Cyber Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ja kukahan kertoisi kuinka paljon?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meinasi Avensis lähteä pari kertaa lentoon kun tuuli oikein puhalsi. Pieni jännäkakka pöksyssä on hyväksi näin maanantaina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Formulat loppui ja lätkääkin tulee harvakseltaan, pitääkö tässä etsiä joku uusi kannatettava laji ettei tarvitse kohdata muita ihmisiä luppoajalla?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En olisi uskonut edellisen kisan jälkeen sanovani, että: "Hyvä Kimi, well done!" Silti paska kausi, mutta varmasti mukavampi jäädä lomille näin. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sen verran kova oli merenkäynti vkl, että edelleen keinuttaa. Varsin epämiellyttävää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Formulat. Yhtä mielenkiintoista kuin seurata kuinka maali kuivuu seinässä... :krooh:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti:Formulat. Yhtä mielenkiintoista kuin seurata kuinka maali kuivuu seinässä... :krooh:
Nykyään formulan seuraaminen on niin käheetä, kun pääsee seuraamaan sektori ja kierrosaikoja livenä. Ei siinä numeroita kytätessä ja strategioita ynnätessä paljoa ehdi tv kuvaa katselmaan. Parikymmentä vuotta sitten tuosta informaatiosta ei voinut kuin haaveilla, eikä voinut kuvitellakaan, että sen oikeasti joskus saisi käyttöönsä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Nykyään formulan seuraaminen on niin käheetä, kun pääsee seuraamaan sektori ja kierrosaikoja livenä. Ei siinä numeroita kytätessä ja strategioita ynnätessä paljoa ehdi tv kuvaa katselmaan. Parikymmentä vuotta sitten tuosta informaatiosta ei voinut kuin haaveilla, eikä voinut kuvitellakaan, että sen oikeasti joskus saisi käyttöönsä.
Saari/Vilander/Oikarinen on kaikki urheilulajit huomioidenkin ehkä tämän hetken paras asiantuntija/selostaja-kombo. Salo on ihan paska, onneksi ei ole aina paikalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saari/Vilander/Oikarinen on kaikki urheilulajit huomioidenkin ehkä tämän hetken paras asiantuntija/selostaja-kombo. Salo on ihan paska, onneksi ei ole aina paikalla.
Sky sportsin tiimi on paljon parempi. Niillä on myös paremmat kontaktit ja saavat välillä tallipäälliköiltäkin kommentteja kesken kisan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Sky sportsin tiimi on paljon parempi. Niillä on myös paremmat kontaktit ja saavat välillä tallipäälliköiltäkin kommentteja kesken kisan.
Puhuin kyllä ihan suomalaisista. Esmes tenniksessä kv (Robbie Koenig) vs. joku Hedman ero on niin julma, että alkaa ihan hävettämään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nyt olis flunssaa tarjolla. Ehdin jo toiveikkaana luulla, että se lähti mutta äänihän tässä lähti. Ei voi nalkuttaa, onpa tylsää.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Puhuin kyllä ihan suomalaisista.
No, siihen en osaa ottaa kantaa. Mä oon vaan ton formulan vaihtanut lähes kokonaan tuohon englanninkieliseen versioon. Maikkarin lähetystä tulee nykyisin seurattua vain olosuhteiden pakosta. Toki vaihdokseen vaikuttaa selostuksen lisäksi se, etten henkilökohtaisesti viitsi maksaa maikkarin lähetyksestä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni suomalaisen urheiluselostuksen tai asiantuntijakommentoinnin isoin virhe on ottaa itseisarvoisesti mukaan vanhoja lajinsa starboja. Litti on surkea, Tiki on umpisurkea, Raipe on umpisurkea, nämä nyt ensiksi tulivat mieleeni. Minua ei ainakaan tippaakaan vakuuta huikeinkaan pelaajatausta, jos analyyttisyys ja ulosanti sakkaa. Sääli on kehno syy kutsua studioon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Musta Litti on ok. Paras asiantuntija tähän mennessä on ollut Rosberg, mutta Kyllönen toki olisi saanut sokean rotan näyttämään hyvältä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Musta Litti on ok.
Litti on yllättävän heikko taustaansa nähden. Ei kykene löytämään oikeastaan mitään, mitä itse ei pystyisi sanomaan. Tai ei ainakaan kykene tuottamaan sitä puheeksi asti. Erkka V. Lehtola on kotimaisista parhaita, Reini on hyvä (vaikka persoonana vähän ärsyttävä jumppi), Juha Malinen on mielestäni fiksu ja selkeä ulosanti. Noita on niin paljon, ettei kaikki tule mieleeni.
EDIT: Ainiin, nykyään Urheilulehden päätoimittajana vaikuttava Jukka Rönkä on huikee analyyseissään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tero Lehterä on studiossa huikee. Parasta A-laatua. Eikä se Pasi Nurminenkaan ihan hutikuti ole. YLEn puolella Niki Juusela on erinomaisen viihdyttävä, vaikka saa/joutuu vetämään kaikkia lajeja ristiin rastiin. Ja osaava samaan hintaan. Antti Mäkinen olisi myös erinomainen, mutta jos mulla olisi hiuksia, niin repisin ne aina pois siinä kohtaa kun hän ottaa ajatustauon sanomalla nnnmmmjääää. Niin ja A-J Niemi. Aivan loistava!!

Jalkapallosta en osaa sanoa mitään. En katso. No joskus jonkun Tottenhamin pelin.

edit: Sanotaan nyt se vielä, että Jani Alkio oli suvereeni selostaja Salibandyn puolella aikoina, jolloin Salibandy oli vielä maksukanavilla. Siitä oli ilo maksaa!
Viimeksi muokannut Diddley Bow, 30.11.2015 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bluntly kirjoitti:Formulat loppui ja lätkääkin tulee harvakseltaan, pitääkö tässä etsiä joku uusi kannatettava laji ettei tarvitse kohdata muita ihmisiä luppoajalla?
Superbowl tulee taas helmikuussa. Siihen asti voi istua paskalla.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jani Alkio ja Oskari Saari oli ehkä legendaarisin selostajakaksikko evö. Kaikki natsas, kemiat, asiantuntemus ja huikeet läpät. Juusela on mun makuun aivan liian perusjannu, sellainen ärsyttävä pikkuvanha ja toistelee ja pyörittelee itsestäänselvyyksiä. Puhuu liikaa. En kestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Juusela on mun makuun aivan liian perusjannu, sellainen ärsyttävä pikkuvanha ja toistelee ja pyörittelee itsestäänselvyyksiä. Puhuu liikaa. En kestä.
Tästä mä olen vahvasti eri mieltä! Jos ajatellaan mikä kirjo lajeja kaverille laitetaan lautaselle ja millä innolla hän ne kaikki vetää läpi. Puhumattakaan kaikista niistä ylimääräisistä introista joita saadaan tarjolle. Mä tykkään!!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mä taas oikeasti ihmettelen, miksi jannu haalitaan joka lajiin pilaamaan koko lähetyksen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Mä taas oikeasti ihmettelen, miksi jannu haalitaan joka lajiin pilaamaan koko lähetyksen.
Makuasioita?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Näin. Harmi, että taidan olla vähemmistössä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä näen kaverin joka valmistautuu joka lähetykseen hyvin. Erinomaisesti. Esimerkiksi tänä viikonloppuna hiihdoissa, kun joutui hoitamaan pitkän pätkän selostuksia studiosta ex-tempore, kun selostamon yhteys pätki.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Juusela varmasti valmistautuu hyvin. Jopa liian hyvin, koska hän usein näsäviisaasti esittää mielipiteitään ja vastailee omiin kysymyksiinsä ennen haastateltavaa. Aivan kuin hän pelkäisi, että asiantuntija kertoisi ennen häntä jonkun hänen oman oivalluksensa. Hän siis vie tilaa muilta turhaan, ehkä nuoruuttaan ja epävarmuuttaan, näin itse asian tulkitsen. Hän ylipäätään yrittää liikaa ja se on rasittavaa. Joka lause ei tarvitse olla täydellinen ja vilistä määritteitä.

Positiivistakin toki löytyy: hän on sujuva, rento ja ammattimainen.

Kyse siis on eniten tyylistä ja persoonasta yleensä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Cyber Monday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Juusela varmasti valmistautuu hyvin. Jopa liian hyvin, koska hän usein näsäviisaasti esittää mielipiteitään ja vastailee omiin kysymyksiinsä ennen haastateltavaa. Aivan kuin hän pelkäisi, että asiantuntija kertoisi ennen häntä jonkun hänen oman oivalluksensa. Hän siis vie tilaa muilta turhaan, ehkä nuoruuttaan ja epävarmuuttaan, näin itse asian tulkitsen. Hän ylipäätään yrittää liikaa ja se on rasittavaa. Joka lause ei tarvitse olla täydellinen ja vilistä määritteitä.
Taas olen eri mieltä. Hän täyttää ajan juuri täydellisesti niinä hetkinä, kun asiantuntijan kokemus ajan täyttämisestä on olematon. Hiljaisuus radiossa, tai näköradiossa on kuolettavaa. Sitä ei saa tapahtua. Asiantuntijaa tai haastateltavaa ei saa asettaa noloon tilanteeseen.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin