MÅÅNÅNTAI!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Joo katsoin nopeasti Emulella. Paljon Street Hawk jaksoja löytyi hakukoneella, mutta valitettavasti ilmeisesti lähinnä saksalaisia ja espanjalaisia versioita, eli luultavasti dubattu päälle. Joskus niissä saattaa olla myös englanninkieliset äänet toisella raidalla, mutta ei läheskään aina.

Yksi aika varmuudella englanninkielinen episodi 13 (vika jakso) löytyi pikahaulla, mutta avi:n pieni tiedostokoko (vajaa 90 Mt) pisti epäilyttämään. Joko se on vajaa pätkä, tai huonolla kuvanlaadulla. Espanjalaiset ja saksalaiset versiot olivat jotain 300 Mt.
ninnithequeen

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua muuten kiinnostaa myös se Simpsonien jakso, mikä parodioi Jali ja suklaatehdasta. Perkele, kun missasin sen, taatusti hyvä!
Edith

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Dodih. Mä olen kännishä tai jotain. Mun alkoholinkestävyys on surkioluokkaa. Vittu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oho, täällähän on ihan valkoista tullut!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Dodih. Mä olen kännishä tai jotain. Mun alkoholinkestävyys on surkioluokkaa. Vittu.
Joo joo, mut mulla on uus hame ja paha olo lakujen syönnistä. Enkä ikinä ole käyttänyt niin paljon sitä P-sanaa illan aikana.
Nowaysis

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Vihdoin viimein, pysyiskin maassa :h: Lumi!1
Turbohaltija

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti: Enkä ikinä ole käyttänyt niin paljon sitä P-sanaa illan aikana.[/color]
Pillu? Peenis? Paska? Pasianssi?
Edith

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Joo joo, mut mulla on uus hame ja paha olo lakujen syönnistä. Enkä ikinä ole käyttänyt niin paljon sitä P-sanaa illan aikana.
Sä tarvitset vain lisää harjoitusta syömisessä. Mun olo ainakin parani huisisti, kun söin vajaan paketillisen kalkkunaleikkelettä ja suklaapatukan. Oiva olo. Ja huomenna mä haen ne vaatteet, jotka varasin. Ja tiedä, vaikka menisin sittenkin huomenna aamupäivällä uimaan. Mitä sitä kokeeseen harjoitteliskaan.
huima

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja huima »

Elämäni paras keikka.

Hellacopters oli jumalallisen hyvä. Jack Bauerkin olisi tykännyt.

Hehkutan vielä omassa ketjussaan.
Exsat

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

huima kirjoitti:Elämäni paras keikka.

Hellacopters oli jumalallisen hyvä. Jack Bauerkin olisi tykännyt.

Hehkutan vielä omassa ketjussaan.
:hep: Torstaina täälläkin.. :h:
killkill

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Eiköhän se kääny tuonne Heavy Light Corduraan.
Ihan jees puku. Samassa porukassa on noita kolme. Satunnaisia mansetti- ja vetoketjuongelmia lukuunottamatta hyvä valinta. Kestävä, huolto toimii suht nopeasti. Kannattaa käyttää aikaa siihen, että löytää hyvin istuvan - vaikka sitten mittatilauksena. Väärän kokoinen on iso riesa.

Itse pysyttelen vielä neopreenissa, koska se on a) lämmin b) virtaviivaisempi
Hebuli

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kas kun kuvittelin jo hetken KK:n ja SM:n keskustelevan puvun hankinnasta kity-pikkujouluihin... Tuo neopreeni herätti epäilykseni, mutta mistäs minä voin tietää käytettyjä materiaaleja. :shock:
SingleMalt

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hebuli kirjoitti:Kas kun kuvittelin jo hetken KK:n ja SM:n keskustelevan puvun hankinnasta kity-pikkujouluihin.
JOs eillisen kaltainen keli pk-seudulla on lauantainakin voimassa, ei tuo kuulosta lainkaan niin hassulta idealta..
huima

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja huima »

SingleMalt kirjoitti:JOs eillisen kaltainen keli pk-seudulla on lauantainakin voimassa, ei tuo kuulosta lainkaan niin hassulta idealta..
Niin ja jos nuo teidän puhumanne puvut on sellaisia mihin voi laittaa vaipat alle ( kuten pitkässä sukelluksessa ), helpottaa se sitä seurustelua ihmisten kanssa kun ei turhaan tartte mennä kesken kaiken vessan puolelle.

Tulipas paskanjauhantaa taas.
huima

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Noniin pojat, nyt on jo keskiviikko niin että jättäkää se maanantaiketju jo rauhaan..
Täällä ei olla niin tissintärkeitä. Jos maanantaiketjussa on asiaa, elää se vaikka sunnuntaihin saakka.
Vastaa Viestiin