Perheetön Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään juhlii kaikki, Baila baila!
Tänään eletään kuin viimeistä päivää tai jotain..
Pertil myös..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Meinaa laatta lentää :barf:

Tod. näk. kehittelee virusgastroenteriittiä.

Laitoin iltap. ajat kiinni. Vapauttelen sitten, jos vointi kohenee
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Pitkästä aikaa!

Tuli käytyö Ecuadorissa, joka oli todella mukava paikka. Suosittelen lämpimästi matkakohteeksi, varsinkin tähän aikaan vuodesta: Off season niin ei ole liian kuuma, ei ole miljoonaa ihmistä tonteilla ja joka paikkaan mahtuu mukaan minne haluaa. Latinalainen kulttuuri sisälsi elementtejä joihin ei osannut valmistautua, kuten armoton musiikin blastaaminen joka paikassa, kokoajan.
Bussit oli ehkä hämmentävimpiä, kuski tykittää soundiaan niin ettei matkustamossa meinannut pystyä juttelemaan viereiselle paikalle.

Guayaquil on Ecuadorin vaarallisin kaupunki, mutta hyvin siellä meni. Malecon 2000 on erittäin turvallinen turisti-alue keskustassa, missä kelpasi ihmetellä meininkejä. Tutustuttiin pariin paikalliseen, joista toinen puhui englantia, ja vei meidät tonteille missä ei näin valkoisia naamoja ole ihan taatusti nähty ehkä ikinä. Tuli käytyä hevi-keikalla ja notkuttua paikallisten kanssa puistossa, missä tuntui olevan jonginlainen nähtävyys kun ihmiset tulivat katsomaan ihan puiston toisesta päästä asti että onpas kummaa porukkaa.

Montenitassa oltiin pääosin, sellainen hippien perustama surffikylä joka on kasvanut vuosien kuluessa. Ecuadorilaiset itse tulevat sinne viettämään lomiaan ja vapaita kun on kivaa rantaa, hyvät surffispotit ja kaiken puolin vapaa meininki. Naiset on kauniita, ihmiset kivoja ja kokaiini halpaa. Tuli tutustuttua israelilaiseen kaveriin joka tarjosi luksus-asunnostaan huoneen käyttöömme ja muutenkin aukoi ovia kylään, missä ei englantia niin paljon puhuta.

Niin, ja kihlasin tyttöystäväni kauniilla yksityisellä rannalla. Kaikin puolin hiton onnistunut reissu. Nyt vielä saan tuon neidin takaisin sieltä Perusta joulukuussa niin asiat on takaisin uomissaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti:.

Niin, ja kihlasin tyttöystäväni kauniilla yksityisellä rannalla..
:jee:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Meinaa laatta lentää :barf:

Tod. näk. kehittelee virusgastroenteriittiä.

Laitoin iltap. ajat kiinni. Vapauttelen sitten, jos vointi kohenee
Sä vaan reagoit voimakkaasti, kun valkoista sote-savua ei vieläkään näy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Haemaeraemies kirjoitti: Niin, ja kihlasin tyttöystäväni kauniilla yksityisellä rannalla. Kaikin puolin hiton onnistunut reissu. Nyt vielä saan tuon neidin takaisin sieltä Perusta joulukuussa niin asiat on takaisin uomissaan.
Muuttaako se toinen kundi teille asumaan?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Niin, ja kihlasin tyttöystäväni kauniilla yksityisellä rannalla. Kaikin puolin hiton onnistunut reissu. Nyt vielä saan tuon neidin takaisin sieltä Perusta joulukuussa niin asiat on takaisin uomissaan.
Muuttaako se toinen kundi teille asumaan?
Ei, kun ei ole ollut mukana enää hetkeen. Eikä muuta minunkaan leikkikaveri, kämppis riittää hyvin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Haemaeraemies kirjoitti:Niin, ja kihlasin tyttöystäväni kauniilla yksityisellä rannalla.
Onnittelen ja iloinen onnellisuudestasi. Mutta samalla ihemettelen (en kritisoi), että olet kiinnostunut naimisiinmenosta ja kihlautumisesta. Jotenkin taiteilijakuvaasi olisi minusta melkeinpä kuulunut avioliittoinstituution merkityksettömänä pitäminen ja jopa jonkinlainen vastustaminen. Kihlautuminen taas on yleisemminkin minusta jonkinlainen menneen yhteiskunnan ilmiö. Voitko avata ajatteluasi tässä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onnittelut vaan hämikselle, ilman sivupiikkejä, sarvia tai hampaita. Rakastaminen on hyvä laji.
Universaali disclaimer.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Niin, ja kihlasin tyttöystäväni kauniilla yksityisellä rannalla.
Onnittelen ja iloinen onnellisuudestasi. Mutta samalla ihemettelen (en kritisoi), että olet kiinnostunut naimisiinmenosta ja kihlautumisesta. Jotenkin taiteilijakuvaasi olisi minusta melkeinpä kuulunut avioliittoinstituution merkityksettömänä pitäminen ja jopa jonkinlainen vastustaminen. Kihlautuminen taas on yleisemminkin minusta jonkinlainen menneen yhteiskunnan ilmiö. Voitko avata ajatteluasi tässä?
Voin toki avata:

Tämä on meille isolta osin juridinen liike. En ole avioliittoa vastaan, mutta olen kirkkoa ja sen asenteita vastaan.

Emme ole vaihtamassa sukunimiä, ei sormuksia, lapsia ei ole tulossa ( tämä oli iso tekijä että suostuin harkitsemaan asiaa, VELA-nainen on oikeasti vaikea löytää), ja tiedostamme että on mahdollisuus, että emme sittenkään sovi toisillemme vuosikymmen-tyyppisellä ajattelulla. Mutta tällä hetkellä olo ja ajatus on se että neidin kanssa päiväni haluan viettää, joten miksi ei?

Ja tuo avioliitto tuo turvaa monella tapaa yhteisen tulevaisuuden suunnitteluun ja myös siihen että jos jommalta kummalta menee henki.

Ja onhan tuo nyt ihan tajuttoman hyvä tekosyy pitää kunnon juhlat!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, jotain tuon suuntaista toki uumoilinkin. Ja sanotaan vielä nyt varmuudne vuoksi uudestana ja pidempään, että iloitsen puolestasi, kuulostaa tosi hienolta, missään nimessä ei ollut tarkoitus piikitellä, kritisoida tai mitään sellaista. Asia aidosti kiinnosti kun vähän yllätyin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:^ She's a keeper?

Onnea Hämis.
No onko? :D

En jaksa alkaa edes listailemaan kaikkia hyviä omainaisuuksia joita neidissä näen. On siinä paskat puolensakin, ja muutama suorastaan vitun raivostuttava, mutta kenessä ei? Vaaka jää selvästi voitonpuolelle, ja tuntuu että ensimäisen kerran on elämässä nainen joka auttaa minua olemaan se paras mahdollinen jota pystyn. Veikkaan ettei olisi DJ-uraa tai nykyistä ystäväpiiriä jos en olisi neitoon tutustunut.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

urpiainen kirjoitti:Joo, jotain tuon suuntaista toki uumoilinkin. Ja sanotaan vielä nyt varmuudne vuoksi uudestana ja pidempään, että iloitsen puolestasi, kuulostaa tosi hienolta, missään nimessä ei ollut tarkoitus piikitellä, kritisoida tai mitään sellaista. Asia aidosti kiinnosti kun vähän yllätyin.
Hey, it is all good :) Et sinä mun mielestä ole ikinä ollut suoraan pahantahtoinen tai ilkeä, enkä nyt todellakaan ottanut asiaa niin.

Hitto, olen sen verran hyvänä tuulella että Elcon heitto hymyilytti vaan :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:Onnittelut vaan hämikselle, ilman sivupiikkejä, sarvia tai hampaita. Rakastaminen on hyvä laji.
Kiitän kauniisti :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onnea Hämikselle!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Näytä minulle nainen, jolla ei ole paskoja puolia niin etsin sinulle yksisarvisen. Kysymys on aina siitä kumpi lista on pitempi.
Koskeeko sama miehiä? Onko pertissä paskoja puolia?
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Näytä minulle nainen, jolla ei ole paskoja puolia niin etsin sinulle yksisarvisen.
Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, ettei vaimossani ole paskoja puolia, joten voit alkaa etsimään sitä yksisarvista. Sellaista päivää ei nimittäin tule, että rakkaastani ajattelisin, saati sitten puhuisin, noin rumasti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vagabondo kirjoitti: Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, ettei vaimossani ole paskoja puolia, joten voit alkaa etsimään sitä yksisarvista. Sellaista päivää ei nimittäin tule, että rakkaastani ajattelisin, saati sitten puhuisin, noin rumasti.
Sä kyllä luot uskoa miehiin, isinä ja puolisoina. :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Näytä minulle nainen, jolla ei ole paskoja puolia niin etsin sinulle yksisarvisen.
Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, ettei vaimossani ole paskoja puolia, joten voit alkaa etsimään sitä yksisarvista. Sellaista päivää ei nimittäin tule, että rakkaastani ajattelisin, saati sitten puhuisin, noin rumasti.
+1. En menisi naimisiin ihmisen kanssa, jos ajattelisin että hänessä on paskoja puolia.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Enkä tarkoita sitä, etteikö kaikissa yksilöissä olisi myös vähemmän imartelevia ominaisuuksia. Välillä tuo Perden halveksunta omaan puolisoonsa ja siitä laajennettuna koko naissukupuolen kollektiiviseksi pahuudeksi on aika lannistavaa. En kyllä osaa omaakaan kumppania kuvitella arvostelemaan mua miesten saunaillassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Näytä minulle nainen, jolla ei ole paskoja puolia niin etsin sinulle yksisarvisen.
Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, ettei vaimossani ole paskoja puolia, joten voit alkaa etsimään sitä yksisarvista. Sellaista päivää ei nimittäin tule, että rakkaastani ajattelisin, saati sitten puhuisin, noin rumasti.
+1. En menisi naimisiin ihmisen kanssa, jos ajattelisin että hänessä on paskoja puolia.
Mä olen ehkä yltiö-realisti, mutta tiedän että itsessäni on paskoja puolia, siis oikeasti puolia jotka tekee minusta aika ajottain paskan kumppanin. Mutta, kuten yllä mainitisin, uskon että ne hyvät puolet tasaavat asian niin, että ei haittaa neitoani.

Neidon paskat puolet ovat sellasia tässä tapauksessa, että te sanoisitte varmaan niiden olevan kumppaninne "Haastavia ominaisuuksia", itse käytän ehkä vähän rankempaa sanamuotoa tuosta, mutta merkitys lienee sama.

Tai sitten teillä on todella paljon korkeammat vaatimukset mitä itselläni mitä tulee ihmisiin :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Muistelen jonkin minua selkeästi viisaamman tai ainakin sanavalmiimman parisuhdepsykologin pohtineen kuvalaatikossa tällä viikolla, että parisuhteeseen sitoutuessaan ihminen joutuu pohtimaan mitä hän saa elämäänsä kun hän on sen ihmisen kanssa parisuhteessa ja mistä muualla mahdollisesti olevasta hän joutuu paitsi.
Sun palstailun perusteella ainoa positiivinen kumppanin tarjoama ominaisuus ovat lapset. Esimerkiksi Vagiksen tapauksessa jää mielikuva jälkokasvusta liittoa täydentävänä bonarina, ei kiinnipitävänä voimana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exPertti kirjoitti:Pahoittelen Hämis, että tämä ajautui tosi outoon suuntaan.
Ei syytä pahoitella, tämä on juurikin sitä mitä vapaa keskustelu mukanaan voi tuoda. Tämä seuraa kitinän henkeä aika prikulleen; Asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä suoraan ja ilman kaunistelua. Tiedän että oma sana-asetteluni oli raaka, onhan tuo nyt kärjistetty muoto sanoa että jossain on paskoja ominaisuuksia ihmisenä, varsinkin kun puhun tulevasta vaimostani :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti:Mä olen ehkä yltiö-realisti, mutta tiedän että itsessäni on paskoja puolia, siis oikeasti puolia jotka tekee minusta aika ajottain paskan kumppanin. Mutta, kuten yllä mainitisin, uskon että ne hyvät puolet tasaavat asian niin, että ei haittaa neitoani.
Olennaisempaa on varmaan se, että näkeekö kumppanisi huonot puolesi paskoina puolina vai kiinteänä osana persoonaasi, jota ei voi palastella ja valikoida. Pitää ostaa koko paketti eikä lähestyä asiaa piirteiden valintamarkettina. On mullakin esim. temperamentin ja rytmin suhteen eroja puolisooni, mutta ajoittaisista ärsytyksistä huolimatta tuntuu että ne erot saavat meidät useammin toimimaan pariskuntana paremmin yhteen ja tuottavat arkeen huumoriakin kuin niinkään päätyisivät tuottamaan ongelmia. Kokonaisuus joko toimii tai ei toimi, huonojenkin piirteiden yhteensopivuus ja hyväksyminen on yhtä tärkeää kuin ilahduttavien piirteiden luettelointi. Siksi en osta mitään ajatusta +/- listasta, jossa toisen pitää kumota toinen määrältään.

En nyt osaa sanoa mitä puolia itsestäsi olet julistamassa paskaksi, mutta ei niihin ainakaan epärehellisyys, kunnioituksen puute tai tylsyys lukeudu.
Viimeksi muokannut So Hard, 06.11.2015 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perheetön Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pertti kait koetti sanoa, että kaikissa ihmisissä on huonoja puolia. Se varmaankin pitää paikkansa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin