Murjaisu Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Murjaisin tuossa sellaisen hyvän jäynän että ei ryssien olisi pitäny niitä ruokia maahan jyrätä, vastapakoitteiden vuoksi, ainakin sianliha olisi voitu käyttää tavallisten pommiensijasta Daeshin pommittamiseen..
Tämän päälle on hyvä murjasta yksi..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tytöillä sisaruskuva päikyssä tänään. Arvatkaas, mites aamu meni, vaikka vaatteet sun muut oli edellisiltana valmiiksi katsottu :evil: ...joo, perustouhuahan tuo omalla tavallaan on, ja kausi on pitkä - huonoja aamuja tulee. Nyt pitäis väkertää taas yksi tietoturvakoulutus...eli manana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on yksi päiväkotikuva, jossa mulla on silmä mustana (tai punaisena, tummumassa) ja aamulla laitettujen saparoiden sijaan yksi sottainen sivuponkkari ja muut hiukset pörröisästi auki. Kertonee mun päiväkotiurasta merkittävästi enemmän kun ne lavastetut pönötyskuvat huolella valituissa vaatteissa. Hyvä olla vähän realismiakin siellä lapsuusmuistojen seassa! Se on ihan mun lempparikuva ollut näin aikuisena.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:Tänään ajattelin hakea töitä.
Eikös se valkoinen orjakauppias sulle jatkodiiliä tarjonnut?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Talvinakit alla ja lääkäristä heattu kassillinen lääkkeitä. Pientä dominoefektiä pukkasi, kun renkaanvaihdossa kesti 40 minuuttia. Ärsyä! Lisäksi hämmennystä aiheutti sellainen 16-vuotiaan näköinen naislääkäri ripsienpidennyksissään. Vaikutti onneksi ihan asiantuntevalle, mutta kyllä sitä on vaan vanhaksi tultu kun lääkäritkin on pikkutyttöjä.
Viimeksi muokannut Vesper, 23.11.2015 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Talvinakit alla ja lääkäristä heattu kassillinen lääkkeitä. Pientä dominoefektiä pukkasi, kun renkaanvaihdossa kesit 40 minuuttia. Ärsyä! Lisäksi hämmennystä aiheutti sellainen 16-vuotiaan näköinen naislääkäri ripsienpidennyksissään. Vaikutti onneksi ihan asiantuntevalle, mutta kyllä sitä on vaan vanhaksi tultu kun lääkäritkin on pikkutyttöjä.
Ehkä se oli lapsinero.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pakko se oli munkin varata aika kumien vaihtoon. Onneksi on kitkat. Tuntuis keskimäärin hölmöltä hinkata nastoja paljaaseen tienpintaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Talvinakit alla ja lääkäristä heattu kassillinen lääkkeitä. Pientä dominoefektiä pukkasi, kun renkaanvaihdossa kesti 40 minuuttia. Ärsyä! Lisäksi hämmennystä aiheutti sellainen 16-vuotiaan näköinen naislääkäri ripsienpidennyksissään. Vaikutti onneksi ihan asiantuntevalle, mutta kyllä sitä on vaan vanhaksi tultu kun lääkäritkin on pikkutyttöjä.
Olisiko kuitenkin mieslääkäri ripsien pidennyksien kanssa hämmentänyt vielä enemmän!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Olisiko kuitenkin mieslääkäri ripsien pidennyksien kanssa hämmentänyt vielä enemmän!
No nyt kun sanoit niin todennäköisesti kyllä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ei sitä eturauhasta tarvitse joka viikko tutkia!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Murjaisu Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meidän neuvolalääkäri, n. 14-vuotiaan näköinen nuorimies, oli viime viikolla telkkarissa naisvoimistelujoukkueen valmentajan ominaisuudessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin