MÅÅNÅNTAI!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Urgh. Olipas paska risteily kun ei edes laiva uponnut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eilen entisen työpaikkani (yökerho) hyvin kosteat hautajaiset. Eipä olen aikaisemmin känninen tarjoilija kantanut rööki suussa kolmea votkapottua, neljää Kahlua-pulloa ja gallonaan maitoa pöytään, on-the-house tietenkin, notta vanhat työkaverit voivat vainajaa muistella sen ansaitsemalla kunnioituksella :D
ninnithequeen

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Urgh. Olipas paska risteily kun ei edes laiva uponnut.
HEII!!!

Kerro lisää? HETI!! Joutuiko kukaan ees laivaputkaan? Saiko Enkuli dildonsa? Ketä Slam kähmi?
AarneAnkka

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Menta Huo. HuoMenta. (Kreikan Meri -melodialla)

Rieteilyltä palattiin julkisilla himppeen floshkassa kachlaten ja luikastellen. Opin että seisova pöytä ei oikeastaan olekaan niin kiva juttu kuin miltä se kuulostaa. Kun aina syö liikaa ja sitten on monta tuntia ällö olo. :barf: Ala Carte olisi ollut hillitympi ja edullisempi.

Mutta joka tapauksessa rieteily oli hupaisa. Paan kuvat tuleen kaikille siellä olleille tänä iltana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Urgh. Olipas paska risteily kun ei edes laiva uponnut.
HEII!!!

Kerro lisää? HETI!! Joutuiko kukaan ees laivaputkaan? Saiko Enkuli dildonsa? Ketä Slam kähmi?
Kukaan ei joutunut putkaan tiettävästi. Enkuli ei saanut dildoaan, koskapa pårnoliike oli muuttanut pois tunnetusta osoitteesta. Meikäläinen astui jonkun naisihmisen varpaille, joka johti tämän naisihmisen ja Slämin väliseen imutteluun trasseksuaalisen trubaduurin laulaessa taustalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti: Meikäläinen astui jonkun naisihmisen varpaille, joka johti tämän naisihmisen ja Slämin väliseen imutteluun trasseksuaalisen trubaduurin laulaessa taustalla.

:jee: Go Slam GO!
Enthu

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Urgh. Olipas paska risteily kun ei edes laiva uponnut.
HEII!!!

Kerro lisää? HETI!! Joutuiko kukaan ees laivaputkaan? Saiko Enkuli dildonsa? Ketä Slam kähmi?
Kukaan ei joutunut putkaan tiettävästi. Enkuli ei saanut dildoaan, koskapa pårnoliike oli muuttanut pois tunnetusta osoitteesta. Meikäläinen astui jonkun naisihmisen varpaille, joka johti tämän naisihmisen ja Slämin väliseen imutteluun trasseksuaalisen trubaduurin laulaessa taustalla.
Oho ... uusi kitypariskunta... mikälä S esittelee jossain vaiheessa sen naisen... yhyy sitten mä oon ainoa pariutumaton runkkarilaumassa :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Enthu kirjoitti:
Oho ... uusi kitypariskunta... mikälä S esittelee jossain vaiheessa sen naisen... yhyy sitten mä oon ainoa pariutumaton runkkarilaumassa :P
No tuossa tekstissä ei ole järjen häivääkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Miekin pusuttelin viikonloppuna, tosin Tallinnan lautalla. Onneksi jäi siihen pusutteluun, nyt vois olla jonnin verran paskempi olo jos olis tehnyt taas jotain harkitsematonta... Ehkäpä elämä voittaa tuon krapulan taas välillä, vaikkei yhtään olutta mennytkään sunnuntaina kahden-päivän-putkeen-ryyppäyksen tasoitteeksi.

Viime viikonloppuna partei, nyt viikonloppuna partei, sitä seuraavana viikonloppuna pokeri-ilta duunikavereiden kanssa. Alkaa kohta olemmaan turnauskestävyys koetuksella. Kaupan päälle sitten joulut, uudet vuodet ja duunin pikkujoulut sekä BloodHound jengin keikka, huoh.
Kolat-nokkaan-Tammikuu tiedossa.

edit: huoh, ei pitäs kirjoitella ilmeisesti mitään kun tulee vain brainfartteja, Cityltä tulee "Ciwil War".. kaunista 8)
Viimeksi muokannut Dumari, 28.11.2005 12:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Enthu

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Joo,kunhan heitin jtn järjetöntä tekstiä
Kid

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tere. Viikonloppu kului tenttiin lukien. Tänään se on eessä. Viimenen tentti ennen valmistumista. Nyt jokaiselle peukut ja varpaat pystyyn, et se menee läpi. Pliis?
Ja höh, missä se lumi on?!?!?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt se on päätetty, minä otan yhden Dumiksen mainostamista kissanpennuista, jos niitä vielä on varaamatta. Palatkaamme asiaan, kun kisuilla on enemmän ikää ja jos minä läpäisen tiukan sopivuustestin ja minulle kisu halutaan myydä.
Dumari

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Nyt se on päätetty,
Jes, pääsen sen sanomaan :ohyeah:: Sulle on @
tonttu8

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Hyvää "huomenta". Tuli nukuttua vähän liian pitkään, tai sanotaanko en noussut tarpeeksi ajoissa sängystä. Nyt ketuttaa, kello on paljon ja kaikki vielä tekemättä. Toisaalta se on joskus kivaa vaan olla eikä stressata turhia, ehtiihän sitä myöhemminkin. Ja kivaa on sekin, että tuntuu nyt ettei oikeasti väsytä yhtään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Harvinaisen hyvin lähteny maanantaiksi.. Nousin kellonsoitosta ylös, vaikka huonosti nukuinkin. Salilla käväisin, ja jollain venyttelytynnilla. Hyvä mä! Normaalisti se viikko lähtee käyntiin noin keskiviikkona vasta. Siihen asti jotenkin vain puoliksi elossa.
slam

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja slam »

tänään töihin 12toista... Puhelimella soitettiin äskön ja tarjottiin lisää kuorma-autoalan töitä... En voinut ottaa vastaan, kun on hommaa tarpeeksi. Jos "työ" maittaa, niin kannattaa ajaa esim. c-kortti.

Käskin soittajaa hommaamaan minulle lyhyttä 8h päivää, :lol: ja soitteleen sitten uudelleen :)
AarneAnkka

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yhyy... piti viikonloppuna olla niin sosiaalinen niiiiiiin sosiaalinen etten ehtinyt edes videoita ajastaa. Ja missasin sen takia hyvän jakson yhdestä sarjasta ja päätösjakson toisesta sarjasta. No, ei kai TV saa tollai harmittaa mutta voi vittu nyt silti. Päh. :(

No, elämä on.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Täten ilmoitan, että työt eivät huvita ihan hirveästi.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Täten ilmoitan, että työt eivät huvita ihan hirveästi.
Tällä sama. Sukat kastui ja sataa vettä ja räntää ja yskittää, oliskohan flunssa tulossa. Minen jaksa. :swirl:
ninnithequeen

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Yhyy... piti viikonloppuna olla niin sosiaalinen niiiiiiin sosiaalinen etten ehtinyt edes videoita ajastaa. Ja missasin sen takia hyvän jakson yhdestä sarjasta ja päätösjakson toisesta sarjasta. No, ei kai TV saa tollai harmittaa mutta voi vittu nyt silti.
Kerro toki mitkä sarjat olivat kyseessä, ehkäpä joku kaikkitietävä Kityläinen osaisi kertoa tärkeät diiteilit, mitä ko. jaksoissa tapahtui?
slam

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Täten ilmoitan, että työt eivät huvita ihan hirveästi.
Tällä sama. Sukat kastui ja sataa vettä ja räntää ja yskittää, oliskohan flunssa tulossa. Minen jaksa. :swirl:
Täällä on täysi talvi. Lunta sataa ja on maassa paljon.
slam

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja slam »

Bluntly kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
Oho ... uusi kitypariskunta... mikälä S esittelee jossain vaiheessa sen naisen... yhyy sitten mä oon ainoa pariutumaton runkkarilaumassa :P
No tuossa tekstissä ei ole järjen häivääkään.
Mitäs vittua? joku vieras horokka sattui tulemaan liian lähelle ja olin tuhannen päissäni, kiskottuani kaljaa ja viinaa sekaisin... 40% pikkupullo lähes kokonaan... Joten oksennuksen laatukin oli sitten keltaista muistaakseni... :lol:
ninnithequeen

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti: Mitäs vittua? joku vieras horokka sattui tulemaan liian lähelle ja olin tuhannen päissäni, kiskottuani kaljaa ja viinaa sekaisin... 40% pikkupullo lähes kokonaan... Joten oksennuksen laatukin oli sitten keltaista muistaakseni... :lol:
Etkai sä muru vaaaaaaan oksentannu sen horokan päälle? :shock:
Hebuli

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Yhyy... piti viikonloppuna olla niin sosiaalinen niiiiiiin sosiaalinen etten ehtinyt edes videoita ajastaa. Ja missasin sen takia hyvän jakson yhdestä sarjasta ja päätösjakson toisesta sarjasta. No, ei kai TV saa tollai harmittaa mutta voi vittu nyt silti. Päh. :(
Netistä vaan imuttumaan kyseiset jaksot?

Mulla kävi vähän samanlainen moga, olin laittanut digiboksin nauhoittamaan sunnuntaisen Da Vinci Koodi-dokumentin ekan osan. Oli tallettanut siitä vain ekoihin mainoksiin asti. Kiintolevytila ilmeisesti loppui, perskeles. (normaalisti boksi osaa ilmoittaa nauhoitusta asetettaessa onko levytilaa tarpeeksi, mutta ei ollut varoittanut kun siinä on bugi jolloin se saattaa luulla vapaaksi levytilaksi enemmän kuin oikeasti on).

Muhan on pitänytkin jo kauan vaihtaa tohon digiboksiin isompi 300Gt kiintolevy sisään, nyt sain hyvän syyn. Tai jos saisi viriteltyä siihen systeemin että kiintolevy jäisi ulkopuolelle, ja voi helposti vaihtaa aina uuden tilalle. Ja olishan siellä ollut puoliksi katseltuja leffoja jotka olisi voinut poistaa, esim. Jackie Chanin Smokkimies.
Viimeksi muokannut Hebuli, 28.11.2005 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: MÅÅNÅNTAI!

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Etkai sä muru vaaaaaaan oksentannu sen horokan päälle? :shock:
En, mutta ruottin satamassa aloitin. ;)

-ensin hytin wc;ee pönttöön hieman alkuja laivan olessa laiturin lähellä
-sitten terminaalin edessä roskapönttöön "ruottalaisten" hakatessa bussin ikkunaa ja nauraessa.
-Tummaihoisen kaverin tarjoaman lyhyen hissimatkan jälkeen oksentelin kauniilla kujilla, samalla kävellen eteenpäin...
-kirkossa käsissäni oli oksennusta...
-kahvilassa join vettä ja kohta siirryin taas oksentamaan ulos nurkan taakse piiloon
-metrosta noustuamme aloin taas oksentamaan torin laidalla.
-ostin paikallisesta siwasta juguritin ja menimme paikalliseen kebab mestaan... sen jälkeen aloin taas oksentamaan kadulle...

(jokaiseen oksentamiskeikkaan sisältyi noin viisi eri kyäkkäystä ulos) 8)
Vastaa Viestiin