Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onko joulun jälkeistä elämää? Täytyy myöntää, että aamu oli vähän vaikea....

UV:ksi vain yksi kutsu ja sekin kemuihin joihin en haluaisi mennä. Apua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole ollenkaan varma olenko hereillä vai painajaisessa. Jos vaikka kuppi tai kymmenen kahvia.

Erityisen huono päivä olla töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Viime yö tuli nukuttua aika huonosti. Eilen illalla klo 21.30 takaisin Suomeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kaunis aamu tänään. Lämpömittari vihjailee, että siellä olisi kylmäkin, mutta en ole vielä uskaltautunut ovea avaamaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tunnelma on mainio-.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Kaunis aamu tänään. Lämpömittari vihjailee, että siellä olisi kylmäkin, mutta en ole vielä uskaltautunut ovea avaamaan.
Kyllä. Jos vain olisi lunta, olisi mitä mahtavin talvisää. Onneksi nyt kai näyttää vähän siltä, että pakkaskelit jatkuvat toistaiseksi ja ensi vuoden puolella saattaisi sitä luntakin tulla. Teroitan jo suksiani ja rasvaan sauvojani! Suhtautuminen talvisäihin kai jakaa kansaa Kitinässä(kin); itse kuulun niihin, joiden mielestä talven korvaantuminen märällä kurjuudella tekee viimeistään näillä leveysasteilla asumisesta mieletöntä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:itse kuulun niihin, joiden mielestä talven korvaantuminen märällä kurjuudella tekee viimeistään näillä leveysasteilla asumisesta mieletöntä.
Tämä.

Nyt vaan sitä lunta ja sassiin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:itse kuulun niihin, joiden mielestä talven korvaantuminen märällä kurjuudella tekee viimeistään näillä leveysasteilla asumisesta mieletöntä.
Mä oikeastaan tykkään tälläisistä pitkistä lämpimistä syksyistä. Tää perusarki on paljon helpompaa, kun ei tarvi puljata pukeutumisen, lumitöiden ja auton lämmittämisen kanssa. Tänä vuonna on ollut joulukuussa yllättävän kauniita ja miellyttäviä kelejä. Jouluaaton aurinkoinen +7 oli ihan poikkeuksellisen hieno kokemus. Kelpaa mulle hyvin. Mua ei haittaisi yhtään, vaikka täällä rannikolla ei olisi koko talvena lunta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Normimaanantai. Tai ei tavallaan, sisäinen palaveri oli peruttu (normaalisti se on heti klo8), joten nukuin muuten vaan "pommiin". Liukuvan työajan ansiosta ei varsinaisesti voi pommiin nukkua, pitää vaan sitten istua tosi myöhään toimistolla. Lisäksi unohdin kännykän kotiin, enkä voi lähetellä tai vastaanottaa hauskoja viestejä tylsän työpäivän piristykseksi tietyiltä tahoilta. Tukka ei suostunu asettumaan, joten näytän lähinnä siltä kuin olisin tunkenu sormeni pistorasiaan. Illalla ottamaan lävistys, jei! Seuraavaksi rupeankin tosissani miettimään tatuoinnille ajankohtaa. Pitää varmaan kaikki ottaa samaan syssyyn, jotta pääsee joskus taas luovuttamaan verta. Sellasta.
Save a horse, ride a cowboy
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun kerran kylmä/pakkasta on, lumella ei oikein ole huonoa puolta, ellei sitä nyt sitten tule hurjasti kerralla. Lumesta saa valoa ja visuaalista ilmettä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oli pirteä reeni, mm. penaa 41kg:n käsipainoilla - piiiitkästä aikaa noin isoilla rojuilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kivasti toi junnumömmöm antoi tekosyyn skipata salin, ei ehtisi tehdä mitään muuta kuin lämmittelyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Päivitin karttakorjaukset auton sisäänrakennettuun naviin joku aika sitten. Meni 5 min.

Lomalla ajaessa navi piippasi oudossa kohdassa, että 'varo kamera'. Ja katsos, siihen oli kaivettu uusi.

Pertin salmiakki 1
Fiskaalinen väkivaltakoneisto 0

Nautin tästä.
Eihän sulla ole kameroista mitään pelättävää koska et aja ylinopeutta etkä saa sakkoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olisko kivaa, jos saisi kaljaa ja purilaisia leffassa, söisitkö ja/tai joisitko? Minulle asia on sinänsä on yhdentekevä, koska käyn elokuvissa hyvin harvoin. Sitä vain mietin, miten siinä kestää käymättä pissillä, jos vetää kaljaa. Toisaalta nythän vedetään kokaa litrakaupalla ja voidaan olla kusemati. Itse en juo edes vettä leffassa, koska muuten saisi istuksia puolet elokuvasta jalat ristissä.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015122 ... 6_uu.shtml
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Teatterin katsomon penkit tulisi vaihtaa vessanpöntöiksi.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei hassumpi idea!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin