TarkastusKeskiikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^^ Jos tuohon tiksin listaan haluaa jotain paaluttaa, voisin itse kannattaa ainakin sitä, että ehdottomaan vankeusrangaistukseen tuomittu voitaisiin karkottaa maasta heti. Hyvin hankala on ylipäätään mitään tiivistystä asiasta tehdä.
Miksei vankeusrangaistus riitä? Eihän mamuille yleensä tuomita ehdotonta edes raiskauksista ja jos kerran ehdoton on kriteeri karkoitukselle niin on luultavaa, että demlalainen oikeudenjako pehmenee entisestään, ettei vaan rasistisesti rangaista neekereitä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Miksei vankeusrangaistus riitä? Eihän mamuille yleensä tuomita ehdotonta edes raiskauksista ja jos kerran ehdoton on kriteeri karkoitukselle niin on luultavaa, että demlalainen oikeudenjako pehmenee entisestään, ettei vaan rasistisesti rangaista neekereitä.
Mm. rattis olisi silloin riittävä karkotusperuste. En löisi tätä vielä lukkoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mm. rattis olisi silloin riittävä karkotusperuste. En löisi tätä vielä lukkoon.
Mikset?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mm. rattis olisi silloin riittävä karkotusperuste. En löisi tätä vielä lukkoon.
Mikset?
En ole asiaa riittävästi miettinyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En ole asiaa riittävästi miettinyt.
Eikö meillä ole tarpeeksi rattijuoppoja, pitääkö niitäkin importata?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En ole asiaa riittävästi miettinyt.
Eikö meillä ole tarpeeksi rattijuoppoja, pitääkö niitäkin importata?
Tapauskohtaisuudelle pitää jättää pelivaraa. Ei ole itseisarvo vetää rima mahdollisimman alas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eikä sun minua kannata tässä hiostaa. Luulen, etten kuitenkaan ole vastavoimasi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Käsitin, että Electroluxuksemme 10v moottoritakuu sisältää myös asentajan.
Taas työmisestä sorretaan!1
Mitä itse tuohon moottoriin tulee käsittääkseni noissa laitteissa on sama moottori*. On kyllä aika hiljainen ja tehokas, kiskoo maksimikierrokset parissa sekunnissa. Miellyttää insinööripuoltani.

*) samalta Electroluxin omistaman Aus Ehrfarung Gut:n tehtaalta kai ne tulevat. Made in Germany peräti siis.
Joo. Laitoin eilen heti linkouksen pyörimään 1400 rmp. Ei minkäänlaista värinää ja lähes äänetön. Toki kone oli tyhjä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: TarkastusKeskiikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti:en pidä turvapaikanhakijan aiemmissa vainoissa syntynyttä traumatisoituneisuutta hyvänä perusteena sittenkin perua turvapaikka.
Äh. Nyt aletaan muun EU:n tyyliin selvittämään, ovatko todellakin "vainoa" kokeneita vai parempaa elintasoa työtäkään saamatta etsiviä. Kuten että voi kauhia ei saa Irakissa koulutustaan vaativaa työtä tai se jonka pikkupoika ja muu perhe hukkui koska yritti turvallisesta Turkista (jossa oli jo asunto ja työpaikka jo vuodesta 2012) laittomana siirtolaisena Kreikkaan, itse ostamallaan paskalla kumiveneellä. Siitä maailmaa liikuttanut kuva hukkuneesta lapsesta. Paska homma, mutta kuitenkin sen isäukon eikä valkoisen miehen syy. Motiivikseen mainitsi mm. Euroopan ilmaisen hammashuollon.

Noin puolet turvapaikanhakijoista on ennenkin saanut kielteisen päätöksen. Luultavasti syystäkin. Jatkossa enemmän. Ne kannattaisi lajitella jo pakolaisleireillä.

Kyllähän on miljardeja keskimääräistä suomalaista köyhempiä ihmisiä, mutta onko se riittävä syy päästää heidät tänne?

http://takkirauta.blogspot.fi/2015/10/s ... irous.html
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin