Löysä tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huh. Tänään ja huomenna vain lyhyt päivä. Alkoikin tosiaan jo vähän kyllästyttää. Täytyy tänään varata mopolla talviunipaikka ja ehkä legojen vuositarkastukseen myös. En olekaan käynyt ko. paikassa sen jälkeen, kun viimeksi lähdin ovet paukkuen, kuten tarkkaavainen lukija muistaa. Saa nähdä, ottavatko vielä vastaan :) Vakilääkäriltäni en silloin lähtenyt, vaan konsultilta. Jos olisin vakkarilta lähtenyt, en toki kehtaisi mennö uudestaan.

Lisäksi pitäisi Teslalle kiekot ja talvirenkaat tilata ja varata asennusaika.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olen ommellut tänään pehmusteita vauvansänkyyn. Toistaiseksi päästy kahdella neulan katkeamisella ja parilla ratkomisepisodilla, mikä näillä taidoilla on ihan OK suorite. Kohta SPR:lle tavaraa lajittelemaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23465
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firman pikkujoulujen agenda: Inbody + Bicycle ergometer test.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kohta lähden Starbucksiin juomaan jonkun latte fratte cappuchino whatevön.

Laitoin jo auton kännyaplikaatiolla temperoitumaan. Voi tätä ihanaa löysäilypäivää!

:dream:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23465
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Selloon avattu parikin uutta kahvilaa. Tarttis kai joskus testata niiden erikoistarjontaa, ei kahvia vaan asiakkaita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti:Firman pikkujoulujen agenda: Inbody + Bicycle ergometer test.
Räjähtävällä kyykkäyksellä tempaiset ergometrin ikkunasta huitvittuun, kaadat eurokossun kerralla naamariin, otat pomosta niskalenkin toisella kädellä ja kähmit hottiksia tsiksejä toisella. Sammuminen omaan oksennukseen ja/tai putkaan ennen dinneriä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Selloon avattu parikin uutta kahvilaa. Tarttis kai joskus testata niiden erikoistarjontaa, ei kahvia vaan asiakkaita.

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23465
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Starbucksin tarjonta ei säväytä, mutta Espresso House on melko kohauttava.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hiukan arkielämän jännitystä nyt.

Hukkasin nimittäin vanhan isäni autoineen jonnekin Hollolaan tai Lahteen.

Oltiin hakemassa Pikkumustaa ikkunahuollosta Hollolan Laatuvaunusta. Minä ajoin sinne isän Mitsubishillä isä kyydissä. Takaisin tullessa minä luonnollisesti vein Pikkumustaa, isä omaansa. Isä on kovin epävarma ajostaan, joten ajoin perässä nähdäkseni pysyykö tiellä (ja myös koska minäkin olen vähän epävarma risteyksistä siellä.) Notta perkele, ns "Pullapoikien risteyksessä" isä ei kääntynytkään Orimattilan viitan mukaan, vaan posotti suoraan. Päin keltaisia, jotka vaihtuivat punaisiksi. Olisin mennyt perässä, mutta isäpä pysähtyi keskelle risteystä niihin punaisiin! Minä taas pelastauduin tukkeena olemiselta kääntymällä jyrkästi sinne Orimattilan laariin. Sen jälkeen en ole isää nähnyt. Kaiken lisäksi kännykkänsäkin jäi kotiin minkä tajusin vasta kun yritin soittaa jotta missä olet..

Pari virhettä minulla:
1.En ajanut edellä.
2. En seurannut isää ja jäänyt kanssaan töröttämään punaisiin vaan livahdin oikealle tielle. Kaduttaa. Siellä se varmaan harhailee koko päivän, kolaroi autonsa jne. Ei taida hyödyttää lähteä Lahden sokkeloihin etsimäänkään?
Viimeksi muokannut Gat, 06.10.2015 14:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23465
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Soita poliiseille (vaikka olisit kännissäkin).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:Soita poliiseille (vaikka olisit kännissäkin).
Niinkö että tarkkailevat näkyykö senrekkarillistä Mitsua? Ei ole sentään katoamisilmoituksen paikka vielä. Jos kolaroi tai muuten tötöilee, kytät löytää muutenkin. Odottelen vielä tunnin tai jotain.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Hiukan arkielämän jännitystä nyt.

Hukkasin nimittäin vanhan isäni autoineen jonnekin Hollolaan tai Lahteen.

Oltiin hakemassa Pikkumustaa ikkunahuollosta Hollolan Laatuvaunusta. Minä ajoin sinne isän Mitsubishillä isä kyydissä. Takaisin tullessa minä luonnollisesti vein Pikkumustaa, isä omaansa. Isä on kovin epävarma ajostaan, joten ajoin perässä nähdäkseni pysyykö tiellä (ja myös koska minäkin olen vähän epävarma risteyksistä siellä.) Notta perkele, ns "Pullapoikien risteyksessä" isä ei kääntynytkään Orimattilan viitan mukaan, vaan posotti suoraan. Päin keltaisia, jotka vaihtuivat punaisiksi. Olisin mennyt perässä, mutta isäpä pysähtyi keskelle risteystä niihin punaisiin! Minä taas pelastauduin tukkeena olemiselta kääntymällä jyrkästi sinne Orimattilan laariin. Sen jälkeen en ole isää nähnyt. Kaiken lisäksi kännykkänsäkin jäi kotiin minkä tajusin vasta kun yritin soittaa jotta missä olet..

Pari virhettä minulla:
1.En ajanut edellä.
2. En seurannut isää ja jäänyt kanssaan töröttämään punaisiin vaan livahdin oikealle tielle. Kaduttaa. Siellä se varmaan harhailee koko päivän, kolaroi autonsa jne. Ei taida hyödyttää lähteä Lahden sokkeloihin etsimäänkään?
Sieltä pääsee ihan samaan mestaan, eikä joudu Lahteen ellei oikein erikseen hakeudu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Puuh. Löysihän se tänne. Olikin ymmärtänyt peruuttaa siinä Pullapoikien risteyksessä ja sitten kääntynyt oikeaan ränniin. Mutta seuraavassa eli Renkomäen risteyksessä ihan oikean suuntaan ryhmittyessään oli kaistanvaihdossa onnistunut kolhimaan siihen jo ehtinyttä rekkaa vasten sivusta. Pysähtyivät, rekkaan ei vaurioita, isän lokasuojaan lommo ja repsotti, rekkakuski kiinnitti nippusiteillä. Rekkakuskilla ei vaatimuksia.

Tuossa isä nyt kulauttelee sixpäkkiä, kaupassa kävi lopuksi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Housuissas on!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei kannata aliarvioida vanhuksia, vittumaisuuden lisäksi ovelia paskiaisia, koska ovat maailmaa nähneet sinua ennen.. :kele:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Siitä pullapoikien risteyksestä suoraan menemällä pääsee muuten suorempaa Renkomäen risteykseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi nämä agraarikeskittymät on tuntemattomia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23465
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Löysä tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Räjähtävällä kyykkäyksellä tempaiset ergometrin ikkunasta huitvittuun, kaadat eurokossun kerralla naamariin, otat pomosta niskalenkin toisella kädellä ja kähmit hottiksia tsiksejä toisella. Sammuminen omaan oksennukseen ja/tai putkaan ennen dinneriä.
No jos eteläisen pääkaupungin toimistolta valuisi hottiksia tsiksejä paikalle, täällä keski-ikä lähentelee eläkeikää. Harmi kun ei ole galleriaa, mistä kuolata kuvia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin