KeskiviikonKellistelyt

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päähäni pälkähti vain ajatus. Jos kiinalaiset onnistuu siinä päänsiirtoleikkauksessa niin kuinka paljon noin 18-vuotiaita misuja katoaa, kun väärään sukupuolen kropassa olevat haluaa korjata virheen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eikö todennäköisempää olisi että nuoria ihmisiä ylipäänsä katoaa kun vanha miljonääri haluaa nuortua kuin että satunnainen transseksuaali ryhtyy frankensteiniksi?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huomenta runkkarit!

Uniapneakisko meni taas rikki. Ilmeisesti nukkuessa mun leuka sivusuunnassa liikkuu niin paljon, että vääntää rikki. Tänään vien korjaukseen. Toivottavasti saavat viritettyä niin, että kestää. Viimeksi tehtiin enemmän tilaa sivuttaisliikkuvuudelle ja kesti nyt kyllä aiempaa pidempään ehjänä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Älä koskaan aliarvioi ihmisten omituisuuksien määrää. Ajattele vaikka tätä palstaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En kyllä usko, että päänsiirtoleikkaus onnistuu niin, että lopputuloksena ei ole muu kuin kallis vihannes.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Älä koskaan aliarvioi ihmisten omituisuuksien määrää. Ajattele vaikka tätä palstaa.
No veikkaan että ajatus pään siirrosta toiseen ruumiiseen on suurimmalle osalle äärimmäisen vastenmielinen, vielä suuremmalle osalle taloudellisesti mahdoton ja jos siihen vielä koplaa murhanhimoisuuden, niin liekö tältäkään palstalta löytyy pakkopäänsiirtäjäkandidaattia. Lähinnä ihmettelin, miksi keksit kauhukuvaksi poikkeavan marginaaliryhmän, ikääntymistä tai sairautta kaihtavia rikkaita lienee enemmän kuin transseksuaalisia rikkaita.

Koko päänsiirto lienee melko scifiä. Ihmettelen miten hylkimisreaktioilta voitaisiin välttyä, kun jo yksittäisen sisäelimen kanssa on niin vaikeaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Lisäksi en kyllä tajua, miten selkäydin pystyttäisiin liittämään uuteen kroppaan. Jos se osattaisiin, niin osattaisiin hoitaa myös selkäydinvammoja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:^Lisäksi en kyllä tajua, miten selkäydin pystyttäisiin liittämään uuteen kroppaan. Jos se osattaisiin, niin osattaisiin hoitaa myös selkäydinvammoja.
Eikös tähän ollut joku kantasolututkimukseen liittyvä hässäkkä menossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeskiviikonKellistelyt

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Röngen+ultra -> ei mitään vikaa. Olisin voinut pistää tälle tulokselle roponi jo etukäteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin