SunnuntaiKetju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei yhtään innosta kolmen tunnin pikataival, mutta hinku sivistyksen pariin on kova.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiva on killistellä täällä puolentoista tunnin päässä, sibulat maan poveen ja menoksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täydellisen CV:n ja työhakemuksen kirjoittelua. Täähän käy ihan työstä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Ja vielä kun videohaastattelutkin menee kokonaan upeasti niin - voi veljet !
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jokainen rekrytointia tehnyt tietää miten paskoja hakemuksia ja CV-lappusia paikkaan kuin paikkaan tulee. Onkohan mitään asiaa, missä spede ei olisi katkera foliohattu. Tympivää ininää.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Jos jostakin syystä sattuisi käymään niin ihmiselle (ei toki sinulle), että hän lähettää hiomansa täydellisen cv:n sataan paikkaan eikä pääse yhteenkään haastatteluun on hauskaa lukea lehdistä rekrytoijien neuvoja 'miten paskoja cv:tä ihmiset kehtaavat hänelle puolijumalalle lähettääkin'.
Jos näin käy, kannattaa katsoa peiliin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hyväkään hakemus ei ole automaattisesti portti haastatteluun, jos pinkassa on riittävästi parempia. Pelkästään tiedolla siitä, millaisen kupongin on itse lähettänyt ei voi kauheasti arvioida sijoittumistaan. Uskaltaisin silti väittää, että 200 hakua osaamista vastaavaan työhön ei viesti hyvästä hakemuksesta. Mä en edelleenkään näe työnantajan velvollisuudeksi kutsua haastatteluun muita kuin niitä, joiden saadun informaation perusteella voi nähdä olevan paras mahdollinen työntekijä haettavaan paikkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SunnuntaiKetju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kuka ylipäätään löytää 200 haettavaa paikkaa, josta on oikeasti kiinnostunut. Mä löysin yhden (tai oikeastaan kaveri sen bongasi) ja hain sitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin