TutinaTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kosteutta okulaarisa, ikkunat huurteessa päivä mieluumin..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haluaisin ostaa kotiin kuntopyörän, koska en voi enää lenkkeillä, mutta en millään osaa sijoittaa sitä mihinkään tilaan, saati naamioida sitä edes jotenkin harmonian rikkomattomalla tavalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Haluaisin ostaa kotiin kuntopyörän, koska en voi enää lenkkeillä, mutta en millään osaa sijoittaa sitä mihinkään tilaan, saati naamioida sitä edes jotenkin harmonian rikkomattomalla tavalla.
Vaatii oman huoneen, trust me.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Haluaisin ostaa kotiin kuntopyörän, koska en voi enää lenkkeillä, mutta en millään osaa sijoittaa sitä mihinkään tilaan, saati naamioida sitä edes jotenkin harmonian rikkomattomalla tavalla.
Kiipeilymasiinan saa mahtumaan vaatekomeroon ja on tehokkaampi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Vaatii oman huoneen, trust me.
Lääniä ja huoneita on nykyisessä, muttei ihan noin paljoa. Ilmeisesti pyörälle tulisi olla myös oma kylpyhuone, ettei haisis prolelle liikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Haluaisin ostaa kotiin kuntopyörän, koska en voi enää lenkkeillä, mutta en millään osaa sijoittaa sitä mihinkään tilaan, saati naamioida sitä edes jotenkin harmonian rikkomattomalla tavalla.
Olisiko traineri mahdollinen ratkaisu? Helpompi piilottaa pois tieltä ja ovat vielä halvempiakin kuin kuntopyörät.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:...en voi enää lenkkeillä...
... traineri ...
riittävän kompakti juoksumatto?
Pari kontrollikysymystä: Luitko Yllen viestiä? Katsoitko mun laittamaa linkkiä?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Olisiko traineri mahdollinen ratkaisu? Helpompi piilottaa pois tieltä ja ovat vielä halvempiakin kuin kuntopyörät.
Periaatteessa joo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12288
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Luin tänään Naamakirjasta että Päivi Räsänen vaatii masturboinnille 18 vuoden ikärajaa. :roll: :perse: :rofl: :buuuu: :facepalm:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Homeboy65 kirjoitti:Luin tänään Naamakirjasta että Päivi Räsänen vaatii masturboinnille 18 vuoden ikärajaa. :roll: :perse: :rofl: :buuuu: :facepalm:
Kuivat sille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Trainerista tulee mieleen sellainen polvihelvetti cross-trainer, jota en suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään, joten suosiolla jätin katsomatta linkin ja päätin olevan näkemättä paskaa. :D
Jotain tälläistä mä vähän epäilinkin, kun kommenttisi ei oikein tuntunut sopivan keskusteluun.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:joten suosiolla jätin katsomatta linkin ja päätin olevan näkemättä paskaa
Tämä plus sun vihamielinen suhtautuminen faktoihin intuition edessä selittää ihan helvetin monta POI:ta.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:Luin tänään Naamakirjasta että Päivi Räsänen vaatii masturboinnille 18 vuoden ikärajaa. :roll: :perse: :rofl: :buuuu: :facepalm:
Veikkaan ankaksi. Ei pidä uskoa kaikkea mitä netissä lukee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12288
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: TutinaTorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Luin tänään Naamakirjasta että Päivi Räsänen vaatii masturboinnille 18 vuoden ikärajaa. :roll: :perse: :rofl: :buuuu: :facepalm:
Veikkaan ankaksi. Ei pidä uskoa kaikkea mitä netissä lukee.
Jossain radiohaastattelussa kuulemma sanoi noin. Ei välttämättä ankka.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin