Asennustiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Mä olen ollut huomaavinani, että liikennekäyttäytymiseen mitenkään liittyvissä jutuissa mun on käytännössä mahdotonta päästä samalle sivulle sun, Elcon tai Vesperin kanssa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Mä olen ollut huomaavinani, että liikennekäyttäytymiseen mitenkään liittyvissä jutuissa mun on käytännössä mahdotonta päästä samalle sivulle sun, Elcon tai Vesperin kanssa.
Sä olet tylsä, kuuliainen kuoripoika. Kolme muuta puolestaan ovat rosoisia kusipäitä, jotka tekevät asioita, joista kuolinvuoteellasi haaveilet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Tiedät sanonnan mielipiteistä ja määrätyistä ruumiinosista :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:...rosoisia kusipäitä...
Aaaah! 8)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Käsiraha asunnosta on kolahtanut tilille tänään. Vaikka sitä kuinka yrittää niin on kyllä vaikea perustella itselleen miksi 0-100km/h:ssa pitäisi käyttää viisi sekuntia aikaa - tai muka vielä enemmän!

Kaikista täällä vuosien varrella esitetyistä hulluuksista hulluimpia on kyllä, että on olemassa joku 1970-luvun (oletettu) kasvatti, jonka kaveripiirissä ei ollut teiniaikoina yhtään mopoa tai autoa. Sopii kyllä urpon psykologiseen profiiliin, mutta on se silti kuulkaa vaan uskomatonta!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Tuskin Töölössä nykyäänkään nuorisolaiset paljoa mopoilla ajelevat. Ja vaikka tekemäsi psykologinen porofilointi kuulostaa kiinnostavalta, niin yht'äkkiä muistin, että yhdellä lähikaverillani oli kyllä jonkun sukulaisen vanha pappatunturi käytössä landella. Itsekin sitä taisin kerran jollain mökkikeikalla kokeilla n. 50 metrin matkan, mikä on edelleen ainoa kerta, jolloin olen mitään motorisoitua kaksipyöräistä ajanut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Asennustiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Vaikka sitä kuinka yrittää niin on kyllä vaikea perustella itselleen miksi 0-100km/h:ssa pitäisi käyttää viisi sekuntia aikaa - tai muka vielä enemmän!
Itsehän ihmettelen miksi menin ostamaan kotteron, johon ei mahdu edes viikon eväät. Ja jossa perse on aivan liian lähellä maantietä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin