Vuoden vika viikonpäiväketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

En nähnyt unia viime yönä. Kiitos alkoholin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:ruosteisen patongin
Näytä minulle vuoden -89 jälkeen valmistettu ruosteinen patonki niin näytän rehellisen demarin.

Mitä tulee juhliin, ohessa Anna-Leena Härkösen ohjeet.

"5. Jos olet lähdössä bileisiin, joihin sinun ei pitäisi missään tapauksessa mennä, älä yritä tehdä päätöksiä tyyliin "mä otan vaan pari ja tuun kotiin viimeistään kymmeneltä". Se on varmin tapa löytää itsensä pää vessan pöntöstä kello neljältä aamuyöllä. Päätä, että juhlit nyt henkihieverissä ja pistät elämän risaiseksi. Kun annat itsellesi luvan kaikkeen mahdolliseen, huomaat, ettei juhliminen huvitakaan, ja palaat kotiin jo kello yhdeksän."
Tuosta lainauksesta saa kuvan, että klo 04 pää vessanpöntössä olisi jotenkin huono asia?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Vie Tiittaselle. 99,999999% todnäköisyydellä olet sen jälkeen tyytyväinen asiakas.
:sir:
Näin taidan tehdä. Todennäköisyydet tuntuvat olevan kohdallaan.
Gattaca olisi tässäkin se 0,0000001%. Luultavasti uusi pakoputki räjäyttäisi autoon piilotetun perintörahakassin ja matkalla kumauttaisi alkoholisti-isän vieläkin sekopäisempään tilaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Tuosta lainauksesta saa kuvan, että klo 04 pää vessanpöntössä olisi jotenkin huono asia?!
Joo en kans tajua. Varmaan joku kepulien juttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Tuli vaan heti "ei pitäis lähteä noihin bileisiin" kommentista tuo takauma.
Kuka niin sanoi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:Mua kyllä vähän nauratti mielikuva Urpsusta ruosteisen patongin alla. Siinähän kuluu vakosamettibyysat ihan epätasaisesti ja vääristä paikoista!
No vihdoinkin joku ymmärtää tätä problematiikkaa vähän syvemmin! Mä olen lisäksi alkanut saada vähän toisia ajatuksia tosta Tiittasesta. Pitää olla aikaisin tai täyttää jotain kirjoja ja huolehtia parkkeerauksesta. Kuulostaa ehkä liian haalarimeiningiltä tuokin. Peraa voin kuitenkin tukea sen verran, että se "ruosteinen" oli tosiaan jonkinlainen tyylillinen liioittelu, ymmärtääkseni ruostumista ei kotterossa ole lain, tyypilliset erityisongelmat ovat pikemminkin sähkölaitteiden puolella.

Mutta kyllä mua tänään muutenkin koetellaan. Just jouduin muissa asioissa ajelemaan sillä pörisevällä patongilla syvälle Espoon erikoistalousalueelle ja ajattelin, että käynpä samalla kaupassa. Jyrryytin ranskiksen Teslan ja Bemarin väliin kaupan eteen - kyllä oli hämmästykseni suuri, kun jouduin palaamaan ilman gruyèrea ja alkoholitonta valkoviiniä kaupan myytyä ei-oota. Heinekenia olisi kyllä ollut tarjolla!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:Huonosti kolarikorjattuja ei lasketa.
Tota iskarin yläpäätä ei ollut kolarikorjattu.

Pösö 405
Kuva
Kuva
Kuva

Xantia
Kuva
Kuva

Missä kuvasi on? Vai onko tää puoleltasi jotain epärehellistä kepulointia?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:exPertin vuoro! Missä rehellisen demarin kuva viipyy?
Huonosti kolarikorjattuja ei lasketa.

Voi vielä hetken viipyä, koetan keksiä jotakin.
Talouselämä keksi Schröderin, Perssonin ja varauksin Urpilaisen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertti kirjoitti:En nyt ole mikään erityinen PSA tietäjä, mutta käsittääkseni heilläkin ovat sinkitykset ja muut olleet ihan kohtuu kunnossa.
Niin. Mutta ei kuitenkaan kannata alkaa kutsumaan niitä täysin immuuneiksi ruosteelle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mua kyllä vähän nauratti mielikuva Urpsusta ruosteisen patongin alla. Siinähän kuluu vakosamettibyysat ihan epätasaisesti ja vääristä paikoista!
No vihdoinkin joku ymmärtää tätä problematiikkaa vähän syvemmin! Mä olen lisäksi alkanut saada vähän toisia ajatuksia tosta Tiittasesta. Pitää olla aikaisin tai täyttää jotain kirjoja ja huolehtia parkkeerauksesta. Kuulostaa ehkä liian haalarimeiningiltä tuokin.
I fee ya! Vaikka mun sisällä asuukin jokinlainen tee-se-itse-hessu, vaihdoin aikanaan rengashotelliakin, koska siellä piti ajaa auto itse sinne perhanan ramppiin. Ei se ajaminen tietenkään kaltaiselleni rattinaiselle ollut ongelma vaan se, että ne hallin jätkät luuli että oli. Se ohjeiden ja heilumisen määrä oli too much. Nykyisessä vaan jätän avaimen ja kitinöin sohvalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saas nähdä jaksaako kity-rahvas kirjoitella tähän tahtiin 2016??
Ranskikset on pommeja, niihin ei kannata sijoittaa rahaa..
Oletko..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vuoden vika viikonpäiväketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin