InsomniaLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huomenta runkkarit!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Vai oliko se pikkuinen nalleineen. Kahvia kuitenkin tarvitaan ja piakkoin lenkkipolkua.
Melko reipasta.

Aamulla kuntoilu ei ole mun teekuppini. Muutaman kerran yritin aikoinaan käydä salilla ennen töihin lähtöä. Heräsin klo 5.30 muistaakseni. Jäi muutamaan kertaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse olen aamuisin myös aivan hitaalla, väsynyt, vähän ahdistunut jne. enkä hairahduksia lukuunottamatta pysty liikuntaa harrastamaan. Jos saisin valita, ehdottomasti liikkuisin aamuisin, koska lisäenergia kattaisi koko päivän. Mutta kohta pitäis hakea Ikeasta uusi lastensänky nyt kun huonekin on maalattu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Siirryin sängystä lattialle makaamaan, selkä on paskimmillaan aamuisin. Ens viikolla olis reippaasti krebausta, olis paree toeta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hyvä nousuhumala, niin ei olla köyhiä eikä kipeitä :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Siirryin sängystä lattialle makaamaan, selkä on paskimmillaan aamuisin. Ens viikolla olis reippaasti krebausta, olis paree toeta!
Mulla kävi niin, että edes yhdeksän fyssarikäynnin jälkeen selkä ei ole toennut. Aamuisin taistelen sukat jalkaan ja iltaisin toivun laittamalla jalat tuolin päälle. Välillä kieltämättä masentaa, vaikka olen jo asiaan tottunut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Siirryin sängystä lattialle makaamaan, selkä on paskimmillaan aamuisin. Ens viikolla olis reippaasti krebausta, olis paree toeta!
Mulla kävi niin, että edes yhdeksän fyssarikäynnin jälkeen selkä ei ole toennut. Aamuisin taistelen sukat jalkaan ja iltaisin toivun laittamalla jalat tuolin päälle. Välillä kieltämättä masentaa, vaikka olen jo asiaan tottunut.
Kokeile toista fyssaria. Mullakin natsasi vasta kolmannen kaverin kanssa, joka oli vähän oppineempi kuin ne ekat.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Empiirinen tutkimus osoittaa, että ylenpalttinen seksi aiheuttaa väsymystä. Ainakin miehissä. No ainakin tässä urosta muistuttavassa yksilössä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei seksittömyyskään mikään virkistävä olotila ole.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:No ei seksittömyyskään mikään virkistävä olotila ole.
Koska viimeksi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ammatin huonoja puolia on, että ajantaju menee. Tarkkaa lukemaa en kykene antamaan tunnilleen, päivälleen tai edes vuodelleen. Olen melko varma, että tämä vuosikymmen on menty ilman elämän suurinta häiriötekijää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: InsomniaLauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin