Perheetön Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:[

En nyt osaa sanoa mitä puolia itsestäsi olet julistamassa paskaksi, mutta ei niihin ainakaan epärehellisyys, kunnioituksen puute tai tylsyys lukeudu.
Kiitos, arvostan sanojanne. Mun paskat puolet on temperamentti, aika-ajottainen marttyyri-asenne kun asiat ei toimi kuten oletan ja joskus vaadin ihmisiltä liikaa.

Eihän noi nyt ole kuoleman syntejä, ikinä naistani lyönyt tai henkisesti pahoinpidellyt, äänen korottamisestakin iskee kamala ahditus:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Mun paskat puolet on temperamentti, aika-ajottainen marttyyri-asenne kun asiat ei toimi kuten oletan ja joskus vaadin ihmisiltä liikaa.
Olettaisin, että jos tunnistat nuo huonoiksi puoliksesi, olet myös kehittynyt kaikilla noilla osa-alueilla parempaan suuntaan ja todennäköisesti muovautunut siten helpommaksi kumppaniksi. Hyvä parisuhde tuppaa hiomaan särmiä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Mun paskat puolet on temperamentti, aika-ajottainen marttyyri-asenne kun asiat ei toimi kuten oletan ja joskus vaadin ihmisiltä liikaa.
Olettaisin, että jos tunnistat nuo huonoiksi puoliksesi, olet myös kehittynyt kaikilla noilla osa-alueilla parempaan suuntaan ja todennäköisesti muovautunut siten helpommaksi kumppaniksi. Hyvä parisuhde tuppaa hiomaan särmiä.
OIkein oletettu, mutta en vielä ole siinä pisteessä että antaisin itselleni diplomia asian selättämisestä. Mutta kyllä, olen huomannut että nämä pari vuotta on tuoneet paljon eteenpäin noiden ongelmien kanssa. Varsinkin tuo liikaa vaatiminen on vähän parantunut, kun ymmärtää että jokainen resurssiensa mukaan tekee parhaansa ja sen pitäisi riittää minulle. Nykyään onneksi riittääkin:)

Marttyyri-asennetta olen saanut kitkettyä miettimällä miten paljon muiden vastaava toiminta käy omaan hermoon, ja se on auttanut tuohon ehkä eniten. Dont be that dude.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, tyttöjen kanssa uimahalliin. Onkin jo hetki edelliskerrasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paskoja, huonoja tai epämiellyttäviä puolia on kaikissa, lähinnä saivartelua ja sanavalintaa, mitä käyttää. Pertin kohdalla kyse on kuitenkin siitä, että hän on usein puhunut vaimostaan pelkästään negatiiviseen sävyyn. Sellaiseen sävyyn, joka väkisinkin pistää kysenalaistamaan koko liiton järkevyyden ja mielekkyyden.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Pertti kait koetti sanoa, että kaikissa ihmisissä on huonoja puolia. Se varmaankin pitää paikkansa.
Musta olisi joskus hauska kuulla, että pertti kertoisi puolisostaan viis.. kol.. yhden hyvän piirteen. Siis puolisona, ei lasten äitinä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Pertti kait koetti sanoa, että kaikissa ihmisissä on huonoja puolia. Se varmaankin pitää paikkansa.
Eihän tuo voi mitenkään pitää paikkaansa, koska kyseessä on puhtaasti tarkkailijan muodostama subjektiivinen käsitys kohteesta, joka vielä vaihtelee ajan myötä tarkkailijan mielentilan heilahtelujen mukaan. Varmasti ajoittain joku kokee toisin ihmisen täydellisenä eikä näe siinä mitään puutteita. Niin kuin nyt vaikka minä. Just nyt.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Paskoja, huonoja tai epämiellyttäviä puolia on kaikissa, lähinnä saivartelua ja sanavalintaa, mitä käyttää.
Ei se ole saivartelua, koska se sanamuoto mitä siitä käyttää vaikuttaa siihen miten siitä ajattelee. Sillä miten asioista ajattelee on suuri vaikutus siihen miten ne kokee.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt on niin että tällaiset "kivat uutiset" ei nyt oikein käy, synkkää ja masentunutta pitäs olla, nyt kun laskut saatiin maksettua pitänee mennä parille Brewdogiin parille, join me..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi ihmeessä menin ohjelmistoalalle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Paljon palkkatuloa ja työpaikalla paljon kauniita naisia ?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No palkka ei ole kaksinen. Naisia on firmassa melkein puolet, tällä viikollakin aloitti italialainen misu firmassa.

Välillä vain tuntuu, että leka olisi se meikäläiselle sopivin työväline.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dynamo kirjoitti:^
Paljon palkkatuloa ja työpaikalla paljon kauniita naisia ?
Niin ja ohjelmoija on hetken jumala?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Liian vähän peranoiaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:paskoista autoista sitkeästi pitävä tuulipukuja harrastava katkera symbianinssi, joka kuluttaa kaikki automatkansa eurodancejytkeen kuuluessa
No mitä sä näistä muka et ole?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Miksi ihmeessä menin ohjelmistoalalle?
Ehkä kohtuu vahva mahdollisuus päästä aikaiselle sairaseläkkeelle mielenterveyssyistä innosti? :)
Noilla spekseillä olisin mennyt puolustusvoimien palvelukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näin tänä iltana:
trap_s.jpg
trap_s.jpg (27.36 KiB) Katsottu 115 kertaa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin