NotebookPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Raportti puoli kymppiin valmistuu vääjäämättömästi, pala palalta. Kympin jälkeen voi usein hengähtää ja todeta, että loppupäivän voi vetää enempi pintakaasulla. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Aamuyöstä piti könytä lääkekaapille ottamaan migreenilääkitystä. Tästä tulee varmaan tosi hyvä päivä, etenkin kun heti alkuun on palaveri asiakkaan luona. Hieronta tekis niin hyvää...
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitä muslimiäiti sanoi viedessään lapsen aamulla hoitoon?
-ISIS hakee sut illalla
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TGIF

:cheer:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aydemir kirjoitti:Aamuyöstä piti könytä lääkekaapille ottamaan migreenilääkitystä. Tästä tulee varmaan tosi hyvä päivä, etenkin kun heti alkuun on palaveri asiakkaan luona. Hieronta tekis niin hyvää...
Täytyy tunnustaa että hieroin täti-ihmisten niskoja täällä työpaikalla, nyt kuitenkin uhrejani on irtisanottu, ovat irtisanoutuneet(beats me) ja siirtyneet vieläpä eläkkeelle, joten asiakkaat ovat vähentymään päin, Yhden elokuva-ilmaislipun sain joskus turvallisuuspäälliköltä(täti)..
Olen jättänyt joskus ilmoittamatta verottajalle yhden harrastuspiirin tätien niskahierontatuloja, koska en ole mitään koskaan pyytänyt heiltä. kaikki on tullut pyytämättä ja yllätyksenä.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:TGIF

:cheer:
Tämä. Joskin olen enemmänkin :krooh:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomenna pitäisi lähteä köröttelemään pohjoiseen. Voi kuitenkin mennä peruutukseen, inhoan ajella kovemmassa tuulessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

exPertti kirjoitti:^ mitä otat noihin migreeneihin? Naprokseenia? Vai onko sinulla sitä suihkejutskaa?
Itseasiassa mulle ei ole määrätty ihan oikeita migreenilääkkeitä, koska migreeniä ei voitu todeta tutkimuksessa (olis vissiin pitänyt olla kohtaus juuri päällä tms). Määrättiin ottamaan Panacod ja Burana 600 tarvittaessa. Menee vaan polla aika sekaisin noista Panacodeista :roll:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Mulla ei Panacod vaikuta haitallisesti, en ainakaan o huomannut. Tonninen vie vaan lihaskipuja pienemmäksi.
Erästä kaveria muuttaessa paikalle oli tulossa (lue:ilmoittautui) tusinan verran muuttomiehiä, eli hänen ystävikseen luulemiaan. Oli meitä paikalla kaksi isännän ja pitkällä raskaana olevan emännän lisäksi. Kolmion tavarat muutettavana 20km päähän 2-kerroksiseen omakotitaloon. Myös piano oli muuttotavarana. 10h muuttoa ja 5 litraa juotua vettä myöhemmin oli saunan jälkeen ihanpoikki hyvä käydä nuq. Otin tonnisen Panacodin, vaikka ei vielä särkenytkään paikkoja - ei särkenyt aamullakaan ja olo oli varsin vetreää, kun menin jeesaamaan vanhan asunnon siivoiksessa. Muilla oli lihakset ihan jumissa.
Eli käytän täsmälääkkeenä ennaltaehkäisevästi :)
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dynamo kirjoitti:Mulla ei Panacod vaikuta haitallisesti, en ainakaan o huomannut. Tonninen...
Mikäs tää on? Vai tarkoitatko Panadolia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
Dynamo kirjoitti:Mulla ei Panacod vaikuta haitallisesti, en ainakaan o huomannut. Tonninen...
Mikäs tää on? Vai tarkoitatko Panadolia?
Tuhat milligrammaa kodeiinia oliskin jotain.
Universaali disclaimer.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Oho. Joku kuitenkin lukee raapustuksiani :D
En voinut tsekata, koska "lääkelaatikko" oli tuolta osin tyhjä. Mikä taasen oli itselleni yllätys. Tonnista Panadolia piti olla 10+ kpl ja Panacadia (vahvuus?) ainakin 5 kpl. Toisaalta talossani ei ole murtojälkiä ja kaikkien avainten sijainti on tiedossa. Epäilyt kohdistuu kolmeen henkilöön, mutta olkoot. Kunhan muuta ei ala häviämään ja tuotakaan laatua ei häviä jatkossa.
Eli tuo "tonninen" Panacod oli 500/30mg Panacod. Muisti alkaa heittämään paikalle hiipivän ikänäön lisäksi!111
Tonninen Panadol vaikuttaa mulla melkein yhtä hyvin liiallisen fyysisen rasituksen jälkeen.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: NotebookPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vähän kuumottais lähtee kattomaan kun naiset laittaa jalalla koreasti. Tänään ei ehdi. Joku peli on pakko käydä väijymässä.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin