Mielenosoitus lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Mielenosoitus lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tampereella taas osoitellaan omaa ja toisten mieltä. Sorvipäivä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mielenosoitus lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minun täytyy heti kirjoittaa uudestaan kun viime yönä näin unta kitinäläisistä!

EN OLE KOSKAAN NÄHNYT unta kitinäläisistä ja nyt näin ja jopa sellaisia joita edes koskaan en mielestäni ole edes ajatellut:
Yksi oli sivustajatsoja... en oikeasti ole juuri ajatellut häntä, nimen muistan mutta hän oli todella joku vaanija unessani. Sitten näin Daven joka oli oikeasti Jeesuksen näköinen ja puhui jotenkin kuin tynnyristä. Ja sitten YKSI nainen oli, joka oli Vesper ja hän ei jostain syystä päässyt jostain talosta ulos meidän luo. Siinä ryhmässä oli ainakin neljä miestä, joista yhdellä oli suden pää. Hämärämiehen piti tulla, mutta hän oli jossain suolla!!!!!! En muista oliko näistä neljästä kenellekään nimeä, mutta kävi selväksi, että he ovat Kitinästä. Olivat kiivaita ja hiukan outoja,,,

ON TÄÄ ihmiselämä outua. En taatusti, niin hienojakin ihmisiä kun täällä onkin, ole paljoa ajatellut nyt ainakaan viime aikoina kun olen kirjoittanut vähemmän.

MUTTA TOTTAHAN KUN eilen juuri korjasin Stadinarskan sanoman virheen ja värin ja vastasin niin siitähän se tuli!
Tosin en lukenut mitään muuta kuin oman juttuni, huhhuh!

Ihmisen pää on monimutkainen! MUTTA minua ei uhattu, suhtauduttiin ihan hyvin. Vesperin tulemiseen suhtauduttiin toivoen, mutta mielestäni hän ei olisi päässyt jostain huoneesta millään ulos???? ja Hämärämiehen saapumista selostettiin minulle erityisesti.
Esim. Mussukkaa ei kyllä ollut uniasiassani, vaikka hänestä olen juttua laittanutkin tai Helmestä. TAI Manaajasta, mutta olisiko se susipää ollut Manaaja???

Että sellaista. Piti kertoa, vaikka kuten unessa muutenkin niin en muista nyt enempää. Eikä suurta juonta tuossa ole!

TOIVOTAN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA! Tuttuun tapaan seksikkäille naisille parin minuutin halaus, vähemmän seksikkäille minuutin halaus ja
muille tytöille 20 sekunnin halaus ja pusu.
Pojille lämmintä kouraa.

STADINARSKA, joka syyskuussa-marraskuussa on nimeltään myös SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Mielenosoitus lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mun mieli ei osoita mitään. Sellanen kokovartalokooma torstain saunaillan jäljiltä. Onneksi on maksukanavat ja boksi täynnä viime viikkojen huumoripläjäyksiä.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin