Lennokas lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lennokas lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos kipeä vaimoni päikkäreiltä herättyään vain sallii, polkaisen pyörälenkille. Väijyn alueuutisia ja huomasin, että pitkäaikaiset poispotkitut ruutukasvot ovat työllistyneet sitä kautta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lennokas lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Porukka joi illalla hilpeenä kaljaa ja nyt on aamulla hiljaa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Lennokas lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pojan kauden avaus: 6-3 voitto ja 1+0 tehot. Keskimäärin vaikeata pitää suu kiinni katsomossa. Jos voisin valita, niin mielummin kävisin lenkillä pelien aikaan, mutta pikku-ukolle on tärkeetä että jöpötän katsomossa, joten niin kai sitten.

Sitten vaihdan viihteelle. Vamos!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lennokas lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mä en jaksa sanoin kuvailla, miten vaikeaa on toispaikkakuntalaisten vanhusten lääkintähuolto itä-hämeessä. Tai no, varmaan Dave tietää ja selittäisi parhain päin ja kaikkien meidän pitää osallistua yhteisiin talkoisiin jne.

Myöskään en jaksa selittää, miten hankalaa oli saada (toisin kuin minä) riittävän selvä mutta dementoitunut isäni ajamaan 11 km edestakaisin. Sähköpiiskakin piti mainita.

Sen voin sanoa, että tämmöinen Terminator-känni on jopa kaupassa hyvä. Digitaalisymboleita vilisee silmissäni ja on vittuuntunut olo. Sivulliset eivät tavalliseen tapaan halveksi, vaan vaikuttavat jopa pelästyvän. Vaikka mulla ei enää ole fyysistä kuntoa toteuttaa muuta kuin asenne. Mutta kuten Butthead sanoi: "The only thing cooler than scoring with chicks is scaring the chicks."
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin