Sunnuntain markkasade

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nautitaan vielä tuplapalkasta kun voidaan. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Habitare ja Iittala Vintage, siinä päivän nuotit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja exsu »

Menee hermot mun äitiin. On taas alkanut soittelemaan 4-5 kertaa päivässä kaiken maailman asioilla, ja sen lisäksi piipahtelemaan spontaanisti ovella useamman kerran viikossa. Tänään soitti mun puhelimeen, mun työpuhelimeen ja miehelle kun en heti vastannut. Tämä järisyttävän kiireellinen asia oli se, että oli nähnyt jossain mielestään edulliset käytetyt matkarattaat, ja halusi että niitä lähdetään katsomaan nyt heti. Meillä siis ei ole ollut etsinnässä matkarattaita eivätkä ne ole mitenkään ajankohtaiset muutenkaan, kun lapsi ei ole edes syntynyt vielä. Pitänee taas pitää pieni juttutuokio siitä mikä on hätätilanne ja mitkä asiat ehtivät odottaa myöhempäänkin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Menee hermot mun äitiin. On taas alkanut soittelemaan 4-5 kertaa päivässä kaiken maailman asioilla, ja sen lisäksi piipahtelemaan spontaanisti ovella useamman kerran viikossa. Tänään soitti mun puhelimeen, mun työpuhelimeen ja miehelle kun en heti vastannut. Tämä järisyttävän kiireellinen asia oli se, että oli nähnyt jossain mielestään edulliset käytetyt matkarattaat, ja halusi että niitä lähdetään katsomaan nyt heti. Meillä siis ei ole ollut etsinnässä matkarattaita eivätkä ne ole mitenkään ajankohtaiset muutenkaan, kun lapsi ei ole edes syntynyt vielä. Pitänee taas pitää pieni juttutuokio siitä mikä on hätätilanne ja mitkä asiat ehtivät odottaa myöhempäänkin.
Varsinkin ekan lapsen kohdalla mummut käyttäytyvät ymmärtääkseni useimmiten tärähtäneesti. Siis heti uutisen kuultuaan. Oma äitini ei esmes millään meinannut uskoa, ettei joka kyläilykerralla tarvitse lapsille tuoda lahjaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, menikin ravunkeitoksi, kun isi toi taas ~60 rapua. Pitää järjestä 2xjuhlat tai hankkia isompi ruokapöytä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei Whiskeytä eikä kaljaa jäljellä. Kohta on paha mieli. Promillet 0.4. Kioskiin 11 km. Kamalata!

(No, ihana kuvitella miten teeveen nyt näkyvät välinevoimistelijaneitoset menevät yhdessä suihkuun ja saippuoivat toisiaan.)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Novak vai Roger? Sanon järjellä ja sydämellä RF. Kummankin peli uomissaan, Noule on paras liikkuja, RF:n aggressiivisuus on nykyään hyper-luokkaa. RF voitti viimeisen mastersin ja on henkisestikin valmis. Jos menee viidenteen, Noule on vahvoilla. Klo 23 alkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Gat »

No nyt se krapula iski. Liskojen yö alkaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:No nyt se krapula iski. Liskojen yö alkaa.
Miten vaikeaa on ostaa viinaa varastoon sen verran, ettei näin pääse käymään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:No nyt se krapula iski. Liskojen yö alkaa.
Miten vaikeaa on ostaa viinaa varastoon sen verran, ettei näin pääse käymään?
Se on se pihiys.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:No nyt se krapula iski. Liskojen yö alkaa.
Miten vaikeaa on ostaa viinaa varastoon sen verran, ettei näin pääse käymään?
Se on se pihiys.
No en tajua tätäkään. Ja jos on pihi, kannattaisi varmaan käydä siellä Tallinnassa hamstraamassa puolen vuoden viinat. Pääsis ulkomaillekin! Ja halpoihin huoriin.

Hetkinen, pitäiskö se Kitinämiitti järjestää Tallinnassa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:No nyt se krapula iski. Liskojen yö alkaa.
Oli kamalata. Luulisi, että toipuu jo yön aikana, tunnin mittaisilla painajaispätkillä kerrallaan. Kuitenkin heti aamulla paniikkihäiriö ja siihen liittyen oksentamista. Onneksi löysin vielä kaksi juomatonta Karhua, ja olo helpotti. Nyt vaan pitää odotella iltapäivään, että uskallan sikojen vainoama ajaa lähimpään kauppaan sen 11 km. Sen totean, että kävelymatkan päässä olleen kyläkaupan poistuminen on jossain määrin raitistanut minua.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Mikään vaihtoehto missä pitää tehdä mitään ei ole toteuttamiskelpoinen vaihtoehto.

Gubelle ei tuntuisi missään lentää bisnesluokassa Smithsonianiin, Kennedy Space Centeriin ja Pattayalle, mutta aina löytyy tekosyy kaikelle paitsi saamattomuudelle. No, periipähän valtio nekin rahat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat on edelleen masentunut eli aloitekyvytön ja kaikki runkkaamisen ja kaljanvedon ulkopuolella ahdistaa. Turha näitä on ihmetellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Gat on edelleen masentunut eli aloitekyvytön ja kaikki runkkaamisen ja kaljanvedon ulkopuolella ahdistaa. Turha näitä on ihmetellä.
+1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mihin on kadonnut lestinheittäjien perinteikäs ammattikunta? Ennen vanhaan maaseudulla viinaa kannettiin aktiivisesti kotiin kaikille suurkuluttajille. Vallankin maksukyvöttömille, koska niiltä sai kiskottua vielä mukavasti lisäkorkoa antamalla luottoa seuraavaan tukienmaksupäivään asti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Varsinkin ekan lapsen kohdalla mummut käyttäytyvät ymmärtääkseni useimmiten tärähtäneesti. Siis heti uutisen kuultuaan. Oma äitini ei esmes millään meinannut uskoa, ettei joka kyläilykerralla tarvitse lapsille tuoda lahjaa.
Tää ei mielestäni ole pelkästään lapsen tuloon liittyvää, vaan enemmänkin sellainen aaltoliike, joka on kestänyt koko sen ajan kun olen kodin ulkopuolella asunut. Samassa suhteessa näiden pyytämättömien palveluksien ja lahjojen kanssa tulee myös erilaisia vaatimuksia, tarpeita ja ylipäätään huomionhakua. Mä pyrin rajaamaan, koska muuten menee tappeluksi, mutta mies on liian kiltti sanomaan anopille ei.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntain markkasade

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:Mihin on kadonnut lestinheittäjien perinteikäs ammattikunta? Ennen vanhaan maaseudulla viinaa kannettiin aktiivisesti kotiin kaikille suurkuluttajille. Vallankin maksukyvöttömille, koska niiltä sai kiskottua vielä mukavasti lisäkorkoa antamalla luottoa seuraavaan tukienmaksupäivään asti.
Vaikuttaisiko se, että nykyään keppanaa saa myös sunnuntaisin. Vielä 80-luvulla kepua ei saanut myydä sunnuntaisin ja sitä ei myyty huoltoasemilla ja kioskeissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin