat vastaavasti olleet korkeintaan viittä tuntia) päivässä. Ehkä jo voiton puolella (sähköt testausta vailla, metalliosat viimeistä hiontaa ja pintamaalausta vajaat). Peiliin paljon viitti kattella, vaikka Kung-Fu Panda onkin kiva piirretty niin ei noita silmänalusia huvikseen viitti pällistellä...
- kesäloma meni mukavasti keleistä huolimatta. Oltiin Spanskeissa pari viikkoa, helpotti vähän kun ei koko lomaa tarvinnut räntäsateessa käkkiä. Tuonne tai Portugaliin olis kyllä kiva eläköityä, tosin maksalla saattaisi olla eriävä mielipide...
- silloin joskus kun ehtii tiiviitä väijyä, niin "Mr Robot" on paras uusi draamasarja miesmuistiin.



Nostalgiaosastolla vahvinta kaffetta ovat 1980-luvun alun The Kenny Everett Video- ja Television Show. Kepeät mullat sillekin homppelille, AIDS kaatoi ukon jo aikoja sitten. Sarja on kyllä tehty parhaalla mahdollisella maulla... NOT!

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: JauhantaTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Isäntä on vielä hengissä!

Kenny Everett oli mun nuoruuden suosikki myös! Ja tanssiryhmä Hot Gossip :kontrolli:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin