KiireViikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiireViikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vapaapäivä. Maanantaina päälle pamahtanut alaselkäkipu tuntuis pahenevan, joten on kai mentävä hierojalle. Tai lääkäriin. Au.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KiireViikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Marika, laitapa pyörimään.

*onnenpyörän pyörimisen ääntä*
Ajattelin eilen näkeväni halluja, kun jääkaapissa oli Janne Porkan kuva, mutta oli siellä jogurttia, jonka kannessa oli Janne Porkka :D

Ei ole Jannenkaan leipä helpolla tullut. Jossain haastattelussa muisteli, kun tekivät Onnenpyörää laivalla ja osa kilpailijoista oli niin kännissä, että ei saanut sanaa suustaan. Varmaan uran huippuhetkiä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KiireViikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti käydä ärrällä, mutta niin kauhea ruuhka kehällä, ettei viitsinyt yrittää kaistaa vaihtaa.

Olisikohan miestä lähteä tarpomaan sateeseen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KiireViikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KiireViikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipas hyvä uusi hierojatuttavuus, vaikka selän jäädyttäminen vähän yllättikin. Toivotaan, että myös jeesasi itse vaivaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: KiireViikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Koiria on paljon pihoilla aitauksissaan. Ne siellä haukkuvat, kun jolkotan ohi (tervehdin niitä aina höpäjämällä). Vain kerran olen nähnyt, että eräässä aitauksessa koiran luona oli ihminen (lapsi). Noin muuten ovat aina yksin. Tekisi mieli mennä vapauttamaan hauvat ja tuoda ne tänne ja paijailla ja leikkiä. Näyttävät ihan terveiltä, että varmaan saavat ruokaa jne. Mutta minuu ahistaa, kun ei näy koskaan niiden kanssa ketään.

Mitä teen? Käynkö vapauttamassa oikeasti? :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin