RealityCheckTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulle tuli nyt jotenkin pakottava tarve ostaa uusi kiuas.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Hetivalmis on eristetty ja kansi suljettuna se ei lämmitä taloa. Kokemusten perusteella 4-5 kertaa viikossa saunova säästää energiaa hetivalmiilla. Eri asia sitten onko siinä mitään järkeä, en niin suuremmin välitä hetivalmiiden löysistä löylyistä.
Löylyt paranee jos isommalla teholla lämmittää luukku auki saunaa jonkun puoli tuntia ennen saunomista. Silloin löylyt on käytännössä samanlaiset kuin noilla ison kivimäärän kiukailla. Toki ton teoreettisen sähkönsäästön saa sitten tuhlattua tuolla lämmittämisellä ja se hetivalmiuskin kärsii, kun kuitenkin joutuu ennakoimaan löylyjään.

Omaan taloon en edes harkinnut hetivalmiskiuasta, vaan IKI oli kokolailla ainoa vaihtoehto. Silloin, kun rakensin taloa, ei muilla merkeillä ollut vielä kelvollisia vaihtoehtoja. Olis vaan pitänyt ostaa 9kW versio, ton 6kW kiukaan sijaan. Löylyissä ei ole valittamista, mutta saunan lämmitys kestää toivottoman kauan (1,5-2h), kun sauna on ton pienemmän kiukaan suorituskyvyn ylärajoilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En ole testannut hetivalmista kuin Tallinnan lähellä saunamaailmassa, se oli toisaalta vähän isompi hetivalmis, sai siitä sellaiset löylyt että iho helotti kuin rubiininpunainen ja kuori myöhemmin pois.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Puuttuu enää munaaja kirjoittamaan 500-rivisen painokkaasti jotain kiuaskoulukuntaa vastaan hyökkäävän postauksen, jota seuraavassa tulikivenkatkuisessa keskustelussa vääräuskoisten mielenterveys raakasti kyseenalaistetaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:Puuttuu enää munaaja kirjoittamaan 500-rivisen painokkaasti jotain kiuaskoulukuntaa vastaan hyökkäävän postauksen, jota seuraavassa tulikivenkatkuisessa keskustelussa vääräuskoisten mielenterveys raakasti kyseenalaistetaan.
Kieltämättä kaipaisin kyllä manaajan erikoisasiantuntija näkemystä. Manaaja! missä olet!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Mulle tuli nyt jotenkin pakottava tarve ostaa uusi kiuas.
Cleavage-edellä K-rautaan pyllistelemään fallistisimman kiukaan eteen, und schnell! Äläkä unohda kysyä lyhyenlännältä keski-ikäiseltä jykeväleukaiselta hemmolta vinkkejä, miten saa lyötyä parhaat löylyt!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulle tuli nyt jotenkin pakottava tarve ostaa uusi kiuas.
Cleavage-edellä K-rautaan pyllistelemään fallistisimman kiukaan eteen, und schnell! Äläkä unohda kysyä lyhyenlännältä keski-ikäiseltä jykeväleukaiselta hemmolta vinkkejä, miten saa lyötyä parhaat löylyt!
Tänään tapaaminen K-raudassa :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sen jälkeen kun pääsee psykoottiseen vaiheeseen, laitetaan lukon taa, eikä seillä välttämättä netti toimi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Meillä on joku Helon(?) isompi HetiValmis, ihan vi*ullinen laatikko, jonka talossa aiemmin asunut kovaluinen ******* gangsteri (julkisuuskuvastaan päätellen) on vaatimalla vaatinut melko pieneen saunaan.

En jaksa pitää hetivalmiina meidän löylyillä, mutta kun nuo vajaat satakiloa jaksaa lämmittää piisaa kyllä lämmintä. Harvemmin lämmittäessä ominaisuudet + sähkönkulutus kohdallaan.
Kun jonkun hetivalmiin käyttöohjetta luin, niin siinä sanottii, että pitäisi olla aina päällä, koska muuten vesi ei haihdu suunnitellusti. Voi toki olla merkkikohtaisia eroja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti:kovaluinen ******* gangsteri
neekeri?
ahtaaja?
italian?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

AY?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:AY?
Pitää olla seitsemän merkkiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: RealityCheckTiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meikäläisen hikikopin nurkassa seisoo mini-IKI. Aivan saakutin ihana, paitsi kiviä latoessa pohjalle. Parempaa löylyä sähkökiukaista saa hakea vain isommista versioista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin