301215

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

301215

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivä töitä ja illalla vaimon kanssa arjen yläpuolelle ravintola Fransmanniin. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Päivä töitä ja illalla vaimon kanssa arjen yläpuolelle ravintola Fransmanniin. Huomenta.
Mähän sanoin että sun pitää mennä C:hen syömään sitä jälkiruokaa! :kele:
Edit. Ai, ei sitä maailman parasta jälkiruokaa olekaan enää listalla, ja koko ravintolakin on vielä tänään lomalla. Mene sinne Rossoon sitten.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pakkanen on kyllä hieno juttu kaikilta muilta osin, paitsi että joka päivä pitäis kylpeä kosteusvoiteessa ja poskiontelot on niin saakelin tulessa, että en tiedä mitä sinne pitäis syöttää. Joka talvinen pulma, olen ilmeisesti suunniteltu vähän kosteampiin keleihin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Vetoan siihen, että vaimo valitsi ja varasi pöydän, koska itse olin eilen kiireinen. Kyllä mä siellä C:ssä käyn, älä huoli!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^^ Vetoan siihen, että vaimo valitsi ja varasi pöydän, koska itse olin eilen kiireinen. Kyllä mä siellä C:ssä käyn, älä huoli!
Vaimolle ja poliisille ei sanota vastaan ja sun tapauksessa ne ovat vielä sama henkilö :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Vaimolle ja poliisille ei sanota vastaan ja sun tapauksessa ne ovat vielä sama henkilö :)
Jokainen tarvitsee rajoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan noi inhorealistiset unet. Aamulla kun herää, niin menee hetki kun tajuaa, että untahan se vaan oli. Aivot ei vaan saa rauhaa, kun kelaa samaa nauhaa päivin öin. Taidan vetää tänään unohtavat.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan noi inhorealistiset unet. Aamulla kun herää, niin menee hetki kun tajuaa, että untahan se vaan oli. Aivot ei vaan saa rauhaa, kun kelaa samaa nauhaa päivin öin. Taidan vetää tänään unohtavat.
Oletko lopettanut jotain mömmöjä hiljakkoin? SSRI:n lopettamisoireisiin kuuluu tuo.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti:Oletko lopettanut jotain mömmöjä hiljakkoin? SSRI:n lopettamisoireisiin kuuluu tuo.
Särkylääkkeet on vahvinta mitä olen ottanut. Vika löytyy yläkerrasta. Olen käynyt nuppitohtoreilla. Yhteinen tulkinta on, että ei mussa ole mitään vikaa. Ehkä pitäis oppia unohtamaan elämänkokemus.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Oletko lopettanut jotain mömmöjä hiljakkoin? SSRI:n lopettamisoireisiin kuuluu tuo.
Särkylääkkeet on vahvinta mitä olen ottanut. Vika löytyy yläkerrasta. Olen käynyt nuppitohtoreilla. Yhteinen tulkinta on, että ei mussa ole mitään vikaa. Ehkä pitäis oppia unohtamaan elämänkokemus.
:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen oikeasti miettinyt, että sellainen kansalainen, joka on kortensa kekoon kantanut, niin hänellä olisi oikeus reset -nappulaan tossa ohimossa. Yhteiskunta laittaa määrätyn määrän rahaa tilille ja sitten tämä yksilö painaa reset -nappulaa. Ja taas kaikki alkaa alusta. Ja taas tämä yksilö olis hyödyksi muille. Sen sijaan että märehtis menneitä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinkahan pitkään sitä jaksaisi tänään nyhjätä työpisteellä? Huvittaisi huomenna pitää äärimmäisen lyhyt päivä. Toisaalta junnulätkä alkaa aika aikaisin ja salillakin pitäisi ehtiä käymään ensin. Eilinen ja toissapäiväinen lätkä on aiheuttanut sen verran masennusta, että ehkä olisi hyvä jättää tämänpäiväinen väliin. Jos nyt tulee turpaan niin voin ratketa ryyppäämään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Toisaalta junnulätkä alkaa aika aikaisin ja salillakin pitäisi ehtiä käymään ensin. Eilinen ja toissapäiväinen lätkä on aiheuttanut sen verran masennusta, että ehkä olisi hyvä jättää tämänpäiväinen väliin. Jos nyt tulee turpaan niin voin ratketa ryyppäämään.
Mene ihmeessä salille. On varmasti parempi mieli reenin jälkeen ja ehdit nähdä kuitenkin loppuosan pelistä. Tuo on muuten huonoksi havaittu tapa, että skippaa jonkun muun mukavan menon kiekkopelin vuoksi, jossa oma suosikkijoukkue häviää. Tuplamasennus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lomaterveiset, lomaterviset!

En ole kaukana mutta kuitenkin-->

Lomaterveiset, lomaterviset, kuka väli8päivinä töitä tekisi?

Esinokia?

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Aikasta hyvä päivä tänään. Sain työt siihen malliin, että juuri mitään ei jäänyt enää huomiselle. Sähköposti pitää tietysti tarkistaa, ettei sinne tule mitään akuuttia ja yksi ilmoitus lähettää. Mutta näyttäis siltä, että pääsen kerrankin hyvissä ajoin juhlimaan uutta vuotta :ohyeah:

Sain myös viestiä ihmiseltä, josta en ollut kuullut vähään aikaan. Se etenkin piristi :) Myös treenit meni hyvin ja jos tähän vielä päälle saan jostakin haalittua hyvää ruokaa mahan täytteeksi, niin jopas on hieno olo :)
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän ihmetyttänyt kuinka Lemmy pystyi elämään 70-vuotiaaksi. 57 vuotta tupakointia, 40 vuotta juomista eli viskipullo päivässä, mietoja ja kovia huumeita... :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 301215

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lemmy oli kuningas, me ollaan pelkkiä narreja..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin