Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sorvin äärellä. Täällä on jotenkin kireä tunnelma, joku saa varmaan kenkää. Toivottavasti en kuitenkaan minä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Takaisin lomilta.. noin kuukaudeksi, jonka jälkeen Ecuador!

Hollanti oli huippu, kuten aina. Festareilla oli suht kivat kelit, mitä nyt ennen itse kamppailuja tuli vettä ihan aisana, joka sitten sotki vähän festareitakin. Mutta ei liikaa onneksi. Ensimäisen kerran oli matkalla KLM:n kanssa jotain haasteita, laukku jäi helsinkiin missä oli teltta, ja kesti perjantaista keskiviikkoon saada se haltuun. Kaksi kertaa toimittivat laukun meidän ensimäiseen majapaikkaan, vaikka uusi osoite oli toimitettu joka mediaa pitkin. Kaksi ylimääräistä yötä joutui ottamaan B&B paikassa tuon takia.

Tuli nähtyä jotain uutta valo-puolelta festareilla: järkkärit olivat rakentaneet dronen, jossa on kiinni laseri. Oli aika päräyttävä kun tuli päälavan ylle mitään varoittamatta:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Potput , jeps...
Nyt täytyy keskittyä ehkä parturi ja sitten eräät postitustalkoot itseni kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika heikko olo vieläkin, ei ihan hirveästi htsittaisi mennä kyykkäämään.

Olen asennellut työkoneelle ihan saakutisti meikäläiselle neitseellisiä ohjelmia. Niiden haltuunottamiseen ja kuivana kakkoseen panemisessa voi kestää hetkinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin